In dit gedeelte van Rotterdam heb ik geen last van junks hoor.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef vosss het volgende:
Of ga gewoon in een pittoresque dorpje wonen; heb je ook minder last van junks, dus dan sla je eik 2 spreekwoordelijke vliegen in 1 klap
dan laat je toch gewoon een van die auto's van die die stapgasten wegslepen?quote:Op zondag 25 december 2005 13:58 schreef junkiexp het volgende:
bla
quote:Op zondag 25 december 2005 14:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dan laat je toch gewoon een van die auto's van die die stapgasten wegslepen?
opgelost
why not? hij heeft een vergunning, zij niet. als je een jeep oid met een lier hebt kun je het nog zelf doen ookquote:
Maar zij hebben ws wél een kaartje uit de parkeerautomaat...quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
why not? hij heeft een vergunning, zij niet.
Moet je vooral doen; als je de verkeerde treft heb je je laatste stront gescheten...quote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
maar toch, ik zou 'm gewoon wegslepen![]()
ach, wat is het leven zonder uitdagingen?quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je vooral doen; als je de verkeerde treft heb je je laatste stront gescheten...![]()
wegsleepkosten worden in sommige gemeentes verhaald op degenen die weg laten slepenquote:Op zondag 25 december 2005 14:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
*gaat volgende keer even netjes alles lezen*
maar toch, ik zou 'm gewoon wegslepen![]()
ik sleep 'm zelf wel wegquote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef bonke het volgende:
[..]
wegsleepkosten worden in sommige gemeentes verhaald op degenen die weg laten slepen
en die moeten het dan maar zien te verhalen op de eigenaar van de weggesleepte auto
Heheh, in Rotterdam heb ik zelfs het omgekeerde gezien:quote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef junkiexp het volgende:
<knip>
Ik heb in andere steden zone's gezien waar je puur alleen met een vergunning mag staan,waar je dan ook niet kan betalen.
Waarom zie ik dat in Rotterdam niet?
Dat zie je verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 14:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik zal wel een nette bezwaarschrief opsturen naar de gemeente,mischien dat ik dan maar de helft hoef te betalen ofzo.
We hebben een hof achter onze flat waar wij onze auto's mooi zouden kunnen neerzetten ,maar wat hebben die malloten van de gemeente gedaan,juist een betaalautomaat neergezet.
Ik heb in andere steden zone's gezien waar je puur alleen met een vergunning mag staan,waar je dan ook niet kan betalen.
Waarom zie ik dat in Rotterdam niet,als ik een woning heb in de betreffende straat heb ik toch meer recht op een plek dan mensen die hier komen stappen of shoppen,en die net zo goed met het ov kunnen komen of hun auto in de parkeergarage hier om de hoek kunnen zetten?
Of zie ik het nou helemaal verkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |