abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34595274
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef Sport_Life het volgende:
Gisternacht behoorlijk wat meiden gesproken en ook geregeld m'n nummer uitgewisseld. Belt er zonet een meisje waarvan ik géén idee had wie het was.. dus ik nogmaals naam vragen, nou ik kende haar echt niet. Zegt ze vervolgens "ben je me nu al vergeten - BAF" en hangt op.. .

Vraag me echt af wie het is...
Heb je met je nummer gestrooid alsof het pepernoten zijn ofzo
pi_34595618
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef DuranK het volgende:

[..]

Heb je met je nummer gestrooid alsof het pepernoten zijn ofzo
K had 1 meisje mn nummer gegeven en een stel vriendinnen van haar wilde het nummer ook hebben.. nou prima.

Maar het kan ook best een klasgenote zijn trouwens (bedenk ik me nu ineens), kon de stem ook niet echt herkennen aangezien mn bereik niet echt jofel is hier.
pi_34597012
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:17 schreef Sport_Life het volgende:
Naja of je moet 2x per ongeluk bier over haar heen gooien en daarna nog een keer bier over je heen krijgen tijdens het zoenen ook mee willen tellen.. .
Zo heb ik ooit een wet t-shirtcontest gestart.
pi_34597287
Ik heb donderdag wel wat blunders gemaakt, maar het probleem is dat ik te bezopen was om ze te herinneren
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34678651
het is hier veel te stil. Er moeten toch wel mensen zijn die blunders hebben begaan en zo nog gedeeltelijk herinneren? Ikzelf, ik blunder niet (nauwelijks). Vrijdagavond was het zelfs 2 keer raak op 1 avond dus ik heb niks te klagen.

Ohja, tevens dus een kickjuh
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34694409
Ooit... Was ik in een pub.
Er werd een nummer van Nirvana gedraaid, en ik kon niet op de naam komen.
Het toeval wilde dat er een leuk meisje stond.
En met m'n zatte kop besloot ik aan haar te vragen hoe dat nummer heet, wat op dat moment gedraaid werd.
Dus ik waggel naar haar toe, en vraag met een grote grijns op m'n gezicht hoe het heet. Waarop ze zegt "als dit een versierpoging is, moet je toch écht beter je best doen".
* EsPe zo van dit is helemaal geen versierpoging, ik wil gewoon weten hoe dit nummer heet!
Maar ze geloofde me niet.
pi_34694506
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef EsPe het volgende:
En met m'n zatte kop besloot ik aan haar te vragen hoe dat nummer heet, wat op dat moment gedraaid werd.
Dus ik waggel naar haar toe, en vraag met een grote grijns op m'n gezicht hoe het heet. Waarop ze zegt "als dit een versierpoging is, moet je toch écht beter je best doen".
* EsPe zo van dit is helemaal geen versierpoging, ik wil gewoon weten hoe dit nummer heet!
Weet je he? Ik denk dat het 'Rape me' was, en ja dan is het niet zo tactisch een meisje naar de titel te vragen want dat kan ze weleens verkeerd opvatten
pi_34695742
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Weet je he? Ik denk dat het 'Rape me' was, en ja dan is het niet zo tactisch een meisje naar de titel te vragen want dat kan ze weleens verkeerd opvatten
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34701037
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Hehehehe!
Ik hoop niet dat je gelijk hebt. Daar had ik toen nog niet echt aan gedacht.
pi_34703644

Ik ga morgen weer uit (naja, naar een optreden in de Melkweg), maar ik heb niks te doen dus ik herkauw maar een oudje:

4 jaar terug onderhand, op vakantie naar Rimini met zn 8en. Hartstikke gezellig daar, leuk uitgaan. Op een avond zitten we in zo'n discotent daar op een bank. Er zit een groep Duitse meisjes naast ons en ze zijn druk aan het praten. Zegt 1 van mn vrienden "Hey die Duitsers kunnen ons toch niet verstaan, dus we kunnen alles zeggen wat we willen over ze ". Draait er één van die meiden om, "Hey ik versta het wel, dus ik zou dat maar laten". Dat was best grappig, dus die vriend raakt met haar aan de praat in het Nederlands en hij verneemt dat 1 van haar Duitse vriendinnen mij wel leuk vond. Ik was nog een nul op gebied van vrouwen toen , maar durfde haar toch te vragen of ze mee wilde dansen . Daarna wat mee gepraat, alles gezellig en ze zei al zoiets van "ik wil je kamer erg graag zien!". Jaaa dat komt nog wel zei ik (ik scheet in mn broek ). De volgende dag afgesproken op het strand, we stonden daar te volleyballen komen ze aangelopen. Ze vraagt gelijk of ik m'n kamer wil laten zien, lekker to the point. Wat zeg ik: "Nee ik ga liever volleyballen" .
  donderdag 2 februari 2006 @ 04:25:17 #286
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34705144
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef Bak_Beest het volgende:
Ze vraagt gelijk of ik m'n kamer wil laten zien, lekker to the point. Wat zeg ik: "Nee ik ga liever volleyballen" .

Ik had zoiets gisternacht maar dan nog erger. Had met drie meiden de avond doorgebracht, wat drugs, wat drank, wat wiet enz, lekker puberaal stoer doen enzo . Was rond half vier 's nachts, we waren allemaal nogal gaar en wilden wel gaan slapen. Die meiden zaten beetje moeilijk te doen over hoe ze gingen slapen en dat ze niet echt op die gare slaapbank wilden enzo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze maar alledrie bij mij bleven slapen aangezien ik een grote slaapbank had. Dus aldus geschiedde, pakten slaapspullen, op naar mijn kamer (ik woon twee verdiepingen boven de kamer van het meisje waar we zaten), klap slaapbank uit. Gaan nog wat kletsen enzo, uiteindelijk toch maar slapen. Liggen er dus drie naakte vrouwen op mijn slaapbank en ze zeiden zo van "Wil je er ook bij? Hoef je niet in je eentje in je eigen bed (hoogslaper) te slapen. " En ik zeg met mijn stomme kop "nah, dat slaapt toch voor geen meter, met zjjn vieren op een tweepersoonsslaapbank" en ben mijn bed ingegaan en gaan slapen.

Ik ga mezelf echt nooit vergeven dat ik zo gaar was dat ik de hint niet snapte.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34705258
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef EsPe het volgende:
hehehehhehehehehehe

*vraagt nummer aan

*meisje vraagt aan mij welk nummer ik vroeg (vann greenday)

*meisje: wtf nooit van gehoord

ik: Onder welke steen kom jij vandaan dan, ben je dom ofzo?

toen liep ze weg

-

zonet kleine blunder begaan, was met meisje aan het praten komt een vriendin van haaar naar me toe "ja je wilt met haar zoenen he?", einde verhaal
pi_34715775
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 04:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik had zoiets gisternacht maar dan nog erger. Had met drie meiden de avond doorgebracht, wat drugs, wat drank, wat wiet enz, lekker puberaal stoer doen enzo . Was rond half vier 's nachts, we waren allemaal nogal gaar en wilden wel gaan slapen. Die meiden zaten beetje moeilijk te doen over hoe ze gingen slapen en dat ze niet echt op die gare slaapbank wilden enzo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze maar alledrie bij mij bleven slapen aangezien ik een grote slaapbank had. Dus aldus geschiedde, pakten slaapspullen, op naar mijn kamer (ik woon twee verdiepingen boven de kamer van het meisje waar we zaten), klap slaapbank uit. Gaan nog wat kletsen enzo, uiteindelijk toch maar slapen. Liggen er dus drie naakte vrouwen op mijn slaapbank en ze zeiden zo van "Wil je er ook bij? Hoef je niet in je eentje in je eigen bed (hoogslaper) te slapen. " En ik zeg met mijn stomme kop "nah, dat slaapt toch voor geen meter, met zjjn vieren op een tweepersoonsslaapbank" en ben mijn bed ingegaan en gaan slapen.

Beetje teveel fantasie hm?
Kutkloon.
pi_34716543
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef Bak_Beest het volgende:
Op een avond zitten we in zo'n discotent daar op een bank. Er zit een groep Duitse meisjes naast ons en ze zijn druk aan het praten.

Ze vraagt gelijk of ik m'n kamer wil laten zien, lekker to the point. Wat zeg ik: "Nee ik ga liever volleyballen" .
Ik durf bijna blind te wedden dat het de lifedisco was. Goede herinneringen.

Dat is niet bijster snugger, hoe oud was je?
pi_34723250
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik zou eerder denken de Carnaby
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34723867
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Beetje teveel fantasie hm?
Het had iig een leuke nacht kunnen worden, hoeft niet persee met seks oid.
  donderdag 2 februari 2006 @ 23:23:46 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34723963
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 04:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

omfg n00b

ik heb het wel vorig jaar gehad dat ik met 2 vrouwen in een 2 pers. bed heb geslapen. alleen zijn dat gewoon vriendinnen van me dus is er niets gebeurd
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34737127
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is niet bijster snugger, hoe oud was je?
inderdaad, het was de Life , hoe raad je het zo? En ik was 16 :'). Het was mn eerste vakantie in het buitenland zonder mn ouders, ik wist echt niet wat ik meemaakte .

En ik kan me nog steeds voor m'n kop slaan een paar weken terug toen ik met een meisje aan het praten was tijdens uitgaan. Zelfs dr vriendin zei "zijn jullie nog steeds niet aan het zoenen", maar zelfs toen was ik niet echt 100% en liep op een gegeven moment weg . Wat ben ik sleeecht :').
pi_34737341
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

-knip-

En ik kan me nog steeds voor m\'n kop slaan een paar weken terug toen ik met een meisje aan het praten was tijdens uitgaan. Zelfs dr vriendin zei \"zijn jullie nog steeds niet aan het zoenen\", maar zelfs toen was ik niet echt 100% en liep op een gegeven moment weg . Wat ben ik sleeecht :\').
Ja, je bent erg sleeecht! Als een vriendin van zo'n meisje zegt dat je moet zoenen dan zeg je gewoon zo van: 'zullen we haar advies dan maar opvolgen?' Simpel als dat, als je zoiets laat glippen is het wel erg triest met je gesteld

Ik had laatst ongeveer het zelfde. Stond met een meisje op de dansvloer en al die vriendinnen zo schreeuwen van ZOENEN ZOENEN ZOENEN, dus ik zeg haar zo:'Zullen we doen of niet? Jij mag het zeggen' (ik ben een echte heer he ) En toen zei zij dat ik mocht beslissen en ja de afloop kunnen jullie wel raden
pi_34738212
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]
En toen zei zij dat ik mocht beslissen en ja de afloop kunnen jullie wel raden
Jep, je bent weggelopen, je eigen kapot gezopen en je hebt nog steeds spijt als haren op je kop dat je haar niet gezoend hebt !

:')
pi_34738535
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ja, je bent erg sleeecht! Als een vriendin van zo\\\'n meisje zegt dat je moet zoenen dan zeg je gewoon zo van: \\\'zullen we haar advies dan maar opvolgen?\\\' Simpel als dat, als je zoiets laat glippen is het wel erg triest met je gesteld

Ik had laatst ongeveer het zelfde. Stond met een meisje op de dansvloer en al die vriendinnen zo schreeuwen van ZOENEN ZOENEN ZOENEN, dus ik zeg haar zo:\\\'Zullen we doen of niet? Jij mag het zeggen\\\' (ik ben een echte heer he ) En toen zei zij dat ik mocht beslissen en ja de afloop kunnen jullie wel raden
Ik heb eens meegemaakt dat een vriend van mij en een vriendin van mijn danspartner bijna een weddenschap hadden gelegd of we zouden zoenen of niet... Die vriendin won . (ja dus ).

Hoorde ik de volgende dag dan .
pi_34739153
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb eens meegemaakt dat een vriend van mij en een vriendin van mijn danspartner bijna een weddenschap hadden gelegd of we zouden zoenen of niet... Die vriendin won . (ja dus ).

Hoorde ik de volgende dag dan .
Ze hadden 'bijna' een weddenschap gelegd en toch won ze . Knap .
pi_34740447
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

inderdaad, het was de Life , hoe raad je het zo? En ik was 16 :\'). Het was mn eerste vakantie in het buitenland zonder mn ouders, ik wist echt niet wat ik meemaakte .
Och, het was zomaar een gokje.

Ik was gelukkig al wat ouder toen ik daar was.
pi_34740503
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 21:20 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Ik zou eerder denken de Carnaby
Juist niet, de Carnaby wordt veel meer bevolkt door Italiaansen (daar is overigens minder dan niets mis mee) en niet door Duitse vrouwen, behalve op een excursie-avond natuurlijk.

Ik heb de folder gelezen.
pi_34742029
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ze hadden \'bijna\' een weddenschap gelegd en toch won ze . Knap .
Vriend van mij dacht van niet, die andere meid van wel en die meid had gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')