In dit gedeelte van Rotterdam heb ik geen last van junks hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef vosss het volgende:
Of ga gewoon in een pittoresque dorpje wonen; heb je ook minder last van junks, dus dan sla je eik 2 spreekwoordelijke vliegen in 1 klap
dan laat je toch gewoon een van die auto's van die die stapgasten wegslepen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef junkiexp het volgende:
bla
quote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dan laat je toch gewoon een van die auto's van die die stapgasten wegslepen?
opgelost
why not? hij heeft een vergunning, zij niet. als je een jeep oid met een lier hebt kun je het nog zelf doen ookquote:
Maar zij hebben ws wél een kaartje uit de parkeerautomaat...quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
why not? hij heeft een vergunning, zij niet.
Moet je vooral doen; als je de verkeerde treft heb je je laatste stront gescheten...quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
maar toch, ik zou 'm gewoon wegslepen![]()
ach, wat is het leven zonder uitdagingen?quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je vooral doen; als je de verkeerde treft heb je je laatste stront gescheten...![]()
wegsleepkosten worden in sommige gemeentes verhaald op degenen die weg laten slepenquote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
*gaat volgende keer even netjes alles lezen*
maar toch, ik zou 'm gewoon wegslepen![]()
ik sleep 'm zelf wel wegquote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef bonke het volgende:
[..]
wegsleepkosten worden in sommige gemeentes verhaald op degenen die weg laten slepen
en die moeten het dan maar zien te verhalen op de eigenaar van de weggesleepte auto
Heheh, in Rotterdam heb ik zelfs het omgekeerde gezien:quote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef junkiexp het volgende:
<knip>
Ik heb in andere steden zone's gezien waar je puur alleen met een vergunning mag staan,waar je dan ook niet kan betalen.
Waarom zie ik dat in Rotterdam niet?
Dat zie je verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik zal wel een nette bezwaarschrief opsturen naar de gemeente,mischien dat ik dan maar de helft hoef te betalen ofzo.
We hebben een hof achter onze flat waar wij onze auto's mooi zouden kunnen neerzetten ,maar wat hebben die malloten van de gemeente gedaan,juist een betaalautomaat neergezet.
Ik heb in andere steden zone's gezien waar je puur alleen met een vergunning mag staan,waar je dan ook niet kan betalen.
Waarom zie ik dat in Rotterdam niet,als ik een woning heb in de betreffende straat heb ik toch meer recht op een plek dan mensen die hier komen stappen of shoppen,en die net zo goed met het ov kunnen komen of hun auto in de parkeergarage hier om de hoek kunnen zetten?
Of zie ik het nou helemaal verkeerd
goedemorgen . . .oftewel betalen voor een service die vervolgens niet geleverd wordt. Dan moeten ze maar geen vergunningen verkopen als ze de parkeergarantie niet kunnen waarmaken.quote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je maar niet in het centrum gaan wonen dan weet je dat
tuurlijk doe jij dat. jij bent veel meer dan alleen maar een grote bek achter een nickname op internet.quote:
gelukkig kan jij het onderscheid maken tussen een serieuze en niet-serieuze postquote:Op zondag 25 december 2005 22:24 schreef Asics het volgende:
[..]
tuurlijk doe jij dat. jij bent veel meer dan alleen maar een grote bek achter een nickname op internet.
Wat is dat nou voor kansloos gelulquote:Op zondag 25 december 2005 15:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd
Hier hebben ze naar mijn mening een goed beleid.
Centrum voor voor winkelend publiek dus weinig verguninghouders. Sterker nog weinig polek behalve in de garages. Buiten het centrum alleen perkaren met vergunning en gasten kaarten voor als je visite krijgt. Zelfs niet te parkeren met een meter om dat dit woongebieden zijn.
Moet je maar niet in het centrum gaan wonen dan weet je dat
Foutquote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik betaal voor een parkeervergunning dus heb ik recht op een plek.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Niet iedereen wil in een zogenaamd vredig pitoresk kutdorp wonen waar nooit wat gebeurd![]()
Zucht.. het is maar net van welke kant je het bekijkt.quote:Op maandag 26 december 2005 11:02 schreef glasbak het volgende:
Het is trouwens niet "gebrek aan plek" maar "overschot aan auto's". Meestal is er plaats zat, maar zijn er gewoon veel te veel auto's
Als jij je auto verkoopt is de parkeerdruk weer minder. Verander de wereld, begin bij jezelf.quote:Op maandag 26 december 2005 10:28 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik herken het probleem helemaal. Ik woon NET buiten het centrumgedeelte van Nijmegen.
Daar heb ik een parkeervergunning voor de wijk achter mn huis.
Alleen als ik na 21 uur thuis kom, is er nooit meer een plek in het gedeelte waar ik mag parkeren. Het gebied waar ik uit kan kiezen is groot genoeg, alleen het probleem zit hem ergens anders in:
Ik denk dat er teveel parkeervergunningen worden afgegeven in verhouding tot het aantal mensen dat er ook parkeert met een losse kaart. Ik bedoel: Iedereen met zn parkeervergunning wil zn auto er graag parkeren en dan heb je nog een "vast" aantal mensen zonder kaart die ook een plaatsje wil hebben.
Dit systeem werkt dus niet. Natuurlijk, een parkeervergunning geeft je niet het RECHT op een parkeerplek, maar het is wel krom dat je een vast bedrag in de maand betaalt, en er dan hier achter moet komen dat je na 21.00 uur kan fluiten naar een parkeerplek voor de auto.
Niet een keer, maar dagelijks.
quote:Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, ik heb een andere oplossing gevonden. Ik heb een huis gekocht in een dorp 10 km verderop.
MET eigen oprit
quote:Op maandag 26 december 2005 00:14 schreef junkiexp het volgende:
Niet iedereen wil in een zogenaamd vredig pitoresk kutdorp wonen waar nooit wat gebeurd![]()
Het is er niet vredig, want ze vinden er wel eens een verbrande tiener in de polder.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 13:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Het is er niet vredig, want ze vinden er wel eens een verbrande tiener in de polder.
Het enige pittoreske is mn huis.
mwah, mijn oplossing is nog beterquote:Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, ik heb een andere oplossing gevonden. Ik heb een huis gekocht in een dorp 10 km verderop.
MET eigen oprit
Je woon in Den Helder. Welke stad?quote:Op maandag 26 december 2005 13:19 schreef bonke het volgende:
[..]
mwah, mijn oplossing is nog beter
ik heb een huis met garage in de binnenstad
Alleen omdat er expres te weinig parkeerplaatsen worden aangewezen, en omdat 16 miljoen mensen verplicht in 2% van de oppervlakte van NL moeten wonen en parkeren. Rondjes rijden hoort er alleen bij door het achterlijke ruimtelijke ordeningsbeleid. "Eigen schuld" - wat een stompzinnige uitspraak.quote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef OldSchoolFool het volgende:
Je doet net alsof jij de enige bent die in een auto rijdt. Jammer he dat heel NL er ook in rijdt.
Daar hoort rondjes rijden voor een plekkie zoeken dus ook bij. Eigen schuld.
Wel als je betaald voor een plekje in de rijquote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef Tobbes het volgende:
Als er in de supermarkt een lange rij staat mag je toch ook geen mensen doodschieten omdat jij een vaste klant bent en dus snel aan de beurt wilt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |