Ik hoop dat er weer een Koud Vlees podium is, en Der Blutharsch zou ik wel koel vindenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef Massive het volgende:
[..]
Met trots kondigt Summer Darkness exclusieve shows aan van:
futurepop topact VNV Nation
industrialgrootheid Front Line Assembly
minimal 80’s electropoppers Welle:Erball
de brute EBM/industrial van Combichrist
de electropop van Frozen Plasma
en de industrial beats van Reaper
Ik vind ze erg goed omdat ze, voor mij dan, een bepaalde stemming oproepen. Beetje melancholisch. Het nummer Further vind ik daar een goed voorbeeld van. Hoewel veel mensen het waarschijnlijk erg kazig vinden, kunnen de "cyberballads" van ze mij wel bekoren, zoals Beloved en Endless skies.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
VNV vind ik nu echt geen ene reet aan, weet niet waarom zoveel mensen daarmee weglopen.
overtuig me. welke nummers MOET Ik horen van VNV ? Wellicht heb ik slechte nummers gehoord
Luister document of breath of ghosts van assemblage 23quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:02 schreef Ceased2Be het volgende:
VNV vind ik nu echt geen ene reet aan, weet niet waarom zoveel mensen daarmee weglopen.
overtuig me. welke nummers MOET Ik horen van VNV ? Wellicht heb ik slechte nummers gehoord
En d'r'r ga je de fout inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
VNV is overrated en de zanger sucked
Nope!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
En d'r'r ga je de fout inZal es wat proberen van Assemblage 23.
er is ook nog een cyberfluff topique in LF
Awake is zo'n geweldig nummer van het Failure album.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Nope!
Assemblage is velen malen beter, al is het alleen maar vanwege de zang![]()
Probeer de hele plaat failure maar ns, of defiance.. schopt harde kont!
King of Insectsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:41 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Awake is zo'n geweldig nummer van het Failure album.![]()
Mayhem en Rompeprop shirts.. ja.. heel erg Gothic.. jij bent zeker een Emo..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef woeeiiii het volgende:
Leuk die gothics...
[afbeelding]
Ziet er gezellig uit
Sterker, tis een wannabe punker..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mayhem en Rompeprop shirts.. ja.. heel erg Gothic.. jij bent zeker een Emo..
Tja, als je Metalheads aan ziet als Goths verdien je het ook om Emo genoemd te worden als je wannabe Punker bent,.. dat was de hele grap kama..quote:Op zondag 12 februari 2006 02:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Sterker, tis een wannabe punker..![]()
Jammer dat mensen een muziekforum gaan misbruiken om een groep te kunnen afzeiken, zeker aangezien die mensen zélf tot een zielig subgroepje behoren
Je mag mij zo ook wel emo noemen.quote:Op zondag 12 februari 2006 10:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, als je Metalheads aan ziet als Goths verdien je het ook om Emo genoemd te worden als je wannabe Punker bent,.. dat was de hele grap kama..
i know i knowquote:Op zondag 12 februari 2006 10:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, als je Metalheads aan ziet als Goths verdien je het ook om Emo genoemd te worden als je wannabe Punker bent,.. dat was de hele grap kama..
Die amerikaanse "punkbandjes" van tegenwoordig maken idd ook alleen nog maar jankige emoquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je mag mij zo ook wel emo noemen.![]()
Sterf met je kut Emo, kut Emo.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
Je mag mij zo ook wel emo noemen.![]()
Ja maar ik ben meer van de oude emo Rites of spring etc.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die amerikaanse "punkbandjes" van tegenwoordig maken idd ook alleen nog maar jankige emo![]()
sterf kut breezer.quote:
Zelfs Minor Threat is geen zak aan.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar ik ben meer van de oude emo Rites of spring etc.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |