quote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn maandelijkse PMS. Sort off...
Dat doe ik al. Ik heb de verschrikkelijke eigenschap om mensen te beledigen van mijn studievereniging en dat tot topsport verheven.quote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Om dan gelijk onzeker te worden
Neem een voorbeeld aan vrouwen (en aan godt)
Ga dan andere de grind in stampen![]()
Mits het met humor gebeurd is dat goedquote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik heb de verschrikkelijke eigenschap om mensen te beledigen van mijn studievereniging en dat tot topsport verheven.
Als iemand met een groene muts binnenkomt en zijn vriendin even later met dezelfde kleur groen maar dan als trui, tsja, dan ben je gewoon de pispaal tot het eind van het schooljaar.quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mits het met humor gebeurd is dat goed
We vermaken ons er altijd prima meequote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mits het met humor gebeurd is dat goed
grappen herhalenquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als iemand met een groene muts binnenkomt en zijn vriendin even later met dezelfde kleur groen maar dan als trui, tsja, dan ben je gewoon de pispaal tot het eind van het schooljaar.
Als je elke dag die muts opzet dan ben je ook niet helemaal 100%.quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
grappen herhalen
Niet te kort
niet te lang
Dan is het niet herhalen maar elke dag leukquote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je elke dag die muts opzet dan ben je ook niet helemaal 100%.
Zeker in de zomerquote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is het niet herhalen maar elke dag leuk![]()
Ik had op de middelbare school ooit een klasgenoot die drie maanden achter elkaar dezelfde trui droeg. Met de week ging die trui er vuiler uitzien.quote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je elke dag die muts opzet dan ben je ook niet helemaal 100%.
Niet echt een fijn kerstverhaal Plato...quote:Op zondag 25 december 2005 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school ooit een klasgenoot die drie maanden achter elkaar dezelfde trui droeg. Met de week ging die trui er vuiler uitzien.![]()
Toch een pauper buurt dusquote:Op zondag 25 december 2005 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school ooit een klasgenoot die drie maanden achter elkaar dezelfde trui droeg. Met de week ging die trui er vuiler uitzien.![]()
Nee, maar die herinnering kwam plots op. Diezelfde jongen knipte trouwens ook zijn egen haar. Hij liet het een hele tijd alle kanten uitgroeien en opeens waren er allemaal plukken uit geknipt.quote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet echt een fijn kerstverhaal Plato...
Jackassquote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar die herinnering kwam plots op. Diezelfde jongen knipte trouwens ook zijn egen haar. Hij liet het een hele tijd alle kanten uitgroeien en opeens waren er allemaal plukken uit geknipt.
quote:
STFU!quote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was een tondeuse... En niet geheel vrijwillig.
Ik geloof dat ik die Godt in kerststemming wel mag eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
STFU!
Je verpest het![]()
Ying Yang
Zennnnn
Lieve moks!
Normaalgesproken kun je hem niet uitstaan wil je zeggen?quote:Op zondag 25 december 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die Godt in kerststemming wel mag eigenlijk
Inderdaad!quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Normaalgesproken kun je hem niet uitstaan wil je zeggen?
Ying Yang is chineesquote:Op zondag 25 december 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die Godt in kerststemming wel mag eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |