Hoeveel zal fok eigenlijk waard zijn? Zal niet weinig zijn... Wie is eigenlijk de eigenaar? Danny? Denk dat Danny dan wel binnen is als hij fok zou verkopen...quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Fok opkopen mezelf iedere dag een nieuw kleurtje geven
Danny is al binnenquote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Hoeveel zal fok eigenlijk waard zijn? Zal niet weinig zijn... Wie is eigenlijk de eigenaar? Danny? Denk dat Danny dan wel binnen is als hij fok zou verkopen...
Erg bescheiden hoor...quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Zat me net af te vragen wat ik allemaal zou halen/doen als ik teveel geld had.
Ik zou een douche instaleren die meteen warm water spuit ipv de eerste twee seconden koud water.
Waterproof Surround systeem met mp3 archief in de douche gooien.
Een binnenshuis zwembad aanleggen (das pas lekker wakker worden)
Een megafiets kopen met standaard, Nooit lekgaande banden, werkend licht en werkende remmen.![]()
Fok opkopen mezelf iedere dag een nieuw kleurtje geven
Er wordt hier gevraagd naar decadente shit...quote:Op zondag 25 december 2005 13:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik zou een leuk huis kopen, nieuwe auto, en lekker een paar weken op vakantie gaan. Het overige geld zou ik deels gewoon op een rekening zetten, en met de rest een eigen bedrijf starten. (werkloos stilzitten of alleen nog maar golfen oid lijkt me dus echt niets...)
quote:Op zondag 25 december 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Paris Hilton inhuren als huishoer.
Dan hebben mijn vrienden ook wat te neuken![]()
Ohja, voor mn jaarlijkse BBQ zou ik Tiesto inhuren voor de muziekquote:Op zondag 25 december 2005 13:42 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Erg bescheiden hoor...
Ik zou mn wagenpark en motorpark wat uitbreiden...een huis aanschaffen waar al die wielen in een garage passen.
Tennisbaan, basketbalveld erbij, misschien een golfbaan.
Eigen meertje aan laten leggen.
Uiteraard mag een zwembad met waterval niet ontbreken evenals superdeluxe badkamers/kuuroordje, slaapkamers, woon- en entertainkamer.
Misschien zelfs een klein bioscoopje onder het huis?
Graag een enorm balkon bij de 'master bedroom' die uitkijkt op mijn eigen meertje.
Tja...dromen kan wel leuk zijn
quote:Op zondag 25 december 2005 13:46 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ohja, voor mn jaarlijkse BBQ zou ik Tiesto inhuren voor de muziek
En wat pitspoezen om de drankjes rond te brengen...
JE amg op fok gewoon "hoeren" zeggen hoorquote:Op zondag 25 december 2005 13:46 schreef J.J.McKay het volgende:
En wat pitspoezen om de drankjes rond te brengen...
dat is vette shit zegquote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
2 van deze kopen en dan in SLI-opstelling
i know, trek dan ook gewoon de conclusie dat ik niet zo decadent benquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er wordt hier gevraagd naar decadente shit...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |