quote:Op zondag 25 december 2005 02:02 schreef cuall het volgende:
Ik ga naar mijn bedje, het was weer een gezellige avond,
morgen fijne kerst iedereen![]()
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
tot morgen![]()
![]()
Is dat zo? Dan moet ik maar snel een boksring gaan maken in huis, want dan mag hetquote:Op zondag 25 december 2005 01:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Slaan hoort alleen in de boksring thuis, niet in een relatie![]()
en geen plakkende hostie daar ga ik volgend jaar ook heenquote:Op zondag 25 december 2005 02:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja zeg hey, niet gaan musten over schrijffouten nu he. Heb gvd weer veels teveel port achtr m'n kiezen. Maar goed twas gezellig![]()
Maar dank voor de +10(waarvoor, hoe en wat hoor ik later weer wel eens
)
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en een fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 02:02 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
tot morgen![]()
![]()
Truste slaap lekkerquote:Op zondag 25 december 2005 02:02 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
tot morgen![]()
![]()
Truste slaap lekkerquote:Op zondag 25 december 2005 02:02 schreef cuall het volgende:
![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
tot morgen![]()
![]()
Rode port ja. En het was lekkerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 25 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Port kan erg verradelijk zijn, zeker rode port dus hopelijk heb je straks geen kater
quote:Op zondag 25 december 2005 02:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan moet ik maar snel een boksring gaan maken in huis, want dan mag het![]()
Ik denk dat de gemiddelde fokker resistent is tegen elke vorm van katers, na al die maanden van BB volgenquote:Op zondag 25 december 2005 02:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Port kan erg verradelijk zijn, zeker rode port dus hopelijk heb je straks geen kater
quote:Op zondag 25 december 2005 02:05 schreef cuall het volgende:
[..]
alleen tegen een boksbal
nu ga ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 02:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Truste slaap lekker![]()
Enne ik ben wel ouder maar jij bent twee cm groter dan ik![]()
Gelukkig wel, was BB toh nog egens nuttig voorquote:Op zondag 25 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde fokker resistent is tegen elke vorm van katers, na al die maanden van BB volgen![]()
Wat doe je anders in een boksring?quote:Op zondag 25 december 2005 02:05 schreef cuall het volgende:
[..]
alleen tegen een boksbal
nu ga ik echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, daar zeg je wel wat jaquote:Op zondag 25 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde fokker resistent is tegen elke vorm van katers, na al die maanden van BB volgen![]()
Elk nadeel heb zijn voordeelquote:Op zondag 25 december 2005 02:07 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig wel, was BB toh nog egens nuttig voor![]()
Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben.quote:Op zondag 25 december 2005 02:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 december 2005 02:06 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
(kon het niet laten om nog even op te reageren)
laterzzzzz![]()
Ben benieuwd of er mensen langer zijn dan ik (1.98)quote:Op zondag 25 december 2005 02:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Truste slaap lekker![]()
Enne ik ben wel ouder maar jij bent twee cm groter dan ik![]()
Daarom was je zo snel weg dusquote:Op zondag 25 december 2005 02:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, daar zeg je wel wat ja
* BONG4002 had een sixpack kanon op tijdens de Finaleavond van BB![]()
Al gaat het mij wel moeilijker af dan toen ik in mijn twintiger jaren wasquote:Op zondag 25 december 2005 02:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben.Ben zelf ooit wel eens verbaasd geweest dat ik zo snel mijn bedje weer uit kon komen na een veel te korte nachtrust.
![]()
Ik moest 24hr bijtanken en gisteren ben ik vroeg gaan slapen dus kan je nagaanquote:
Als ik op de stoel sta welquote:Op zondag 25 december 2005 02:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er mensen langer zijn dan ik (1.98)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |