Die optie heb ik dan weer over het hoofd gezienquote:Op zondag 25 december 2005 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar misschien ligt het aan je skills.![]()
Zalig zijn de armen van geestquote:
Daar ga je vast nat van wordenquote:Op zondag 25 december 2005 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Hij laat nu foto's van zn goudvissen zien.
Dat was geen hint om ze ook hier neer te gooienquote:Op zondag 25 december 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn schatjes, Bubba en Claus:
[afbeelding]
Onbegrijpelijk!quote:
En ze werd ook al niet opgewonden over het feit dat ik een iBook ga kopen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was geen hint om ze ook hier neer te gooien![]()
Niemand wordt daar opgewonden van, Anniequote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ze werd ook al niet opgewonden over het feit dat ik een iBook ga kopen.
De trut
Eerder het tegenovergesteldequote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand wordt daar opgewonden van, Annie.
Elke vrouw geilt op Apple.quote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand wordt daar opgewonden van, Annie.
Ik snap waarom je altijd in singles zatquote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ze werd ook al niet opgewonden over het feit dat ik een iBook ga kopen.
De trut
Elk meisje wat nog nat wordt van style over substance wel jaquote:
Twisted wilt altijd alles horen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap waarom je altijd in singles zat![]()
Vrouwen willen horen dat ze er prachtig uitzien, mooie ogen hebben, dat het rokje perfect staat.
Ze willen niet je vissen zien of horen wat jij allemaal gaat kopen![]()
Alleen de beste maar.quote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Elke vrouw geilt op Apple.
Broer, we zijn het niet vaak oneens, maar nu...quote:
Doet de waarheid pijn?quote:
Precies, daar is je sterfbed voorquote:Op zondag 25 december 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doet de waarheid pijn?
Ze had idd beter kunnen wachten. Om nou op eens eerlijk te gaan doen met kerst![]()
Je kunt niet altijd gelijk hebben, Litpho.quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Litpho het volgende:
Broer, we zijn het niet vaak oneens, maar nu...
Laten we dat plan B noemen, broer.quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd gelijk hebben, Litpho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |