Nee die zijn te lief, ik dacht aan een labrador?quote:Op zondag 25 december 2005 02:08 schreef Maikuuul het volgende:
Sint bernard, met zoeen boxje om hun nek jeweetwel net als in de sneeuw
In dit land niet dus daarom!!quote:
Dacht ik ook aan, maar waarom een herder, die zijn toch doorgefokt?quote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef ChRoNiC het volgende:
Herder
Ik vind rottweilers niet inteligent en ze stinken te veelquote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef Rekkie het volgende:
Rottweiler..... de postbode vandaag schrok zo dat hij van schrik de post op straat gooide (binnen het hek) en weg liep
vraag je moeder, die gromt toch wel vakerquote:Op zondag 25 december 2005 02:07 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Moet ik nemen om mijn vriendin in dit kankerland veilg over straat te sturen??
Ik bedoel welke is 100% trouw en gaat dus echt voor je door het vuur?
En nu geen opmerkingen over spelling stomme motherfuckers, ik moet dinsdag een keuter gaan kopen.![]()
Stinken doen ze niet als je ze onderhoudt, net als elke andere hondquote:Op zondag 25 december 2005 02:12 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik vind rottweilers niet inteligent en ze stinken te veel
Mijn vriendin beffen doe ik zelf wel, daar heb ik geen hond voor nodig.quote:
2 keer per dag tanden poetsen en 2 *p/w onder de douche?quote:Op zondag 25 december 2005 02:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Stinken doen ze niet als je ze onderhoudt, net als elke andere hond
Voedsel..... borstelen etc etcquote:Op zondag 25 december 2005 02:17 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
2 keer per dag tanden poetsen en 2 *p/w onder de douche?
Tot je ze een schop geeft!quote:Op zondag 25 december 2005 02:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Poedels zijn rete-agressief
Mag ik met 36?quote:Op zondag 25 december 2005 02:19 schreef BennyNL het volgende:
zozo, stoer jochie ben jij. je durft op internet al de woorden kanker en motherfuckers te gebruiken
respect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |