Misschien moet je je verdriet wegeten?quote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En ja, het raakt me enorm. Ik zit jankend achter mijn PC.
Kan je ook je onderschrift veranderen in Neukslet van Fok!quote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT aangepast.
Je kunt op z'n minst mijn naam goed spellen.
Je had onz toch niet in je AT?quote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT aangepast.
Sorry schatquote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT aangepast.
Ik denk dat de meeste mensen op Fok niet met mij willen neuken, dus dat lijkt me niet toepasselijk.quote:Op zondag 25 december 2005 14:46 schreef longinus het volgende:
Kan je ook je onderschrift veranderen in Neukslet van Fok!
Nee, maar ik ben niet achterlijk. Ik dacht dat er wel iemand zo weinig te doen zou hebben op Tweede Kerstdag dat er een vervolg zou worden geopend.quote:Op zondag 25 december 2005 14:46 schreef tonks het volgende:
Je had onz toch niet in je AT?
Het is pas eerste kerstdagquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet achterlijk. Ik dacht dat er wel iemand zo weinig te doen zou hebben op Tweede Kerstdag dat er een vervolg zou worden geopend.
*meldtquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen op Fok niet met mij willen neuken, dus dat lijkt me niet toepasselijk.
Vandaar dat je niet weet wanneer je genoeg gegeten hebt.quote:Op zondag 25 december 2005 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Ik kan ook nog eens niet tellen.
de maaltijden ook nietquote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet weet wanneer je genoeg gegeten hebt.
Je telt die snoepjes niet.
Strijden met open vizier heet dat.quote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef WAT het volgende:
Iemand bashen met een fotoboek vol met foto's is het domste wat je kan doen.
Wel eerlijk.
Maar wel DOM.
Helaasch, aardig ben ik ook al niet.quote:Op zondag 25 december 2005 14:55 schreef Santa_Claus het volgende:
Misschien is ze wel heel aardig, dat zijn de meeste dikke mensen toch?
Ik neem het voor je op hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 14:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Strijden met open vizier heet dat.
Dan is het derde kerstdag!quote:Op zondag 25 december 2005 14:56 schreef SolidasRock het volgende:
Christus.... morgen zeker deel 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |