nee man relax, net lekker aan het gas geweest met de familie, en morgen kalkoen etenquote:Op zondag 25 december 2005 02:10 schreef Janetje het volgende:
Wheeeeeee wat een teringkerst..
Ok, doeiquote:Op zondag 25 december 2005 02:08 schreef pieter_pontiac het volgende:
Slotjesgeile, en zeurende moraalmodjes niet welkom.
Hy gozer, sinda wanneer ben jij blauw danquote:
Ga jij je even te pletter rijden met 60 op de snelweg op een viaduct?quote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef Rekkie het volgende:
SLOTJE
Al een tijdje hoor, 3 maand ofzo, heb het allemaal niet zo bijgehouden...quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hy gozer, sinda wanneer ben jij blauw dan
Jouw moeder?quote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef Quatertemper het volgende:
mjehmoeder!
Hoi.... nee man ik rijd nooit harder dan 40.....quote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ga jij je even te pletter rijden met 60 op de snelweg op een viaduct?
KUTKNEUS!!!
Morgen uitslapen en bedenken dat ik vandaag dit of dat niet heb gehaald bij de boodschappen..quote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
nee man relax, net lekker aan het gas geweest met de familie, en morgen kalkoen eten
Shit, en loop je nu ook oldschool Fok te bannen zoals de rest van de mod-helden?quote:Op zondag 25 december 2005 02:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al een tijdje hoor, 3 maand ofzo, heb het allemaal niet zo bijgehouden...
Hey Trucker wannabequote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
reggabthcan?
Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Shit, en loop je nu ook oldschool Fok te bannen zoals de rest van de mod-helden?
Of ben je nog wel relaxed?
Ik mis die ouwe tijd
quote:Op zondag 25 december 2005 02:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoorMaar echte bagger sluit ik natuurlijk wel (mits in het weekend). En bannen kun je als mod niet hoor, dat kunnen alleen FA's en A's
![]()
v8power.nl is vernieuwdquote:Op zondag 25 december 2005 02:16 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey Trucker wannabe
V8 Rules
Heb er vandaag nog 1 de sporen gegeven....
Dat is jammer, welke goodies zijn er allemaal weggehaald?quote:
Ja, over jouw rottende kadaver.quote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef Rekkie het volgende:
Hoe hard reed je? 200?
geen idee, ik kom er alleen op het forumquote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Dat is jammer, welke goodies zijn er allemaal weggehaald?
Vanwaar je agressie? Ik veroordeel je niet hoor als je te hard rijd!quote:Op zondag 25 december 2005 02:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, over jouw rottende kadaver.
Ik ben hier in ONZ ook geen mod dus sluit deze sowieso nietquote:Op zondag 25 december 2005 02:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
![]()
Bannen in de zin van slotjes zetten
Maar dan nog, mijn topics zijn altijd meesterwerkjes, nooit bagger
Als dat het geval is, doe ik mee.quote:Op zondag 25 december 2005 02:25 schreef DeLeider het volgende:
Ah! dit is het topic waar we vanacht elkaar de kanker in kunnen schelden zonder consequenties?
* Doodtrap uitdeeltquote:
spelbrekerquote:Op zondag 25 december 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, dus je doet niet mee![]()
WOOOOOW!!quote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Doodtrap uitdeelt
Heej
Alles nog in het midden?
Hie is het me jou en je lieve meisje?
Dat doet ie dus welquote:Op zondag 25 december 2005 02:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, dus je doet niet mee![]()
* Mompelt iets van onkruid en vergaanquote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
WOOOOOW!!
Leef jij ook nog?
Hoessie nou?
KLB is niet veel te doen op het momentquote:Op zondag 25 december 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat doet ie dus wel![]()
Aanpassen jij of naar KLB vertrekken
Alles 100% hier, wanneer kom je eindelijk weer eensop ***?quote:Op zondag 25 december 2005 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Mompelt iets van onkruid en vergaan
Alles redelijk hier, met jou dan?
Dus kom je ONZ maar vervelen?quote:Op zondag 25 december 2005 02:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
KLB is niet veel te doen op het moment![]()
En aanpassen heb ik al tien jaar geleden gedaan![]()
Als ik dat zou weten zou ik het je vertellenquote:Op zondag 25 december 2005 02:32 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Alles 100% hier, wanneer kom je eindelijk weer eensop ***?
Ik mis je
PSquote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* Doodtrap uitdeelt
Heej
Alles nog in het midden?
Hie is het me jou en je lieve meisje?
Nooit te laat om het verleden op te pakken!quote:Op zondag 25 december 2005 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik dat zou weten zou ik het je vertellen
Ik mis mijn oude ik ook
quote:Op zondag 25 december 2005 02:34 schreef Mayhem het volgende:
[..]
PS![]()
*enorme vuistslag uitdeelt.
Ja goed, heel goed.
En hoe is het met jou en mij... je zoon en dochters?
Laat ik het verleden nou net willen vergetenquote:Op zondag 25 december 2005 02:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Nooit te laat om het verleden op te pakken!
Je weet het wel, maar wilt het mij niet vertellen
Ah, vergeten?quote:Op zondag 25 december 2005 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laat ik het verleden nou net willen vergeten
Wat jij wilt
*tepelklemmen aanbrengt bij PSlief.quote:Op zondag 25 december 2005 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
* Nagels scherpt en uithaalt
Laten we het daar maar niet over hebben
Zoonlief gaat trouwens samenwonen
Juistquote:Op zondag 25 december 2005 02:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah, vergeten?
Ik snap het al
Geilquote:Op zondag 25 december 2005 02:39 schreef Mayhem het volgende:
[..]
*tepelklemmen aanbrengt bij PSlief.
Met een andere leuke jongen?
Knuffelkoetjequote:
Ben ik dan echt nummer 134?quote:Op zondag 25 december 2005 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Juist
Dat hoop ik ja, het is niets persoonlijks
quote:Op zondag 25 december 2005 02:43 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ben ik dan echt nummer 134?
Eenvrouw? Ze is gewoon slechtziend dan ofzo?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/795105/1/50#33388481]zondag 25 december 2005 02:42
Geil
Uhuh... hij heet Carola![]()
Fijne kerstdagen en slaap lekker!quote:Op zondag 25 december 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen gaat
Iedereen fijne kerstdagen, eet niet teveel, voor zo slaap lekker en sweet dreams![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 02:45 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Eenvrouw? Ze is gewoon slechtziend dan ofzo?
Weet je dat ik trouwens 2 weken geleden nog een bus gevonden heb, die half vol zat met cacaopoeder die ik ooit eens gekregen heb van een niet nader te noemen vrouwelijke Fok!er?
Gaat het?quote:Op zondag 25 december 2005 03:22 schreef pieter_pontiac het volgende:
Oef kuch reutel
Mja,ben dronken en geil.quote:
dan neuk je die toch!quote:Op zondag 25 december 2005 03:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mja,ben dronken en geil.
Maar heb nog een fles jenever
Ik heb pijn in mijn rug en ben gaar.quote:Op zondag 25 december 2005 03:23 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Mja,ben dronken en geil.
Maar heb nog een fles jenever
Veelste klein gaatjequote:
Kom maar een jenever halenquote:Op zondag 25 december 2005 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb pijn in mijn rug en ben gaar.
En ik heb een fles water!![]()
En nu heb je pijn aan je leuter?quote:Op zondag 25 december 2005 03:26 schreef guitarist.nl het volgende:
ik was geil, had fles bessen en een geile ex
Dus jouw kerstavond was wel goed begrijp ik.quote:Op zondag 25 december 2005 03:26 schreef guitarist.nl het volgende:
ik was geil, had fles bessen en een geile ex
Dat lust ik niet.quote:Op zondag 25 december 2005 03:26 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Kom maar een jenever halen
Voeg me maar toe
Wat lust je wel dam, ik heb ook nog whiskey, wodka, en heel veel bierquote:
jaah geweldigquote:Op zondag 25 december 2005 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus jouw kerstavond was wel goed begrijp ik.![]()
Martiniquote:Op zondag 25 december 2005 03:30 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Wat lust je wel dam, ik heb ook nog whiskey, wodka, en heel veel bier
Dat doe je morgen en overmorgen al?quote:Op zondag 25 december 2005 03:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
jaah geweldigleuker dan met de familie om de kerstboom hangen
![]()
Heb je geluk, heb ik ook nog, 3 flessen zelfs, Bianco.quote:
Je bent barman?quote:Op zondag 25 december 2005 03:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Heb je geluk, heb ik ook nog, 3 flessen zelfs, Bianco.
Ja, zoietsquote:
nee geen kerstboomquote:Op zondag 25 december 2005 03:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat doe je morgen en overmorgen al?
posten op fok!quote:Op zondag 25 december 2005 03:43 schreef guitarist.nl het volgende:
wat doen jullie met kerst ?
quote:Op zondag 25 december 2005 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar op kerstavond
Najib en de Lama's toch? Hoe waren ze?quote:Op zondag 25 december 2005 03:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik heb de hele avond met een paar vrienden bier gedronken en cabaret gekeken![]()
En nu gezellig thuis onder het genot van een biertje Fokken![]()
Nee, we hadden een dvd'tje van Youp van 't Hekquote:Op zondag 25 december 2005 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Najib en de Lama's toch? Hoe waren ze?
Naja, ik ook niet.quote:Op zondag 25 december 2005 03:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, we hadden een dvd'tje van Youp van 't Hek![]()
Helemaal niet meer aan gedacht dat er ook nog cabaret op tv was
![]()
Ik zit dit jaar niet achter de pc.quote:Op zondag 25 december 2005 03:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
proberen de FiPo voor 2006 te maken natuurlijk
Erg leukquote:
Trusten!quote:Op zondag 25 december 2005 03:52 schreef guitarist.nl het volgende:
nah ik ga pitten, ik spreek jullie morgen wel in het 'help ik doe niks met kerst' topic![]()
![]()
Ik heb nog nooit een dvd van Youp gezien.quote:Op zondag 25 december 2005 03:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Erg leukWe hebben de voorstelling "De waker, de slaper en de dromer" bekeken
Is een dvd met 4 voorstellingen
Slaap zequote:Op zondag 25 december 2005 03:52 schreef guitarist.nl het volgende:
nah ik ga pitten, ik spreek jullie morgen wel in het 'help ik doe niks met kerst' topic![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 03:55 schreef Alexxxxx het volgende:
doet mn plaatje het? in het bewerkte strip topic?
Gauw doenquote:Op zondag 25 december 2005 03:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een dvd van Youp gezien.![]()
![]()
Tis watquote:Op zondag 25 december 2005 03:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
dubbiedubbiedubbiedubbiedubbiedrank!![]()
Ik wist helemaal niet dat je nog wakker was!![]()
31 december, op welk tijdstip?quote:Op zondag 25 december 2005 03:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Gauw doenIs erg leuk
![]()
31 december is ie weer op tv en dat ga ik zeker kijken![]()
Oh bij m'n ouders langs 's avondsquote:Op zondag 25 december 2005 04:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja inderdaad!![]()
Wat ga jij morgen allemaal uitspoken?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
En overdag?quote:Op zondag 25 december 2005 04:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Oh bij m'n ouders langs 's avonds
uitslapen, niksdoen, tv kijken, niks doen, beetje fokken, niks doen en uitslapen uiteraardquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 04:00 schreef Aurelianus het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 december 2005 04:02 schreef moemoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• NED3 - Youp van 't Hek: Het Zelfmoordcommando, 31-12-2005, 22.30quote:
Oeh, ik moet om 14.00 uur alweer ergens zijn en ik ga verdwalen natuurlijk dus extra vroeg vertrekken. Dat betekent extra vroeg opstaan.quote:Op zondag 25 december 2005 04:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
uitslapen, niksdoen, tv kijken, niks doen, beetje fokken, niks doen en uitslapen uiteraard
quote:Op zondag 25 december 2005 04:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, dan zit ik al in Amsterdam.quote:Op zondag 25 december 2005 04:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
• NED3 - Youp van 't Hek: Het Zelfmoordcommando, 31-12-2005, 22.30
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 04:02 schreef moemoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorspelbaar![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 04:05 schreef moemoe het volgende:
[..]Adoreer hier cavia's die bloemkolen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Alexxxxx op 25-12-2005 04:07:54 ([spoiler]hier werkt het niet[/spoiler]) ]
quote:Op zondag 25 december 2005 04:06 schreef Aurelianus het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 04:07 schreef remlof het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Grolsch flesjes bewegen onevenredig niet significant met de treinrichting
quote:Op zondag 25 december 2005 04:07 schreef remlof het volgende:Idd, ik wist het al toen ik zag dat jij het postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorspelbaar![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 04:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloemkolen in nood.quote:Op zondag 25 december 2005 04:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Adoreer hier cavia's die bloemkolen eten
quote:Op zondag 25 december 2005 04:08 schreef moemoe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
jij weet al veel te veel van mijquote:Op zondag 25 december 2005 04:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Idd, ik wist het al toen ik zag dat jij het postte.![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 04:10 schreef Aurelianus het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]Ik neem niet graag cadeau's in ontvangst, ik zorg er zelf voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |