Als je zo nu en dan een goede aanbieding komt betreffende telefonie. Notificeer hier je mede fokkerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef Halfgedraaide het volgende:Iemand anders ervaringen of tips met die sim-only abbo's? Of welke zijn momenteel slim om af te sluiten?
feestdagen..quote:Op zondag 25 december 2005 19:17 schreef THC1 het volgende:
eerst waren er nog sim only abo's voor 2,50 per maand, maar dat is allemaal 4,95 geworden.
Meer info?quote:Op zondag 25 december 2005 17:35 schreef LoggedIn het volgende:
wel blijven opletten, zie sig
ze zijn trouwens ook erg vlot met reageren op brievenbegin januari nog maar een keer aangetekend op de post doen
Hm dat moet ik even onthouden, ik zoek nl nog een sim only maar er zijn zo weinig minuten tegenwoordig of echt heel duur.quote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
GSM-Express weet te melden dat T-Mobile na 16 januari 2006 geen sim-only's meer aanbiedt.
Nee, is niet mogelijkquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Crazykill het volgende:
Kunnen jullie inloggen op de Vodafone site?
Nu wel. Maar zo'n beetje de helft van de tijd is de status van m'n beltegoed niet beschikbaar.quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef Crazykill het volgende:
Kunnen jullie inloggen op de Vodafone site?
quote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef vw_caddy het volgende:
GSM-Express weet te melden dat T-Mobile na 16 januari 2006 geen sim-only's meer aanbiedt. Van de rest heeft T-Mobile nog meer 'verrassingen' na 16 januari, maar wat weet ik niet.
Fijn he? Telfort prepaid? (met hun goedkope smsjes en gratis voicemail afluisteren)quote:Op woensdag 28 december 2005 09:05 schreef timovos het volgende:
Dus, t-mobile kapt met sim only, weten jullie ook wat andere aanbieders zullen gaan doen? Ik zit momenteel bij telfort met prepaid, en wil hier eigenlijk blijven. Ik wacht dus op die goede actie waarmee ze komen, maar er bestaat kans dat die nu helemaal niet meer komt... wie kan mij meer vertellen over de toekomst van sim-only?
Mja voicemail gebruik ik niet maar die smsjes zijn idd goedkoop (7 ct. oid). Maar toch wil ik overschakelen op sim only, want met 1 prepaid kaart van 20 euro doe ik drie/vier maanden, dus een simonly van 3,- per maand zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:06 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Fijn he? Telfort prepaid? (met hun goedkope smsjes en gratis voicemail afluisteren)
Andere deskundigen zeggen weer dat ze er niet mee kappen, zou erg dom zijn volgens hun. We wachten af.quote:Op maandag 26 december 2005 11:34 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Yay en nu maar hopen dat ze kappen met al die goede acties en ze overlaten aan andere providers
Vraag die deskundigen even met wat voor simonly aanbiedingen Telfort komt op 1 januari.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:58 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Andere deskundigen zeggen weer dat ze er niet mee kappen, zou erg dom zijn volgens hun. We wachten af.
Natuurlijk kan dat. Het is wel handig om een bevestiging te vragen, als er wat fout gaat kun je anders natuurlijk niet bewijzen dat je een briefje hebt gestuurd.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:42 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld-afzeg-brief?
En kan je die ook 9 maanden van tevoren al opsturen?
Mijn contract loopt tot volgend jaar november ofzo.
Dat kan je als nadeel zien, maar kan ook in je voordeel werken bij leuke acties.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Aan de andere kant wordt het wel tijd dat ze eens "volwassen" worden, want het is redelijk zinloos dat je elk jaar een nieuw abonnement moet zoeken, omdat ze je anders uitzuigen aan abonnementskosten! Maak gewoon 1 normaal betaalbaar tarief, waar je jaren mee kan doen
Zie www.telecomvergelijker.nl voor de opzegbrief-generatorquote:Op woensdag 28 december 2005 13:42 schreef Skv het volgende:
Heeft iemand een voorbeeld-afzeg-brief?
En kan je die ook 9 maanden van tevoren al opsturen?
Mijn contract loopt tot volgend jaar november ofzo.
Ja, dat is een groot nadeel van die sim-only. Ik sms nu bij Telfort Prepaid voor 7 ct. per sms. Als ik nu overga naar Sim-only dan sms ik, net als vanouds, voor 22 ct. per bericht. Je hebt wel sms-bundels, maar zoveel sms ik nou ook weer niet. Ik vind dat een beetje jammer. Waarom kan ik het bij prepaid wel zo goedkoop en bij simonly niet... het zijn toch dezelfde berichten? Zouden ze dan gewoon 15 ct. cashen?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:51 schreef releaze het volgende:
ik heb er nu eentje van tmobile.. 10 euro per maand, 400 belminuten. is voor een jaartje. zit geen sms bij, das wel jammer.
had al een tijdje het topic niet gelezenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
wat is het goedkoopste abootje ben te lui om maar ook 1 vinger uit te steken om zelf iets te vinden
omfg.. het is lang geleden dat ik zo hard heb zitten schelden achter mn pcquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:05 schreef vw_caddy het volgende:
Weer wat nieuws. Sim-Only is niet weg bij T-Mobile, wel gaan ze vanaf 16 januari de abonnementen veranderen: sms'en en bellen uit een bundel, en niet zoals nu uit twee aparte bundels.
Debitel is niet aan te raden. Ze hebben een verschrikkelijke klantenservice en zijn echt niet klantvriendelijk. Ze worden dan ook wel eens Debieltel genoemd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:13 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.debitel.nl/
3 euro of 4,50 euro
Klopt, maar op dat punt na doen ze het best goed. Ik heb er nu een jaar naar tevredenheid gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Debitel is niet aan te raden. Ze hebben een verschrikkelijke klantenservice en zijn echt niet klantvriendelijk. Ze worden dan ook wel eens Debieltel genoemd.
ok, cool!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:40 schreef PeRi het volgende:
Je kan 'm ook over een maand laten ingaan MM.
Geen idee, vaak zijn het ook alleen internetacties. Maar wie weet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ok, cool!
ik heb hier ergens om de hoek een tmobile winkel, ik neem aan dat ik 'm ook daar kan aanvragen?
ga ik van de week ff langs.
Ik ben zo blij met mijn 400 minuten. Ik zit er nog steeds overheen (quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
scheelt me een heule hoop centjes dan
ik betaal nu 40 euro per maand, meetsal meer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met mijn 400 minuten. Ik zit er nog steeds overheen (.), maar het is nu dan 1/4 van het bedrag wat ik eerst betaalde
.
Waar heb jij je huidige abo lopen dan? T-Mobile?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
ik wil graag de t mobile sim only relax 400.
maar ik vraag me af, kan je daaruit bellen en sms en?
en overig tegoed meenemen?
ik zie hierboven dat het 16 januar4i stopt die actie
mijn abbo loopt 6 februari af. als ik hem vandaag of van de week nog zou bestellen, heb ik hem dan veel te vroeg, of niet?
orange.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Waar heb jij je huidige abo lopen dan? T-Mobile?
Ben je te laat vrees ik. Orange heeft volgens mij een opzegtermijn van drie maanden, of jij hebt al even geleden je abo bij Orange opgezegd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
orange.
een bundel van 42,50 per maand
heb ik allang gedaan, daarom loopt hij 6 feb. afquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:51 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ben je te laat vrees ik. Orange heeft volgens mij een opzegtermijn van drie maanden, of jij hebt al even geleden je abo bij Orange opgezegd.
Dan kan je hem aanvragen met nummerbehoud, en nummerbehoud starten op 7 feb.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan, daarom loopt hij 6 feb. af
Minder dan ik eerst had (450 minuten), maar als ik nu voor 450 minuten bel, zit ik niet eens aan 20 euro (7,98 + 5 smsbundel + overige mnuten).quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik betaal nu 40 euro per maand, meetsal meer.
dus dats cheelt sowieso.
kan je er veel voor bellen?
Sim-only verdwijnt, zal dus idd duurder worden. Maar goed, dat wist je toen natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:12 schreef Leep het volgende:
Ik heb t-mobile 300 voor 5,95 p/m
Kheb alleen nu al spijt dat ik maar een 1 jarige contract heb gekozen want waarschijnlijk wordt het in de toekomst alleen maar duurder
Bron?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Sim-only verdwijnt, zal dus idd duurder worden.
ja maar is t niet zo dat wanneer je jaar afgelopen is het contract autom wordt verlengt naar een normaal simonly abbo? En dat is 30euro p/m. En dat terwijl ik maar 100 minuten verbel gemiddeldquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:16 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Sim-only verdwijnt, zal dus idd duurder worden. Maar goed, dat wist je toen natuurlijk niet.
Vanaf 16 januari biedt TM complete bundels aan, maar helaas niet meer in sim-only formaat.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ok
ik sms vrij veel, al wisselt dat we sterk per maand.
bundel is dus handiger
jammer dat die actie van 7,95 er neit meer is zeg
dus dan wordt het ook weer aanzienlijk duurder neem ik aan?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:35 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Vanaf 16 januari biedt TM complete bundels aan, maar helaas niet meer in sim-only formaat.
De nieuwe abonnementen heten Flex 20, 25, 30 en 40. Ik neem aan dat het dus respectievelijk 20, 25, 30 en 40 euro gaat kosten.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dus dan wordt het ook weer aanzienlijk duurder neem ik aan?
quote:Den Haag, 12 januari 2006
Nieuw abonnement: T-Mobile Flex past zich automatisch aan
Veel mobiele bellers betalen meer dan nodig is.
Veel mobiele bellers betalen meer dan nodig omdat zij niet elke maand hetzelfde belgedrag vertonen. Uit eigen onderzoek van T-Mobile blijkt bijvoorbeeld dat bijna 1/3 deel van alle mobiele bellers hun maandelijkse bundel regelmatig overschrijdt. Tot nu toe betekende dit dat in de meeste gevallen voor extra belminuten een hoger tarief werd berekend. Met ingang van 16 januari biedt T-Mobile een oplossing voor klanten die niet elke maand hetzelfde aantal minuten bellen, of sms’jes versturen, door de introductie van een nieuw en uniek abonnement.
T-Mobile Flex:
alle kosten uit één maandbedrag (bellen, sms’en, mms’en, internetten – in Nederland en het buitenland);
gebruikt de beller meer dan het afgesproken maandelijkse bedrag, dan gaan de tarieven voor die hele maand met terugwerkende kracht automatisch omlaag;
beltegoed dat niet wordt opgemaakt, blijft onbeperkt geldig;
de klant ontvangt een SMS-bericht zodra hij meer gebruikt dan het afgesproken maandelijkse bedrag, zodat hij weet waar hij aan toe is.
Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile Nederland: “T-Mobile Flex is het eerste abonnement dat zich aan klanten aanpast, in plaats van andersom. Bel je meer, dan gaan automatisch lagere tarieven gelden, bel je minder dan blijft je beltegoed onbeperkt geldig. Met T-Mobile Flex zit je dus altijd goed. De huidige T-Mobile Relax abonnementen blijven bestaan, en zijn nog steeds erg gunstig voor bellers die elke maand ongeveer hetzelfde aantal minuten bellen. Voor de huidige klanten van T-Mobile verandert er dus niets, maar zij kunnen wél overstappen naar T-Mobile Flex. T-Mobile Flex is er overigens ook voor ondernemers.”
Eenvoud en kostenbeheersing
Uit recent onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat consumenten de keuzemogelijkheden rond mobiele abonnementen te groot vinden. 70% geeft aan door de bomen het bos niet te zien. Voor mensen die het vooral belangrijk vinden dat zij –ook als zij een keer meer of minder bellen dan anders- steeds verzekerd zijn van de meest gunstige tarieven en bij wie kostenbeheersing voorop staat, wordt deze keuze eenvoudig. Met T-Mobile Flex betalen zij alle mobiele communicatie uit één maandbedrag en gaan de tarieven voor die hele maand automatisch met terugwerkende kracht omlaag als zij dit maandbedrag overschrijden. Ook als zij een keer minder bellen en beltegoed overhouden, dan hoeven zij zich geen zorgen te maken: hun beltegoed is onbeperkt houdbaar. Bovendien stuurt T-Mobile deze klanten een sms op het moment dat zij over hun beltegoed heengaan en gaan profiteren van lagere tarieven. Dit zorgt ervoor dat zij direct weten waar zij aan toe zijn en geeft hen de mogelijkheid hun kosten te beheersen, zonder daar verder naar om te hoeven kijken.
Hoe werkt Flex?
T-Mobile Flex is te verkrijgen in zes maandbedragen: 10, 15, 20, 25, 30 en 40 Euro. Een klant heeft bijvoorbeeld een T-Mobile Flex abonnement van 10 Euro. Dat betekent dat bellen binnen Nederland, sms’en en mms’en worden berekend op basis van de tarieven die bij het maandbedrag van 10 Euro horen. Als de klant meer gebruikt dan 10 Euro, ontvangt hij of zij een sms waarin dit wordt aangekondigd. Direct vanaf dat moment wordt alle bovengenoemde communicatie van die maand – dus ook van voordat de 10 Euro grens overschreden werd - doorberekend op basis van de tarieven van het daaropvolgende maandbedrag, in dit geval T-Mobile Flex 15 Euro. Het T-Mobile Flex abonnement past zich dus direct aan het belgedrag aan, zodat elk gebruik tegen het meest voordelige tarief plaatsvindt. T-Mobile Flex werkt direct en automatisch, iedere maand opnieuw. Beltegoed dat niet wordt opgemaakt, blijft onbeperkt geldig.
Naast het reguliere T-Mobile Flex abonnement, bestaat er ook een Sim only-variant voor mensen die tevreden zijn met hun huidige toestel. De tarieven van de Sim only-variant zijn tot 50% voordeliger, waardoor men tweemaal zoveel minuten, sms’jes of mms’jes uit het maandbedrag kan halen.
Ook voor de ondernemer
T-Mobile Flex is er ook voor zakelijke gebruikers. Naast alle voordelen van het reguliere T-Mobile Flex abonnement, biedt het T-Mobile Flex voor ondernemers een aantal speciale services. Zo ontvangen zakelijke klanten zonder extra kosten een leentoestel bij verlies, diefstal of een defect en is een tweede simkaart voor de autotelefoon, laptop of pda standaard inbegrepen. Daarnaast is bellen naar de voicemail binnen Nederland voor T-Mobile Flex Zakelijk abonnees gratis en voor een vast laag bedrag per maand kunnen zij onbeperkt bellen met collega’s en alle andere T-Mobile klanten.
Voor bestaande klanten verandert er niets
Voor bestaande klanten verandert er in principe niets, zij kunnen hun huidige abonnementen gewoon blijven gebruiken. Maar T-Mobile biedt haar huidige klanten natuurlijk wel de mogelijkheid om over te stappen naar T-Mobile Flex, zowel zakelijke als particuliere klanten. Of dat gunstig is, hangt af van het belgedrag van de klant. Als overigens een bestaande klant van T-Mobile is overgestapt naar T-Mobile Flex, maar daar na 3 maanden niet tevreden over is, dan kan hij weer terug naar zijn oude abonnement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |