Die film heb ik 2 weken geleden gekeken. Hoewel zo cliche als de pest vond ik het toch wel een leuke film idd.quote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gisteravond The Polar Express gezien. Dat vond ik nou ook écht een leuke kerstfilm.
Ja, er is een Franse versie van Love Supreme.quote:Op zondag 25 december 2005 14:32 schreef Airelle het volgende:
Oh, ik wist niet eens dat hij die had.
Ja klopt. Ze zagen er heel erg vlak uit had ik het idee. Maar het stoorde opzich niet echt. En de moraal, echt om te huilenquote:Op zondag 25 december 2005 14:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die film heb ik 2 weken geleden gekeken. Hoewel zo cliche als de pest vond ik het toch wel een leuke film idd.
De karakters zagen er wel raar uit moet ik zeggen, ze hadden beter kunnen kiezen voor de "normale" CGI. Er was een gekozen voor een nieuwe techniek waarbij gefilmde beelden werden gedigitaliseerd naar animatie.
Downloadbaar?quote:Op zondag 25 december 2005 14:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, er is een Franse versie van Love Supreme.
Nou ja, ik heb 'm gedownload ja.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Airelle het volgende:
Downloadbaar?. Of kun je het sturen?
.
Dag Perie!quote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef PeRi het volgende:
Film kijken gaat om de dag door te komen.
Fijne dag(en) nog allemaal!
Dankje wel!!! Hij is al binnenquote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb 'm gedownload ja..
Maar anders geef maar een gil..
Dat kan heulemaal niet want jij hebt al het lekkerste kontje!quote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef PeRi het volgende:
Dag lieve moppepopje met het lekkerste kontje van SHO.
Nietus! Jijquote:Op zondag 25 december 2005 14:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet want jij hebt al het lekkerste kontje!
Whaha, wat een drama's allemaal.quote:Op zondag 25 december 2005 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik kom maar niet in de kerstsfeer.
Gisteren Kerstbal in De Effenaar en daar had ik het al om twee uur gezien.
Zo dadelijk naar mijn moeder, gourmetten.
Gelukkig hoeft dat niet opgeprikt en kent mijn moeder me langer dan vandaagdus hoef ik ook niet gemaakt vrolijk te doen.
Nou, drama's, drama's...quote:
Zo was het ook bedoeldquote:Op zondag 25 december 2005 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, drama's, drama's...
Je kúnt het natuurlijk ook overdrijven.
Miniclip-spellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |