Naja een Alice moet er ook zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had liever wel een Eric, en geen Alice.
Ik vind Renske niet zo ergerlijk als Alice. En Alex had niet die xfactor, die Eric wel had.. Marescha is wel wat beter dan JK, maar ze hebben allebei natuurlijk een 'familieprobleem' wat kan zorgen voor een emotioneel surprise-show momentquote:Op woensdag 28 december 2005 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja een Alice moet er ook zijn.
Waar moet ik me anders aan ergeren?
Gelukkig heeft deze èn een kutporem èn heeft ze dezelfde stem als die columbiaanse berggeit Shakira..
En Alex had best dit jaar's Eric mogen zijn..
Ik wacht nog even met Marescha bombarderen tot dit jaar's JK.
Inderdaad..en ik gok dat we dat nog zwaar gaan terugzien..en dat alleen daarom Marescha sowieso liveshow 1 en 2 zal overleven.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Marescha is wel wat beter dan JK, maar ze hebben allebei natuurlijk een 'familieprobleem' wat kan zorgen voor een emotioneel surprise-show moment![]()
Nee.quote:
Gaat volgens mij over een kandidate van de Duitse Idols. Staat vast wel wat over in het DSDS topic.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:54 schreef babette21 het volgende:
misschien staat dit al ergens, maar zo niet: iemand enig idee waar dit over gaat??
[afbeelding]
pag. 355 geeft alleen dat verhaal over Kate....
Jepz. Duitse Idols-kandida(a)t(e) wil een penisquote:Op donderdag 29 december 2005 11:49 schreef PeRi het volgende:
Is ook over de Duitse kandidate, loopt ook een topic over hier geloof ik.
Eigenlijk vind ik ze angstaanjagendquote:
Het is dus niet de opening zoals vorig jaar..mm ben benieuwd..quote:Vanaf zaterdag is - alleen op idols.nl- de officiële Idols-single te koop!
Misschien hebben jullie er stiekem al wel rekening mee gehouden, of er alleen maar op gehoopt. Idols heeft in ieder geval geweldig nieuws, want er komt weer een officiële Idols-single uit! Op het lied, dat zaterdagavond in de Backstage-show zijn primeur beleeft, zijn uiteraard alle 13 finalisten zowel solo als gezamenlijk te horen!
Net als de succesvolle versies van Idols 1 en 2 is het nieuwe lied een cover. Bovendien, om in de oliebollen-, champagne- en vuurwerksfeer te blijven, heeft het een speciaal einde met een knipoog naar 2006 gekregen.
Het lied, waarvan we de titel nog even geheim houden, is in de Amsterdamse Soundwise-studio opgenomen met de hulp van de juryleden Henkjan Smits en Eric van Tijn en diens muzikale partner Jochem Fluitsma.
Zowel de Oud en Nieuw-versie als de gewone uitvoering zijn niet verkrijgbaar in de winkel maar vanaf Oudejaarsdag exclusief bij Idols.nl als download te koop. De speciale uitvoering is tot en met 6 januari te downloaden, de normale variant twee weken.
Henkjan licht alvast een tipje van de sluier op: “We hebben de single onlangs opgenomen en ik kan nu met nog meer overtuiging zeggen dat we meer talenten hebben dan in de vorige seizoenen. Het leuke is dat sommigen in de studio nog beter waren dan dat wij als jury ooit hadden verwacht.”
Die heeft ze daar toch nog steedsquote:Op donderdag 29 december 2005 14:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Aäron en Angelique vormen best een leuk hoofd samen..
En zo zonder die opspringharen van Charissa ziet ze er veel leuker uit.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef LeBeau het volgende:
Die Renske heeft een beetje een oud hoofd.
Ja, maar dat zie je daar niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:03 schreef Svensational het volgende:
Die heeft ze daar toch nog steeds
Niks, dat is zo strak gestyleerd dat het absoluut niet meer beweegt.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je daar niet..
In het kader van haar zwangerschap: wat zou dat haar doen als ze flink ligt te krikken?.
Ze ziet er volwassen, maar er daarom zeker niet minder leuk uit.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:05 schreef LeBeau het volgende:
Ellen trouwens ook.Ik dacht dat Ellen een paar jaar ouder was dan ik, maar ik zie net dat ze bijna een jaar jonger is.
Ik kijk ook..leuk dat extra commentaar erbij..quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die kijkt?!.
Ik vind het wel leuk eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |