Dafoe is een acteur die per abuis filmster is geworden. Dat is zo mooi aan hem.quote:Op zondag 25 december 2005 22:36 schreef Cracka-ass het volgende:
Willem Dafoe is wel echt een prima kerel om te interviewen. Hij kan zelfs met dit mormel omgaan.
Ik vond wel mooi hoe hij het verschil aangaf tussen filmsterren en acteurs.
Zeker, vooral die scene's die ze hebben gekozen.quote:
Misschien komt ie nog op www.uitzendinggemist.nl?quote:Op zondag 25 december 2005 23:45 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ohh waarom moest ik er nu pas achterkomen dat dit kwam... het wordt zeker niet meer herhaald?
Probeert te veel te sturen en een beetje alwetend te klinken. Maar Dafoe corrigeert haar gelukkig en zegt niet alleen maar "Ja, dat klopt", "Ja, je hebt gelijk" ect.quote:Op zondag 25 december 2005 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer om te kijken vanwege die stomme sekreet die de interview houdt.
Ja, idd.quote:Op maandag 26 december 2005 00:01 schreef sampoo het volgende:
[..]
Probeert te veel te sturen en een beetje alwetend te klinken. Maar Dafoe corrigeert haar gelukkig en zegt niet alleen maar "Ja, dat klopt", "Ja, je hebt gelijk" ect.
Ik kom niet meer bij. Life and Cooking wel gezien hoop ikquote:Op zondag 25 december 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Ik zit al uren te wachten op dit programma op Ned-2 zoals in de topictitel staat.
Wanneer begint het nou?![]()
![]()
Sorry T.quote:Op maandag 26 december 2005 02:58 schreef tong80 het volgende:
Kom ik daar m'n nest voor uit om te pissen ?
Ik eis dat iemand zegt dat het de beste Lynch is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |