What about keycordsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:45 schreef outcast_within het volgende:
keycords
Ontopic tjah, zie maar. Ik vind het wel een strak plan. Helemaal omdat ik het echt handig zou vinden.
Did itquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef kinky_queen het volgende:
Iemand die hier
[TK] SALO Criterion
TK zou willen toevoegen?
bvd
quote:
[TK] Keycordsquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:39 schreef outcast_within het volgende:
whaha gaat zometeen even kijken welke keycords die zelf heeft. centraal key-cord verkoop beginnen?
Ja, om niet goed van te wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:43 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Keycords
Volgens mij is ie een beetje aan het doorslaan
ik begrijp wel waarom je dat doet, die keycords krijg je gratis de meeste die die ene gast ging verkopen heb ik ook hier liggen. Als iemand er geld voor wil neerleggen is dat hun domme probleem.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Gewoon het idee al dat er mensen zijn die hun key-cords verkopen vond ik geweldig fout. Dus ik ben wat gaan etteren in dat topic en een beetje lopen spammen in andere topics. Resultaat nog wat irritantjes die gingen lopen fokken in dat topic (wat op zich niet erg was...key cords for gods sake).
En ElisaB moest dat de hele tijd opruimen.
Nou, je bent geweldig hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Gewoon het idee al dat er mensen zijn die hun key-cords verkopen vond ik geweldig fout. Dus ik ben wat gaan etteren in dat topic en een beetje lopen spammen in andere topics. Resultaat nog wat irritantjes die gingen lopen fokken in dat topic (wat op zich niet erg was...key cords for gods sake).
En ElisaB moest dat de hele tijd opruimen.
Aangepastquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:44 schreef PeRi het volgende:
[TK] Wesley Snipes
War of the Worlds mag uit de TT en de OP. Die is verkocht. Bedankt!
Ik had je al teruggemaild, had alleen niet gezien dat het een fan van mij wasquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:03 schreef TheEagle het volgende:
elisab je had vanmorgen fans.. heb je mijn mail gezien..
Ze zijn gratis vandaagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:40 schreef schvvmert het volgende:
ik heb er 1 voor een slotje. [TK] AMD 2400+ budget game PC .![]()
ik heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat schvvmert windows studentenlicenties verkoopt bij zijn computersquote:
Gestapo_biertje...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat schvvmert windows studentenlicenties verkoopt bij zijn computers!
ik zou em direct bannen
1,50 is dan ook niet veel? Die gast zie ik geen vakantie vieren na afloop van zijn verkoop van 8 of 10 keykoordjes. Ik begrijp TS wel, hij vind zonde om weg te gooien. 1 euro of 1.50 is dan ook geen geld. Moet je het voor nog minder verkopen dan is het al niet aantrekkenlijk meer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:08 schreef haagse_elfje het volgende:
ik begrijp wel waarom je dat doet, die keycords krijg je gratis de meeste die die ene gast ging verkopen heb ik ook hier liggen. Als iemand er geld voor wil neerleggen is dat hun domme probleem.
Beetje vreemd is het wel hèquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
Maar dat outcast dinges hier openlijk zit te vertellen dat hij moedwillig die topic ruineert![]()
Ik dacht dat dat wel bekend was. anyway dat was vorig jaar. Dit jaar ben ik lievquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
1,50 is dan ook niet veel? Die gast zie ik geen vakantie vieren na afloop van zijn verkoop van 8 of 10 keykoordjes. Ik begrijp TS wel, hij vind zonde om weg te gooien. 1 euro of 1.50 is dan ook geen geld. Moet je het voor nog minder verkopen dan is het al niet aantrekkenlijk meer?
Maar dat outcast dinges hier openlijk zit te vertellen dat hij moedwillig die topic ruineert![]()
done maar let wel op in het vervolg!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef MrReaL het volgende:
[TK] AMD Athlon 900 configuratie PC format gegeven, graag topic openen zonde om nieuwe te maken want vervuiling willen wij toch niet?
Laster.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:44 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat schvvmert windows studentenlicenties verkoopt bij zijn computers!
ik zou em direct bannen
Hij is malquote:Op zondag 8 januari 2006 20:14 schreef Adelante het volgende:
2 deurs stadsautootje aangeboden
volgens mij denkt die automan dat we een prikbord zijn
had ff 5 seconden gewacht met dat slotje ik wilde er net een biertopic van makenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is mal
De faq zou vast verhelderend werken
Je hebt tijd zat gehadquote:Op zondag 8 januari 2006 21:19 schreef Het_Biertje het volgende:
had ff 5 seconden gewacht met dat slotje ik wilde er net een biertopic van maken![]()
Donequote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Foutje in TT..
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Stiff-Shaft het woordje Hard moet zijn Stiff
Hard, stijf ziet eruit als een slang? Wat zoek jij nou weer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Foutje in TT..
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Stiff-Shaft het woordje Hard moet zijn Stiff
donequote:Op maandag 9 januari 2006 07:22 schreef Prowl het volgende:
[Gez] 2x512MB DDR Geheugen of 4x256mb
Opgelost, slot erop
Als je dan toch bezig bent: [TK] PC meukquote:
donequote:Op maandag 9 januari 2006 08:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent: [TK] PC meuk
Toen jij poste was alles nog legaal, nu is er een aanbod van cr*ck bij gezet.quote:
donequote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Dizer het volgende:
[Gez] Cobra Driver SZ 440 Ti 10.5 Stiff-Shaft
mag op slot, inmiddels buiten fok gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |