Zeg, je begint weer punten te verspelen zo. En hey, het was dit keer Noca z'n schuld, ja! Ik kan het niet maken om volgende keer niet te komen geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar tegen die tijd zullen Noca en Clau wel weer een of andere kutsmoes hebben om niet te gaan![]()
Zonder echt goede reden kom je er niet onderuit neequote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, je begint weer punten te verspelen zo. En hey, het was dit keer Noca z'n schuld, ja! Ik kan het niet maken om volgende keer niet te komen geloof ik
Een beetje druk zetten kan geen kwijtquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zeg, je begint weer punten te verspelen zo. En hey, het was dit keer Noca z'n schuld, ja! Ik kan het niet maken om volgende keer niet te komen geloof ik
Onder druk presteer ik het bestquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Een beetje druk zetten kan geen kwijt kwaad![]()
Die je dan meteen aan ons kan laten zienquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:59 schreef VoreG het volgende:
April is oke, dan kan ik eindelijk in mn eigen woning
Dan ga ik op nr. 20 zitten en kijken wie er isquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef SCH het volgende:
|Ik ga gewoon in die kroeg zitten zaterdag en kijken wie er komt
Nick kijkt angstig nuquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ga ik op nr. 20 zitten en kijken wie er is![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:48 schreef ErikT het volgende:
Ik kom bijna zeker, al is het maar om met SCH over Afghanistan en D66 te discussiėren
Volgens mij gaat het toch wel door. Veel afzeggingen of nietquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:16 schreef Eilanden het volgende:
Ach een biertje pakken heb ik niets op tegen
drink jij bierquote:
Ben je er dan? Gaat het nou door?quote:
wat voor ballen ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bier met Paling en een ZA met ballen toe
golfer moest zonodig afhaken en die nieuwe mods zijn bangelijjke schoolkinderenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ben je er dan? Gaat het nou door?
We lijken het kabinet wel. Geen leiderschap, geen beslissingen nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |