Je ene perfecte topic killquote:Op zondag 25 december 2005 01:30 schreef QyRoZ het volgende:
Verstoor ik iets?
Je wilde net nog niet op een bankquote:Op zondag 25 december 2005 01:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kan ik bij jou op de bank slapen dan?
Alleen maar tot ik weer verder kan rijden natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 01:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wilde net nog niet op een bank![]()
Nuchter ben ik niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 01:31 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar ben ik heel goed in. Zelfs nuchter
Wara zit je dan in haarlem?quote:Op zondag 25 december 2005 01:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen maar tot ik weer verder kan rijden natuurlijk.
Zuipen in de immer gezellige Veluwsche kroeg. En naar de kerk. Natuurlijk.quote:
Veluwe?quote:Op zondag 25 december 2005 01:34 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zuipen in de immer gezellige Veluwsche kroeg. En naar de kerk. Natuurlijk.![]()
Wat ik hier doe? Opgroeien. Heb hier 21 jaar gewoond. En niet katholiek maar Vrij Evangelisch.quote:Op zondag 25 december 2005 01:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Veluwe?
Wat doe je daar man?
En echt naar een mis geweest?
ben je katholiek?
Dan is het goedquote:Op zondag 25 december 2005 01:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wat ik hier doe? Opgroeien. Heb hier 21 jaar gewoond. En niet katholiek maar Vrij Evangelisch.![]()
Jij heiden!quote:
Dat vraag ik me ook af. Blijkbaar heeft je moeder nog wel zodanig veel invloed op je dat je je er wat van aantrekt...quote:Op zondag 25 december 2005 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
Geef mij 1 reden om dit hypocriete kutfeest nog te vieren? Het is elk jaar hetzelfde... we gaan wat eten met de familie en mijn moeder loopt het hardst te stressen omdat ik er niet netjes genoeg uitzie.
"Ja, waarom heb je geen nieuwe kleding gekocht?"
"Ehm, hallo, heb ik tijd gehad dan?"
"Maar hiermee ga je niet mee hoor!!!"
*trekt nette 'casual' kleding uit
En elk jaar gaat het zo... leg mij eens uit waar ik het nog voor doe?
Ey webspin!quote:
Ik word alleen maar gematcht met allerlei lelijke, oude beroemdheden...quote:Op zondag 25 december 2005 10:19 schreef Christine het volgende:
Leuk topic: Het grote op wie lijk jij topic?
Als ik niet zo omhoog zou zitten qua kattenoppas, zou ik 'm inkoppen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word alleen maar gematcht met allerlei lelijke, oude beroemdheden...![]()
Nou ja, Monica Lewinsky is nou ook niet echt wat je noemt een fotomodel.quote:Op zondag 25 december 2005 10:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik niet zo omhoog zou zitten qua kattenoppas, zou ik 'm inkoppen.
Maar het is kerst he![]()
![]()
Nou, ik ook niet dusquote:Op zondag 25 december 2005 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, Monica Lewinsky is nou ook niet echt wat je noemt een fotomodel.
Ik heb maling aan kerst, en jij zit omhoog qua kattenoppas, dus ik kan me deze opmerking wel veroorloven...![]()
Veel plezier babe!quote:Op zondag 25 december 2005 10:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik ook niet dus
Maar ik ga mijn spulletjes eens verder inpakken, ben bijna klaar. En ik denk dat ik over een uurtje word opgehaald
Doeeeeei!
Volgend jaar gok ik.quote:Op zondag 25 december 2005 12:01 schreef QyRoZ het volgende:
Twist.
Wanneer kom je een keer bij mij op bezoek?
*aai over de bol*quote:Op zondag 25 december 2005 12:21 schreef Mokster het volgende:
Boehoe... Mijn vriendinnetje ligt kotsend in haar bed. Daar gaat Moksy's eerste kerstdag diner.
En bij het Okura gaan ze niet blij met mij zijn ben ik bang. Benieuwd hoeveel ik moet gaan neertellen voor een afzegging op eerste kerstdag...![]()
Dat is stom!quote:Op zondag 25 december 2005 12:21 schreef Mokster het volgende:
Boehoe... Mijn vriendinnetje ligt kotsend in haar bed. Daar gaat Moksy's eerste kerstdag diner.
En bij het Okura gaan ze niet blij met mij zijn ben ik bang. Benieuwd hoeveel ik moet gaan neertellen voor een afzegging op eerste kerstdag...![]()
Kliekjesquote:Op zondag 25 december 2005 12:44 schreef Mokster het volgende:
Zo. Afgezegd. Gatver!!
Ik heb godver geen eten in huis!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |