ik ga ook lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:20 schreef Kreator het volgende:
topic is aardig dood hier...
ik sta inmiddels 180e. uni4.
Gaat lekker, 8 planeten bijna allemaal nu op 15/15/10.
Ik heb een maan gekregen. 20% kans dat ik die maan kreeg en ik heb hem gekregen. De grote is 8485... praktisch RIP-proofquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
Wat lullen jullie nou allemaal met je "20% maan"
je krijgt een maan of niet punt
bij een grote slag heb je maximaal 20% kans op een maan
toch gefeliciteerd voor degene die er dan1 hebben "gekergen"
Ik heb nog steeds geen attack-schepen dus ook nooit een gevecht waarbij ik een maan zou kunnen krijgen.
Wij gaan met onze alliantie bij elkaar een maan proberen te maken door zonnepanelen uit de lucht te schieten nadat we graviton-techniek hebben
gek he wanneer uni1 al maanden langer draait dan uni4quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat sta je in uni4 met homo scores hoog joh.
Met die scores mag je in Uni1 ongeveer de schoenen poetsen van de grote jongens
Dan heb je toch nog steeds homoscoresquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
gek he wanneer uni1 al maanden langer draait dan uni4![]()
Klopt, maar het percentage kans op een maan is ook van belang voor de grote. Bij een 1% kans een maan krijgen betekend dat je maan vrij klein is. Bij een 20% kans een maan krijgen betekend dat je een grote maan krijgt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Roellie80 het volgende:
Wat lullen jullie nou allemaal met je "20% maan"
je krijgt een maan of niet punt
bij een grote slag heb je maximaal 20% kans op een maan
quote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
15269 Metaal, 44919 Kristal en 235412 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 3335000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 606600 Metaal en 303600 Kristal.
De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 9 %
Wel metaal en kristal opgehaald?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:39 schreef DJKoster het volgende:
Bespioneerde ik gisteren iemand met nogal veel deut op zijn planeet, stuurt hij nog geen minuut later een berichtje of ik misschien wou ruilen..
Nou, niet dus!
[..]
Uiteraardquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wel metaal en kristal opgehaald?
Beetje patsen met je maanbasis. Hoe durf je!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Kan ik mooi mijn maanbasis weer een beetje upgraden![]()
Een niet-Fok!ker.. hoezo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:19 schreef Integrity het volgende:
Wie bezit de locatie 2:11:15 universum 3, slapste van het land?
laan staat er bij zn naam, hij is wel aangesloten bij FoK. Nou.. ik wil dus al heel lang bij de FOK alliantie, maar op 1 of andere manier kan ik mijn alliantie niet opheffen die ik zelf gecreerd heb. Ik heb al een moderator geemaild, ik vind het echt verrot. Nu heb ik een 1 man alliantie.quote:
Nogal, er is nu zo'n gast "purno" die op de nr. 26 op de lijst staat. Die kerel zit de hele tijd op mn vloot te azen, komt ie elke keer weer met 220 slagschepen. Nou goed, ik heb na 2 keer het fleetsaven ontdekt, maar 'k vind het een beetje zwak dat hij zwakkere spelers pakt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:44 schreef DJKoster het volgende:
Ai.. dat is vervelend, ik zal hem wel even een PM'tje sturen dat hij je niet meer moet aanvallen
Behoorlijk vervelend dat je je eigen alliantie niet kan opheffen![]()
dat gebeurt altijd tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nogal, er is nu zo'n gast "purno" die op de nr. 26 op de lijst staat. Die kerel zit de hele tijd op mn vloot te azen, komt ie elke keer weer met 220 slagschepen. Nou goed, ik heb na 2 keer het fleetsaven ontdekt, maar 'k vind het een beetje zwak dat hij zwakkere spelers pakt.
Hij komt elke keer weer terug, bespioneert me dagelijks. word er een beetje zat vanquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dat gebeurt altijd toch
gewoon fleetsaven inderdaad.. en als je al op 26 staat kan het verdomd lastig zijn om iemand in je buurt te vinden die hoger staat
ik heb ook 2 mensen die dagelijk bij mij langskomen..quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:55 schreef Integrity het volgende:
[..]
Hij komt elke keer weer terug, bespioneert me dagelijks. word er een beetje zat van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |