Mijn warme broodjes liggen ook klaarquote:Op zondag 25 december 2005 13:03 schreef Twisted_fok het volgende:
Wij zijn dan ook geweldig. Zo en nu even uitgebreid brunchen.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef QyRoZ het volgende:
Jawel! Dit is R&P, daar moet je depri zijn!
quote:Op zondag 25 december 2005 11:58 schreef QyRoZ het volgende:
Heyt, het is kerst en ik ben niet eens zo heel depri.![]()
Oke, dat zuigt idd best wel erg idd. Vooral dat je geen eten op dit moment hebt.quote:Op zondag 25 december 2005 13:13 schreef Mokster het volgende:
Ook niet depri hoor. Zo zit ik niet in elkaar.
Alleen balen omdat ik er enorm veel zin in had!
Ik vermaak me wel![]()
Goed voor de lijn zal ik maar zeggenquote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef Breetai het volgende:
[..]
Oke, dat zuigt idd best wel erg idd. Vooral dat je geen eten op dit moment hebt.
Met de kerst ook nog ziek wezen wens ik idd heel weinig mensen toe.quote:Op zondag 25 december 2005 13:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Goed voor de lijn zal ik maar zeggen
Vind het nog lulliger voor mn vriendin trouwens. Die ligt nu ontzettend ziek te wezen...
*meldt*quote:Op zondag 25 december 2005 12:57 schreef Godlike02 het volgende:
- Met Moks kerst vieren? Snel Melden ze is eenzaam![]()
Aangezien niemand met je wil praten zeg ik maar even Hoiquote:Op zondag 25 december 2005 14:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
*meldt*![]()
Goeiesmiddags overigens . . .![]()
Hier kunnen we je toch niet horenquote:Op zondag 25 december 2005 14:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ik van die irritante kerstliedje in m'n hoofd heb en de neiging heb om ze te gaan fluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |