abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33873551
ik bedoel:
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen

Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoen Op een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen ). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)

(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders )
Eikeltje
  maandag 9 januari 2006 @ 18:37:05 #177
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33873835
2x dus niks nuttigs te melden..
  maandag 9 januari 2006 @ 18:39:19 #178
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_33873901
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
dat fronzen met die wenkbrauwen
Geloof me, dat doe ik echt NOOIT weer
  maandag 9 januari 2006 @ 18:51:27 #179
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_33874366
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:37 schreef Extend het volgende:
2x dus niks nuttigs te melden..
Misschien is het mijn schuld dat hij hier is, hij reageerde op iets wat ik zei in een topic in K&W.
Sorry daarvoor.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_33919979
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen

Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoen Op een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen ). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)

(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders )
Lullo!!!
Jupiler is goed
pi_33922155
Hoe gebaar je met je wenkbrauwen "Kat in het bakkie" ?
Power perceived is power achieved.
pi_33922854
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef Modwire het volgende:
Hoe gebaar je met je wenkbrauwen "Kat in het bakkie" ?
Zit ik ook al 10 minuten te proberen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33924268
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zit ik ook al 10 minuten te proberen
lol die avatar
pi_33924351
(met uitgaan)

Tegen een vriendin zeggen: leuke jongen.
En dat we dan in de buurt van hem dansen en ze steeds zegt hij kijkt,
hij kijkt. En ik zo ssssht !

En dan praten met hem, nummer uitwisselen, afspreken.

En dan zegt ie. Die vriendin van je hè die was wel hard aan 't praten toen.

En ik zo.. Uhm?

Ja.. Ze riep steeds: hij kijkt.

En ik dude
pi_33924840
Wat is nu de versierblunder?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:11:48 #186
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33930363
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef MaRySe het volgende:
(met uitgaan)

Tegen een vriendin zeggen: leuke jongen.
En dat we dan in de buurt van hem dansen en ze steeds zegt hij kijkt,
hij kijkt. En ik zo ssssht !

En dan praten met hem, nummer uitwisselen, afspreken.

En dan zegt ie. Die vriendin van je hè die was wel hard aan 't praten toen.

En ik zo.. Uhm?

Ja.. Ze riep steeds: hij kijkt.

En ik dude
heb ik idd ook wel eens meegemaakt dat toen ik naar een meisje keek de vriendin riep : Hij kijkt
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33932453
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef Undergod het volgende:

[..]

Misschien is het mijn schuld dat hij hier is, hij reageerde op iets wat ik zei in een topic in K&W.
Sorry daarvoor.
Ik volg je overal (geen idee waar je het over hebt en wie je bent,maar dat terzijde)

maar serieus, ik kan om sommige blunders boos worden. Ik heb een maat die heel goed kan ouwegoeren met dames en er ook 'vrouwvriendelijk' uit ziet. Onze regel is dat als één van ons met een dame gaat babbelen, dat de andere(n) dan minstens een half uur haar vriendinnen moet bezighouden (hoe vervelender, hoe leuker natuurlijk). We worden dan boos als er vervolgens niks gebeurt, en worden met onze dronken hoofden dan heel oprecht boos op elkaar.
Oftwel (kut, nu moet ik op zoek naar een mraal vanuit het verhaal); het is enorm zonde als je niks doet, erwijl je de signalen goed opvangt. Het leven is een grote competitie.

'eikeltje' was dan ook aardig bedoelt, inclusief de boodschap: zet hem op, de volgende keer!
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:14:36 #188
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_33935797
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Ciscus het volgende:

'eikeltje' was dan ook aardig bedoelt, inclusief de boodschap: zet hem op, de volgende keer!
Bedankt in dat geval
pi_33942353
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het leven is een grote competitie.
Mijn leven gelukkig niet..
Power perceived is power achieved.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:26:55 #190
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_33947716
Bouwvakkers doen het natuurlijk altijd goed.
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..

Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."

Fluit fluit fluit, enzo.

En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:30:47 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33947857
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..

Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."

Fluit fluit fluit, enzo.

En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
hoezo .. kunnen ze makkelijk je auto maken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33948015
Niet van mezelf (heb al 'n vriendin ), maar de vriend (E) van een vriend (Y) van me .

E: Ja, zij (P) is echt leuk .
Y: Stap op d'r af dan!
E: Nouja, ok
Y:
E: *loopt op meisje af* "Ey.. hond!"
Y:
P: .. *wegloop*

pi_33951636
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is nu de versierblunder?
Nou kijk.. Dat we de tactiek aan het bespreken waren en hij het gewoon kon horen.
pi_33953420
quote:

Fluit fluit fluit, enzo.

Loopt vast wel een baas rond (te herkennen aan helm in kroon-vorm ), kerel gewoon aanspreken en vragen of ze er mee kappen. Werkt schijnbaar (niet uit eigen ervaring, lijkt me vrij raar om na gefloten te worden door bouwvakkers )
pi_33955116
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou kijk.. Dat we de tactiek aan het bespreken waren en hij het gewoon kon horen.
Je hebt toch z'n nummer geregeld en met 'm afgesproken? Lijkt mij dat er niet echt iets is misgegaan ofzo...
pi_33955940
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Je hebt toch z'n nummer geregeld en met 'm afgesproken? Lijkt mij dat er niet echt iets is misgegaan ofzo...
Ja maar is toch wel een blunder
En nummer krijgen is niet zo een prestatie.
pi_33957062
Okee, wat jij wilt
pi_33957708
quote:

Fluit fluit fluit, enzo.

Hehe, ik fietste ooit een keer met een meisje naar huis en dat was een erg mooi meisje. Kwamen we ook langs bouwvakkers he dus opeens ging het: FIETWIIEEEWW!! Dus ik zo, dankje dankje, ik weet het Whehe, ze wisten niet meer wat ze moesten zeggen
pi_33957957
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef W1ZZ het volgende:
Okee, wat jij wilt
Ja als jongen blunder je zo ongeveer constant, ik ben een meisje dat ligt anders.
pi_33958292
Tijdje terug alweer, in de discotheek;

*Meisje kijkt
*Meisje kijkt nog een keer
*Vriend van me stoot me aan waardoor ik bijna val (hij super lazerus, ik als bob nuchter), "jaaaaaaaaaaa dat meisje zie ik oooook wel..."
*Meisje glimlacht even
*Om mijn ego toch nog hoog te houden moest ik nu wel op haar afstappen, onderweg bedenk ik even snel wat
*" Hoi kom je hier vaker?"

Vond ze waarschijnlijk niet zo origineel meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')