Bij den ouders vandaanquote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij familie was van Litph!![]()
Waar kom jij in enen zo vandaan?
Neequote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?
Beste kerst in jaren denk ik zelfs. Lekker helemaal geen verplichtingen. Lekker relaxedquote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
MissMSX. Leuke kerst tot dusver?
.
met hopelijk geen hoofdpijn meer?
Hoe durf je zoiets voor te stellen. Je weet toch dat ik enkel en alleen aandacht heb voor MissMSX!quote:Op zondag 25 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar ik geef je eerste keus op de eerste leuke vrijgezelle zus van de leuke vrijgezelle zus waar ik zelf achteraan ga, okay?
Da's al beter jaquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets voor te stellen. Je weet toch dat ik enkel en alleen aandacht heb voor MissMSX!![]()
Recht uit m'n hart!quote:
Dan moet die maar een leuke vrijgezelle zus voor mij hebben, dan is het plaatje compleetquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets voor te stellen. Je weet toch dat ik enkel en alleen aandacht heb voor MissMSX!![]()
Je bent diep gezonkenquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenquote:
Als dat die B-film/hype met Bruce Willis is, bespaar je de moeite.quote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op de vraag of ik het zesde zintuig moet gaan kijken
Als niemand je het plot heeft verteld en je houdt van dat soort films, zeker doen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op de vraag of ik het zesde zintuig moet gaan kijken
I know...quote:
Ook dat klinkt recht uit het hart, alhoewel nauwelijks zo complimenteus jegens MissMSX als je eerdere opmerkingquote:
Dit stookgedrag past niet echt binnen de kerstgedachte...quote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat klinkt recht uit het hart, alhoewel nauwelijks zo complimenteus jegens MissMSX als je eerdere opmerking.
Door de mand vallen kan vooral op kerst erg goedquote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat klinkt recht uit het hart, alhoewel nauwelijks zo complimenteus jegens MissMSX als je eerdere opmerking.
West Wing seizoen 6 is net begonnenquote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb de film wel drie keer gezien
Maar volgens mij is er niks beters op de buis
Een groepsgesprrek zo te zien?quote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Inmiddels is de liefdesverklaring van Twisted er!
Twisted_Fok:
Je bent een leuke gozer
Niet op mijn tvquote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
West Wing seizoen 6 is net begonnen.
Ik zal nog eens proberen je zelfvertouwen op te vijzelen.quote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Inmiddels is de liefdesverklaring van Twisted er!
Twisted_Fok:
Je bent een leuke gozer
Als je te lui bent om een film te pakken, is dat vermoedelijk ook te verquote:Op zondag 25 december 2005 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet op mijn tv
En ik mag niet bij je langs komen
Dit is wel genoeg hoorquote:Op zondag 25 december 2005 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal nog eens proberen je zelfvertouwen op te vijzelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |