Reden te meer om je te helpen de voorraad te verversen.quote:Op zondag 25 december 2005 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb deze week al 0.5 liter bloed afgestaan hoor
Ik zuig wel een maagd leeg.quote:Op zondag 25 december 2005 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Reden te meer om je te helpen de voorraad te verversen.
"Hallo, ben jij maagd en AB+?" is vast een nieuwe pickuplinequote:
Ik zag net een foto van Sabrina op PaiQ, dus het is wel weer gezellig genoeg geweestquote:Op zondag 25 december 2005 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
nou nou nou, wat een gezelligheid.
Ik ga het meteen proberen!quote:Op zondag 25 december 2005 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Hallo, ben jij maagd en AB+?" is vast een nieuwe pickupline.
sorryquote:Op zondag 25 december 2005 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
Anthraxx - The monkeys are listening...
Ben jij maagd en bloedgroep AB+?
Twisted_Fok
euh:')
nee en geen idee
*kras*
Er zijn vast meer vrouwen dan Twist om het op te proberenquote:
psychische gesteldheid van een lichaam... Klinkt vreemd...quote:Op zondag 25 december 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben kansloos. Gek is niet de juiste omschrijving voor de psychische gesteldheid van mijn lichaam.
Je doet electronica, figures.quote:Op zondag 25 december 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben kansloos. Gek is niet de juiste omschrijving voor de psychische gesteldheid van mijn lichaam.
De vorige "relatie" heb ik het verbroken trouwensquote:Op zondag 25 december 2005 21:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je doet electronica, figures.
Over 6 jaar na je afstuderen heb je het allemaal wel een beetje door. en met Rowan Atkinson is het ook goed gekomen.
quote:Op zondag 25 december 2005 19:49 schreef Mukie het volgende:
Navond lieve mensen en een vrolijke kerst voor iedereen![]()
Precies, jij hebt 'm door . . .quote:Op zondag 25 december 2005 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Eten zit er weer in
En niet te lang blijven plakken bij mama
Dan verwen je haar alleen maar
Morgen nog 1 etentjequote:Op zondag 25 december 2005 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Precies, jij hebt 'm door . . .![]()
![]()
![]()
Dan zal ze oud een eenzaam worden.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat Twisted_Fok niet te versieren valt.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar misschien ligt het aan je skills.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat Twisted_Fok niet te versieren valt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |