quote:RIJSWIJK Deze week is een nieuw record
pinbetalingen gevestigd.Interpay,dat de
elektronische betalingen regelt,zegt
dat donderdag bijna acht miljoen keer
met de pinpas of creditcard is betaald.
Ook vandaag is een topdag geworden,met
7,5 miljoen pinbetalingen.
Tot nu toe stond de zaterdag voor
Sinterklaas aan kop,met ongeveer 7,1
miljoen betalingen.Dat waren er iets
meer dan de dag voor de kerst in 2004.
Vandaag sneuvelde ook een ander record
bij de pinbetalingen.Tussen 14.00 en
14.30 uur lag het aantal betalingen per
seconde gemiddeld op 298.Het vorige
record (290) dateerde van 3 december
Ja of nee?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:46 schreef Five_Horizons het volgende:
--->[NWS]
Steeds meer terminals zijn op datanet aangesloten i.p.v. op de analoge inbelverbinding.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
En toch heb ik niet echt moeten wachten bij het pinnen. Meestal duurt het langer als het druk is toch? En dan bedoel ik de transactie, niet de wachttijd bij de kassa.
Dat, maar ik denk dat vooral elektronisch betalen gewoon populairder wordt waardoor deze stijging zal doorzetten..quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef vaudej het volgende:
ik denk dat dit record elk jaar wel weer wordt gebroken, de welvaart gaat elk jaar steeds beter.
Had nog zonder die lelijke regel gekund. Jammer.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:50 schreef bakayarou het volgende:
[ Bericht 40% gewijzigd door bakayarou op 24-12-2005 21:52 (Link) ]
Ik zie 't! Suk6.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef bakayarou het volgende:
Sorry, ik moet nog wennen.
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:13 schreef Jojogirl het volgende:
Was het dan zo druk overal vandaag? Ik heb nog wat last-minute kersttoetje boodschappen gedaan, maar toen was het eigenlijk rustiger dan op een gewone zaterdagochtend in de supermarkt.
Het aantal pintransacties zegt natuurlijk weinig over het gemiddelde bedrag dat gepint is. En al helemaal niet waar dat geld uiteindelijk vandaan komt: loon of lenen.nlquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef vaudej het volgende:
ik denk dat dit record elk jaar wel weer wordt gebroken, de welvaart gaat elk jaar steeds beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |