wtfquote:Boy zegt:
die is van mij
X zegt:
echt nie
X zegt:
bink is van jou naast buj dab
Boy zegt:
watte
X zegt:
huh geeb baby fotot cab um
X zegt:
jij segt bink is van mij...
Boy zegt:
typ normaal
X zegt:
seg uj ecgt bue
X zegt:
nie
X zegt:
seg jij naast bink dan
Boy zegt:
oja
X zegt:
ja kut toetsen borDLD
Ja, ik. Waar heb je die tekst vandaan? Volgens mij heb je er echt van die mensne voor nodig die ook die hiëroglyfen proberen te ontcijferen.quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef boyv het volgende:
[..]
wtf![]()
Nog meer mensen die zich ergeren aan dergelijk typgedrag?
Dat is ook vervelend! Dat kan je uitzetten hoor, alle extras smileys, is wel zo handig...quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, ik. Waar heb je die tekst vandaan? Volgens mij heb je er echt van die mensne voor nodig die ook die hiëroglyfen proberen te ontcijferen.
Wat ik overigens ook irritant vind, zijn al die woorden die geanimeerd woorden. Zoals 'Hallo', dat dan gaat knipperen enzo.![]()
Maar kun je dan de gewone smiley's (wat die vind ik wel leukquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend! Dat kan je uitzetten hoor, alle extras smileys, is wel zo handig...
Ja! Dat zeker wel....quote:Op zondag 25 december 2005 14:09 schreef girllover het volgende:
[..]
Maar kun je dan de gewone smiley's (wat die vind ik wel leuk) blijven zien?
quote:
Zegt wel wat over het soort mensen dat jij in je msn lijst hebt staanquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef boyv het volgende:
[..]
wtf![]()
o jaquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef boyv het volgende:
[..]
wtf![]()
Vooral meisjes doen dat idd.quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef girllover het volgende:
[..]
Ja, ik. Waar heb je die tekst vandaan? Volgens mij heb je er echt van die mensne voor nodig die ook die hiëroglyfen proberen te ontcijferen.
Wat ik overigens ook irritant vind, zijn al die woorden die geanimeerd woorden. Zoals 'Hallo', dat dan gaat knipperen enzo.![]()
Hardstikke lauw is toch gewoon heet?quote:
nee , ik heb alleen mensen die wel hersencellen hebben in mijn lijst ....quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef boyv het volgende:
[..]
wtf![]()
Start/Uitvoerenquote:Op maandag 26 december 2005 09:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik irriteer me zo aan de "Zegt:" en dan de line er onder, pauper kankerprogramma wat alle paupers slikken, geen msngr voor mij!, hoerenprog.
En ja, dat is erg irritant, maar niet voor niets kun je iemand deleten, ow nee.. wacht dat programma is ZO verkankerd dat je dat zelfs niet eens kan.
Ja, en dan? Dan verwijder je Windows Messengerquote:Op maandag 26 december 2005 10:33 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Start/Uitvoeren
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
![]()
Yow, kun je op een eenzelfde manier ook IE verwijderen?quote:Op maandag 26 december 2005 10:33 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Start/Uitvoeren
![]()
Jaquote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Yow, kun je op een eenzelfde manier ook IE verwijderen?
Jawel toch; geen quasi-zelfinstallerende spyware meer op computers die ik hoor te beheren maar in de praktijk altijd formatteer als het weer eens te erg wordt.quote:
Ik draai dat bagger ding niet, daar ging me hele post om.quote:Op maandag 26 december 2005 10:33 schreef daisy_ducky het volgende:
[..]
Start/Uitvoeren
![]()
De onleesbare woorden:quote:Boy zegt:
die is van mij
X zegt:
echt nie
X zegt:
bink is van jou naast buj dab
Boy zegt:
watte
X zegt:
huh geeb baby fotot cab um
X zegt:
jij segt bink is van mij...
Boy zegt:
typ normaal
X zegt:
seg uj ecgt bue
X zegt:
nie
X zegt:
seg jij naast bink dan
Boy zegt:
oja
X zegt:
ja kut toetsen borDLD
Dat je de tijd neemt dat te ontcijferen zeg...quote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
De onleesbare woorden:
Buj Dab = niks aan. alleen met typfout: nik saan
geeb baby fotot cab um - geef baby foto van hem
seg uj ecgt bue - zeg ik echt niet
Ze typt met dr vingers 1 toets opgeschoven. Kijk zelf maar
gaggi uj vwb vjamamf;rt
Neuh, den hef niks meer te nuiln.quote:Op zondag 25 december 2005 20:33 schreef 9christensen het volgende:
aans nog wat
Wat hij zegt... stelletje geitenneukers.quote:
Plaatselijke sociale werkplaats gok ik zo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef Beathoven het volgende:
Ik kom zulke lui nooit tegen eigenlijk, waar haal je ze vandaan?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 05:26 schreef dontcare het volgende:
[..]
Plaatselijke sociale werkplaats gok ik zo.
En dat is handigquote:Op maandag 26 december 2005 14:38 schreef Chanandler het volgende:
[..]
De onleesbare woorden:
Buj Dab = niks aan. alleen met typfout: nik saan
geeb baby fotot cab um - geef baby foto van hem
seg uj ecgt bue - zeg ik echt niet
Ze typt met dr vingers 1 toets opgeschoven. Kijk zelf maar
gaggi uj vwb vjamamf;rt
Hoe zet je dat uit danquote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend! Dat kan je uitzetten hoor, alle extras smileys, is wel zo handig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |