Dat brengt me op Zoo Tycoon.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:13 schreef Retuobak het volgende:
In Rollercoaster Tycoon kun je achtbanen expres laten ontsporen! Echt wat voor de terrorist die chaos wil aanrichten in de plaatsen waar we ons het veiligst voelen
.
En in Transport Tycoon kun je treinen frontaal laten botsen, als dat niet wat is voor de terrorist dan weet ik het ook niet meer.
Nee, dan Jurassic Park: Operation Genesis. Raptors vrijlaten die dan honderden bezoekers verslindenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat brengt me op Zoo Tycoon.In die game kan je je dieren laten ontsnappen, waarna ze vele onschuldige mensen vertrappelen en verteren.
Alle kudt-Mario-nintendo shit moet sowieso ritueel verbrandt worden, maargoed hier een leuke van de C= 64 :quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef Sakura het volgende:
donkey kong, omdat je hier een bedreigde diersoort aan moet vallen
[afbeelding]
De tering. Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:09 schreef Dementor het volgende:
Duckhunt!
Die hond lijkt op Rita Verdonk!
[afbeelding]
Tegenwoordig heet dat bombermanquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yess...... gewoon kranten door de ruiten gooien....... kan toch niet![]()
Brievenbussen waren meer punten waard, maar ruiten waren leukerquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Yess...... gewoon kranten door de ruiten gooien....... kan toch niet![]()
Ja....... ik doe er al 20 jaar over om dat te bereiken..... heel mijn spelplezier vergalt....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Brievenbussen waren meer punten waard, maar ruiten waren leuker![]()
Ik ging altijd af op de crossbaan die op het eind kwam, of is dit een spoiler![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |