Eikeltjequote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen![]()
![]()
Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoenOp een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)
![]()
(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders)
Misschien is het mijn schuld dat hij hier is, hij reageerde op iets wat ik zei in een topic in K&W.quote:
Lullo!!!quote:Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen![]()
![]()
Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoenOp een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)
![]()
(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders)
Zit ik ook al 10 minuten te proberenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef Modwire het volgende:
Hoe gebaar je met je wenkbrauwen "Kat in het bakkie" ?
lol die avatarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zit ik ook al 10 minuten te proberen
heb ik idd ook wel eens meegemaakt dat toen ik naar een meisje keek de vriendin riep : Hij kijktquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef MaRySe het volgende:
(met uitgaan)
Tegen een vriendin zeggen: leuke jongen.
En dat we dan in de buurt van hem dansen en ze steeds zegt hij kijkt,
hij kijkt. En ik zo ssssht!
En dan praten met hem, nummer uitwisselen, afspreken.
En dan zegt ie. Die vriendin van je hè die was wel hard aan 't praten toen.
En ik zo.. Uhm?
Ja.. Ze riep steeds: hij kijkt.
En ik dude
Ik volg je overalquote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef Undergod het volgende:
[..]
Misschien is het mijn schuld dat hij hier is, hij reageerde op iets wat ik zei in een topic in K&W.
Sorry daarvoor.![]()
Bedankt in dat gevalquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Ciscus het volgende:
'eikeltje' was dan ook aardig bedoelt, inclusief de boodschap: zet hem op, de volgende keer!![]()
Mijn leven gelukkig niet..quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het leven is een grote competitie.
hoezo .. kunnen ze makkelijk je auto makenquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Bouwvakkers doen het natuurlijk altijd goed.
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..
Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."
Fluit fluit fluit, enzo.
En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
Loopt vast wel een baas rond (te herkennen aan helm in kroon-vormquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..
Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."
Fluit fluit fluit, enzo.
En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
Je hebt toch z'n nummer geregeld en met 'm afgesproken? Lijkt mij dat er niet echt iets is misgegaan ofzo...quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou kijk.. Dat we de tactiek aan het bespreken waren en hij het gewoon kon horen.
Ja maar is toch wel een blunderquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Je hebt toch z'n nummer geregeld en met 'm afgesproken? Lijkt mij dat er niet echt iets is misgegaan ofzo...
Hehe, ik fietste ooit een keer met een meisje naar huis en dat was een erg mooi meisje. Kwamen we ook langs bouwvakkers he dus opeens ging het: FIETWIIEEEWW!! Dus ik zo, dankje dankje, ik weet hetquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Fluit fluit fluit, enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |