Damn, iemand is op d'r schaamlippen getraptquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja als jongen blunder je zo ongeveer constant, ik ben een meisje dat ligt anders.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja als jongen blunder je zo ongeveer constant, ik ben een meisje dat ligt anders.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trust me vrouwen kunnen er ook wat van
Ook nooit vriendin zekerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog nooit een versierblunder gehad
Genoeg gescoord, zelfverzekerheid is een gavequote:
Ik noem het arrogantie.. en laat dat nou net iets zijn waar de meeste vrouwen niet gek van zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Genoeg gescoord, ]zelfverzekerheid is een gave
fixed. zolang je t niet overdrijft natuurlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef growth_stage het volgende:
[..]
Ik noem het arrogantie.. en laat dat nou net iets zijn waar de meeste vrouwen niet gek van zijn.
Misplaatste arrogantie zijn ze idd niet gek op, maar ik heb nog nooit klachten gehad m.b.t. mijn gedragquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef growth_stage het volgende:
[..]
Ik noem het arrogantie.. en laat dat nou net iets zijn waar de meeste vrouwen niet gek van zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
fixed. zolang je t niet overdrijft natuurlijk.
En vaak ook niet zo interessant meer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Als je weet dat ze je wil is het niet meer zo moeilijk he
Misschien is dat onbewust het probleem wel, zo van dat is binnen...ja ehh leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En vaak ook niet zo interessant meer.![]()
Ja, dat gebeurt ook wel eens. Maar als ze lekker zijn vind ik dat bijna nooit een probleem hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En vaak ook niet zo interessant meer.![]()
Als ze exceptioneel lekker zijn is het geen probleem. Als ze er gewoon leuk uitzien wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt ook wel eens. Maar als ze lekker zijn vind ik dat bijna nooit een probleem hoor
Arrogantie + relativeringsvermogen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
fixed. zolang je t niet overdrijft natuurlijk.
Ligt eraan waar ik voor in the mood benquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ze exceptioneel lekker zijn is het geen probleem. Als ze er gewoon leuk uitzien wel.![]()
Ik sta achter de bar vanavond das ook altijd lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |