Dat is het ergste wat je als jongen kan overkomen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ik houd wel van Annie hoor, hij is als een broertje voor me.De schat.
En een overwinning op punten door ons aller Twisted_fokquote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Annie ... hij is als een broertje voor me
24 uur gebruiksrecht op Annie.quote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, what did I win this time?
Punten? Dit was een regelrechte onthoofding!quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En een overwinning op punten door ons aller Twisted_fok.
Jezelf zijnquote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, what did I win this time?
Ik las verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jezelf zijn
Of moet ik zeggen annie zich zelf laten zijn?
Weet je wel hoe pijnlijk het is om onthoofd te worden met een dergelijke stoot onder de gordel?quote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Punten? Dit was een regelrechte onthoofding!![]()
Misschien was castratie een betere vergelijking geweest dan.quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je wel hoe pijnlijk het is om onthoofd te worden met een dergelijke stoot onder de gordel?
Scheelt wel weer in de condoomkosten!quote:Op zondag 25 december 2005 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien was castratie een betere vergelijking geweest dan.
Die titel gun ik je niet...quote:
nog een keer dan, want nu verpest je mijn kansen...quote:
The rumours of my death have been greatly exaggeratedquote:
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?quote:Op zondag 25 december 2005 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
The rumours of my death have been greatly exaggerated.
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansenquote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?
Ik dacht dat jij familie was van Litph!quote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansen
MissMSXquote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |