quote:Maastrichtenaar Serge naar Idols-finale
Serge Gulikers uit Maastricht is doorgedrongen tot de finale van de tv-talentenjacht Idols.
De 23-jarige hbo-student won zaterdagavond de zogeheten wildcard-ronde. Daarin was nog één plaats te verdienen voor de finale. Gulikers bleek aan het eind van de avond de beste van 15 kandidaten. Hij is de enige Limburger in de finale, die de komende maanden wordt gehouden. Daarin dingen dertien zangers en zangeressen mee naar de titel Idol van 2006. De vorige winnaar van Idols was Boris Titulaer uit Venlo.
Alleen van de 9 die niet gekozen zijn toch...?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens.. had iemand al gepost dat je de generale repetities van alle Wildcard kandidaten kan zien?
Oh ja.. dat bedoelde kquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alleen van de 9 die niet gekozen zijn toch...?
Karlijn is vet goed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens.. had iemand al gepost dat je de generale repetities van alle Wildcard kandidaten kan zien?
Maaike viel duidelijk tegen..ik vond Marscha opeens een stuk beter te pruimen.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijk oncharmante, ordinaire foto weer..
Ze blijft een pijpbekkie hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijk oncharmante, ordinaire foto weer..
Ik kon het niet opbrengen om dat helemaal te luisteren, wat een drama.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
En wat een verrassing: Gabriël had weer gekozen voor een saaie ballad.
11 weken toch maar?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snap alleen nog niet helemaal hoe het werkt met de top 13, zijn het nou 13 weken?
Ja, dat zegt ie tochquote:
Er stond eerst dus 12quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat zegt ie toch???
Ik dacht twaalf trouwens!
Nee, en god wat had ik gewenst dat ik er wel was/quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
CDP ditmaal niet in de studio geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |