was hier ook het geval bij bloc party @ paradiso.. kaartjes á 15 euro voor 90 euro p/s(ok, geen honderden ponden, maar nog steeds belachelijk)quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef De_Loet het volgende:
het schijnt trouwens dat ze in sheffield op moesten treden, en dat een kaartje iets van 8 pond kostte. het concert was binnen no time uitverkocht, en kaartjes werden verhandeld op straat voor honderden pounds!
Bizar, een jaar geleden stonden ze nog redelijk anoniem in het voorprogramma van Interpol. Ik kende Bloc Party al redelijk goed op dat moment, dus qua line-up had ik een fantastische avond.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:15 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
was hier ook het geval bij bloc party @ paradiso.. kaartjes á 15 euro voor 90 euro p/s(ok, geen honderden ponden, maar nog steeds belachelijk)
Veel succes op Marktplaats, ze gaan nu al voor 40-55 euroquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef =HellFire= het volgende:
Okee ik waardeer het zeer, iemand idd nog kaarten over?![]()
.
Jeeeeez.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef koston het volgende:
[..]
Veel succes op Marktplaats, ze gaan nu al voor 40-55 euro
Ik ben echt blij dat ik een kaartje heb, heb er echt veel zin in![]()
Concert in Paradiso van november komt ergens volgende week online te staan op de vpro site, zowel in beeld als geluidquote:Hoi *****, let rond de relaesadatum van de Arctic Monkeys-plaat goed op de site. We hebben dan toestemming om het concert een week online te zetten. Ik schat in dat het zo rond 20 januari gaat gebeuren maar het kan ook enige dagen later worden.
Groet!
zeker leuk nummer ja.quote:Op zondag 25 december 2005 01:57 schreef savelkoul het volgende:
Ai, mag ik jullie heren wijzen op, bijvoorbeeld, het geweldige nummer A Certain Romance?
http://www.mardy-bum.com/(...)ce_Live_-_Lamacq.mp3
![]()
Klinkt idd lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef prototype het volgende:
Arctic's nieuwe clip is ook uit en toevallig ook van m'n favo track van dit moment; when the sun goes down. Go check it out @ dominorecords.co.uk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |