Tja, als je 35 bent en een dochter van nog geen twee jaar hebt, zal er erg weinig gefeest worden denk je niet?quote:Op maandag 26 december 2005 14:33 schreef smurfzilla het volgende:
[..]
's ochtends/'s middags boeit me niet. Als je 's avonds gaat aanvallen op de 31e (of de volgende ochtends op de 1e) ben je toch wel een triest persoontje naar mijn mening. Ipv uitgaan/feest vieren met vrienden/wat dan ook zit je achter je computertje te ogamen![]()
Ik heb nu 64 slagschepen en bouw rustig verderquote:Op maandag 26 december 2005 18:45 schreef DJKoster het volgende:
In 1 keer 15 slagschepen aan kunnen zetten in je werf is cool
Over 20 uur klaarnanofabriek
Ik eindig altijd op hele getallenquote:Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nu 64 slagschepen en bouw rustig verder
Trick_nl voldoetquote:Op maandag 26 december 2005 19:34 schreef DaFan het volgende:
[..]
Oh hehe ik ook. Ik ben Malfunction, ben jouw naam ff kwijt
40K 20Kquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:40 schreef Kreator het volgende:
Wat kost 1 SS? Dan kan ik vast sparen voor morgen.
Maar het wordt pas echt leuk bij een vloot van een stuk of 500quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
ohhhhh...dat valt reuze mee. Dan kan ik er zo een stuk of 5/6 bouwen morgen.
Das goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Kreator het volgende:
oh werkt dat zo ja....
Nou, dan spaar ik nog even door voor ik je planeet leegzuig.
Voorbeeld:quote:_____________________________________________________________
Bouwduur Tijden
- Gebouwen : [(kristal kost + metaal kost) / 2500] * [1 / (niveau Robot fabriek + 1)] * 0,5 ^ niveau Nanorobot fabriek
- Vloot en verdediging : [(kristal kost + metaal kost) / 5000] * [2 / (niveau werf + 1)] * 0,5 ^ niveau Nanorobot fabriek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |