Nee die zijn te lief, ik dacht aan een labrador?quote:Op zondag 25 december 2005 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
Sint bernard, met zoeen boxje om hun nek jeweetwel net als in de sneeuw
In dit land niet dus daarom!!quote:
Dacht ik ook aan, maar waarom een herder, die zijn toch doorgefokt?quote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Herder
Ik vind rottweilers niet inteligent en ze stinken te veelquote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef Rekkie het volgende:
Rottweiler..... de postbode vandaag schrok zo dat hij van schrik de post op straat gooide (binnen het hek) en weg liep
vraag je moeder, die gromt toch wel vakerquote:Op zondag 25 december 2005 02:07 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Moet ik nemen om mijn vriendin in dit kankerland veilg over straat te sturen??
Ik bedoel welke is 100% trouw en gaat dus echt voor je door het vuur?
En nu geen opmerkingen over spelling stomme motherfuckers, ik moet dinsdag een keuter gaan kopen.![]()
Stinken doen ze niet als je ze onderhoudt, net als elke andere hondquote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik vind rottweilers niet inteligent en ze stinken te veel
Mijn vriendin beffen doe ik zelf wel, daar heb ik geen hond voor nodig.quote:
2 keer per dag tanden poetsen en 2 *p/w onder de douche?quote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Stinken doen ze niet als je ze onderhoudt, net als elke andere hond
Voedsel..... borstelen etc etcquote:Op zondag 25 december 2005 02:17 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
2 keer per dag tanden poetsen en 2 *p/w onder de douche?
Tot je ze een schop geeft!quote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Poedels zijn rete-agressief
Mag ik met 36?quote:Op zondag 25 december 2005 02:19 schreef BennyNL het volgende:
zozo, stoer jochie ben jij. je durft op internet al de woorden kanker en motherfuckers te gebruiken
respect!
yep, hetzelfde wat jij tussen je oren heb zitten dus!!quote:
Nee, pens hangt als afdak boven...quote:Op zondag 25 december 2005 02:20 schreef laffer het volgende:
[..]
yep, hetzelfde wat jij tussen je oren heb zitten dus!!![]()
Ik moet al iedere dag als een hond gaan werken, dan ook nog een riem om als ik thuis kom is me teveel van t goedequote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ze kan jouw toch een riem om doen? (diep)
boven wat??quote:Op zondag 25 december 2005 02:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Nee, pens hangt als afdak boven...
wij noemen dat hier gewoon: lul, pik, penis, piemel etc etc..quote:
Dat is taboe..... KANKER is veel stoerderquote:Op zondag 25 december 2005 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wij noemen dat hier gewoon: lul, pik, penis, piemel etc etc..
quote:
tja, voor meer ben jij kennelijk niet geboren!quote:Op zondag 25 december 2005 02:23 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik moet al iedere dag als een hond gaan werken, dan ook nog een riem om als ik thuis kom is me teveel van t goede![]()
Laffer niet, die heeft zelfs zijn avator er aan gewijd, urineuitgangen boeien hemquote:Op zondag 25 december 2005 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
we en hier??quote:Op zondag 25 december 2005 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lul, penis, pik, piemelquote:Op zondag 25 december 2005 02:26 schreef laffer het volgende:
[..]
we en hier??![]()
uit welk konijnenkadaver ben jij geboren??![]()
Gelukkig zelfstandig!, jij hoeft zeker niet te werken he?quote:Op zondag 25 december 2005 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
tja, voor meer ben jij kennelijk niet geboren!![]()
moet je een bot??
avator??quote:Op zondag 25 december 2005 02:25 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Laffer niet, die heeft zelfs zijn avator er aan gewijd, urineuitgangen boeien hem
He, zo'n hond hebben toet en anja ook!quote:Op zondag 25 december 2005 02:28 schreef shaun81 het volgende:
Uuuh misshcien een akita inuTrouwer dan deze zul je ze niet vinden
Hier een voorbeeld:
Iedere dag begeleidde Hachiko zijn baas naar het station en haalde hem daar in de middag weer op. Op een dag in 1925 kwam zijn baas 's middags niet opdagen. Hij was overleden aan een hartaanval. Hachiko bleef tot zijn dood naar het station toekomen om op zijn baas te wachten, 10 jaar lang.
Meer info http://www.akitaclub.com/akita.htm
Bejaarde usersquote:Op zondag 25 december 2005 02:29 schreef laffer het volgende:
[..]
avator??
ga jij eens snel terug naar je cursus neuspeuteren voor bosjosti`s![]()
Nou dan je er toch uit.quote:Op zondag 25 december 2005 02:30 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
He, zo'n hond hebben toet en anja ook!
en dat wilde je graag in je schoen hebben voor sinterkaas, en nu ben je te laat??quote:
SInterklaas bestaat niet, dat zou jij toch moeten weten als hoogbejaardequote:Op zondag 25 december 2005 02:31 schreef laffer het volgende:
[..]
en dat wilde je graag in je schoen hebben voor sinterkaas, en nu ben je te laat??![]()
het zit je dwars hè![]()
ga naar bed, kutkleuter!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |