Ik heb de laatste 2 keer vooral metalheads gezien, maar misschien kijk ik verkeerd. Het is ook een soort folk-polka-blackmetal en ook de voorprogramma's waren van black tot vikingmetal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:20 schreef MLF het volgende:
[..]
maar bij concerten komen bij dit soort muziek veel Goth's
Qua glimdingen en roze verfjes eerder cyberfluffywoeiquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:26 schreef ThE_ED het volgende:
Als je terug gaat denken zouden de glam-rock/metal bands van toen nu ook abusievelijk gothic worden genoemd.
Precies! Exact de reden om dit dus tegen te spreken... anders zijn we nogal ver van huis.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef Devlinsect het volgende:
Echte 'gothic muziek' bestond eind 1970 en 80'er jaren. In deze jaren is het begonnen. Nu worden alle bands met leden die zwarte kleren en een lijn zwarte eye-liner gebruiken als gothic beschouwd.![]()
De topics waarin wordt uitgelegd wat goth is en wat niet zijn al uit ten treure langsgekomen de laatste jaren, zovéél zelfs dat ik de searchfunctie niet eens durf te gebruikenquote:Voor een lijst met 'gothicbands': http://www.nyx.net/~astoker/gothmusic.html. Jammer dat er niet in de OP wordt genoemd wat gothic bands zijn (en dus niet voorbeelden noemen).
You lucky bastard!quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Cool! Dan ben ik vorig jaar naar the best Goffic band from Sweden geweest!
Dan ben jij bij deze ook überquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:05 schreef Ceased2Be het volgende:
Cool! Dan ben ik vorig jaar naar the best Goffic band from Sweden geweest!
Daar gaat m'n reputatiequote:
En ik was er niet met mijn vleermuisrugzakje, ze was zeker best teleurgesteld?quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Daar gaat m'n reputatie
Favo-band van m'n wederhelft... dan krijg je dat. Was haar wraak omdat ik haar had meegesleept naar Laibach.
Nogal, dat moet ik elke maand nog wel een keer aanhoren... dat ding vond ze echt geweldigquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
En ik was er niet met mijn vleermuisrugzakje, ze was zeker best teleurgesteld?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nogal, dat moet ik elke maand nog wel een keer aanhoren... dat ding vond ze echt geweldig
Andere mannen gebruiken daar puppies of kleine kinderen voor...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
vleermuisversierrugzakje, zeg maar
![]()
Ik dacht eerst even...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Andere mannen gebruiken daar puppies of kleine kinderen voor...
(het versieren, niet hetgene wat er wel eens na komt)
Had het niet voor niks vlug ge-edit. Dacht zelf ook 'ehm...'quote:
Ik leid aan necropedobestiascatbdsmsnuff neiging natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had het niet voor niks vlug ge-edit. Dacht zelf ook 'ehm...'
Natuurlijk ook een kunst om zoveel mogelijk taboes in 1 te pakken dus dat je een soort pedo-bestiali-necrofilie-neiging hebt ofzo...
oftewel 'ik stop m'n leuter graag in kleine dode beestjes'
Vergeet manisch-depressief niet dat zijn al die goths.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik leid aan necropedobestiascatbdsmsnuff neiging natuurlijk
en het heeft met de dood te maken, dus nog steeds ontopic
Ga je je schaamhaar eindelijk scheren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:32 schreef kamagurka het volgende:
* kamagurka gaat ns lekker ontspannen in een heet bad liggen met een stapeltje scheermessen bij de hand en wat swans muziek op de achtergrond
Hoe weet jij dat, ouwe gluurderquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga je je schaamhaar eindelijk scheren.![]()
Oneens. Volgens mij staan er én in de OP en alleen al op de eerste pagina een grote selectie van prima goth bands.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:22 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jammer dat er niet in de OP wordt genoemd wat gothic bands zijn (en dus niet voorbeelden noemen).
Ik hoop dat er weer een Koud Vlees podium is, en Der Blutharsch zou ik wel koel vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Massive het volgende:
[..]
Met trots kondigt Summer Darkness exclusieve shows aan van:
futurepop topact VNV Nation
industrialgrootheid Front Line Assembly
minimal 80’s electropoppers Welle:Erball
de brute EBM/industrial van Combichrist
de electropop van Frozen Plasma
en de industrial beats van Reaper
Ik vind ze erg goed omdat ze, voor mij dan, een bepaalde stemming oproepen. Beetje melancholisch. Het nummer Further vind ik daar een goed voorbeeld van. Hoewel veel mensen het waarschijnlijk erg kazig vinden, kunnen de "cyberballads" van ze mij wel bekoren, zoals Beloved en Endless skies.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
VNV vind ik nu echt geen ene reet aan, weet niet waarom zoveel mensen daarmee weglopen.
overtuig me. welke nummers MOET Ik horen van VNV ? Wellicht heb ik slechte nummers gehoord
Luister document of breath of ghosts van assemblage 23quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
VNV vind ik nu echt geen ene reet aan, weet niet waarom zoveel mensen daarmee weglopen.
overtuig me. welke nummers MOET Ik horen van VNV ? Wellicht heb ik slechte nummers gehoord
En d'r'r ga je de fout inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
VNV is overrated en de zanger sucked
Nope!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
En d'r'r ga je de fout inZal es wat proberen van Assemblage 23.
er is ook nog een cyberfluff topique in LF
Awake is zo'n geweldig nummer van het Failure album.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nope!
Assemblage is velen malen beter, al is het alleen maar vanwege de zang![]()
Probeer de hele plaat failure maar ns, of defiance.. schopt harde kont!
King of Insectsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Awake is zo'n geweldig nummer van het Failure album.![]()
Mayhem en Rompeprop shirts.. ja.. heel erg Gothic.. jij bent zeker een Emo..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef woeeiiii het volgende:
Leuk die gothics...
[afbeelding]
Ziet er gezellig uit
Sterker, tis een wannabe punker..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mayhem en Rompeprop shirts.. ja.. heel erg Gothic.. jij bent zeker een Emo..
Tja, als je Metalheads aan ziet als Goths verdien je het ook om Emo genoemd te worden als je wannabe Punker bent,.. dat was de hele grap kama..quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sterker, tis een wannabe punker..![]()
Jammer dat mensen een muziekforum gaan misbruiken om een groep te kunnen afzeiken, zeker aangezien die mensen zélf tot een zielig subgroepje behoren
Je mag mij zo ook wel emo noemen.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, als je Metalheads aan ziet als Goths verdien je het ook om Emo genoemd te worden als je wannabe Punker bent,.. dat was de hele grap kama..
i know i knowquote:Op zondag 12 februari 2006 10:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, als je Metalheads aan ziet als Goths verdien je het ook om Emo genoemd te worden als je wannabe Punker bent,.. dat was de hele grap kama..
Die amerikaanse "punkbandjes" van tegenwoordig maken idd ook alleen nog maar jankige emoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je mag mij zo ook wel emo noemen.![]()
Sterf met je kut Emo, kut Emo.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je mag mij zo ook wel emo noemen.![]()
Ja maar ik ben meer van de oude emo Rites of spring etc.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die amerikaanse "punkbandjes" van tegenwoordig maken idd ook alleen nog maar jankige emo![]()
sterf kut breezer.quote:
Zelfs Minor Threat is geen zak aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar ik ben meer van de oude emo Rites of spring etc.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |