abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33388689
Ik dacht nog eentje...
pi_33390291
Zou die haai een van de experimenten zijn van de crew van Rousseau? ( die ijsbeer dan misschien ook wel)
pi_33390303
Schaamteloze TVP hier. Maar ik wil wel even melden dat ik van de Kerstman de DVDbox van Lost seizoen 1 heb gehad
  zondag 25 december 2005 @ 10:51:57 #24
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33390353
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:45 schreef Smittend het volgende:
Zou die haai een van de experimenten zijn van de crew van Rousseau? ( die ijsbeer dan misschien ook wel)
Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...
Bovendien weet ik wel zeker dat Rousseau en co niet bij Dharma hoorden en die haai zeker wel, getuige dat 'merk' op de staart...

Overigens komt voor jullie volgende week de laatste aflevering, se2ep3 is een van de meest onthullende afleveringen van het seizoen, helaas stopt de uitzending daarna...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_33390390
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:51 schreef Molluck het volgende:

[..]

Zij waren zee-onderzoekers en strandden op het eiland, maar daar werden ze ziek en alleen Rousseau heeft het overleefd, ik denk niet dat er veel aan onderzoeken/experimenteren is gedaan...
Bovendien weet ik wel zeker dat Rousseau en co niet bij Dharma hoorden en die haai zeker wel, getuige dat 'merk' op de staart...

Overigens komt voor jullie volgende week de laatste aflevering, se2ep3 is een van de meest onthullende afleveringen van het seizoen, helaas stopt de uitzending daarna...
wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?
  zondag 25 december 2005 @ 10:57:52 #26
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33390430
quote:
Op zondag 25 december 2005 10:54 schreef dewitteparel het volgende:

[..]

wanneer begint het dan weer? Is dat al bekend?
Nee, er komt as vrijdag (dat is de 30e?) Episode 03: Orientation en daarna komt een serie over een vrouw die met God kan praten. Ik neem aan dat ze die voorlopig uit gaan zenden totdat ze bij ABC verder dan 9 afleveringen zijn...
pi_33390638
quote:
Vanaf 6 januari gaat de winterstop van Lost in. In plaats van Lost zie je dan elke vrijdag de nieuwe, mysterieuze serie Medium.
Ik neem dus aan dat er nog 2 afleveringen komen voordat Medium begint.
  zondag 25 december 2005 @ 11:25:45 #28
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33390817
quote:
Op zondag 25 december 2005 11:13 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik neem dus aan dat er nog 2 afleveringen komen voordat Medium begint.
Medium ja, dat was het. De eerste aflevering komt op 6 januari om half 10, geen Lost meer dus
pi_33391069
O ja, nu zie ik het.
Ik las in het vorige topic dat Net5 de eerste 4 afleveringen zou uitzenden, dus dacht ik dat de winterstop na 6 januari in zou gaan.
Niet dus.
Net5 noemt het een winterstop en het kenmerk van een winterstop is toch dat het na de winter weer doorgaat, of niet?
pi_33391382
Molluck, weet jij dan toevallig ook wanneer ze weer verder gaan met filmen? Dus wanneer komen de nieuwe afleveringen? Ik heb geen zin om in het US topic te gaan kijken/vragen want heb geen zin in spoilers(moet ep. 9 nog kijken).
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_33391813
quote:
Op zondag 25 december 2005 02:49 schreef __Saviour__ het volgende:
In het begin snapte ik er niks van. Locke ging weer de schacht in enzo.
Maar het bleek het verhaal ineens vanuit een ander perspectief te zijn. Leuk gedaan.
Hoeveel afleveringen nog totdat Net5 er weer mee stopt? Dat was al bijna toch.
Ik was in het begin ok wat verward, maar achteraf gezien vond ik het wel origineel en goed voor de afwisseling. Ik was na de aflevering van vorige week toch wel benieuwd wat er met Kate en Locke gebeurd was in dat onderaardse gebouw-ding.

Ik hoop niet dat die winterstop al te lang duurt, ik krijg steeds meer plezier in Lost.
En de aankomende zou een van de meest onthullende zijn? Ik ben benieuwd hopelijk wel een goede cliffhanger voor de winterstop.
pi_33393412
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Molluck, weet jij dan toevallig ook wanneer ze weer verder gaan met filmen? Dus wanneer komen de nieuwe afleveringen? Ik heb geen zin om in het US topic te gaan kijken/vragen want heb geen zin in spoilers(moet ep. 9 nog kijken).
11 januari beginnen ze weer in Amerika, wanneer ze filmen weet ik niet.
  zondag 25 december 2005 @ 14:50:39 #33
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_33395082
quote:
Op zondag 25 december 2005 12:02 schreef Proper_fucked het volgende:
Als het goed is zijn ze bezig met filmen maar in Amerika zijn de Holidays nog belangrijker dan hier, dus je kan je voorstellen dat het op het moment even stil ligt. Op 11 januari gaan ze weer verder, maar ik reken er niet op dat dat de laatste keer is dat het ff stilligt. Ik moet zeggen dat het niet echt leuk is om op deze manier een serie te volgen

Maar ze doen uiteraard langer over het opnemen dan over het uitzenden, dus de kijker loopt telkens weer in. Daarbij komt dat ze nog niet eens alle afleveringen geschreven hebben...een week of 2 geleden waren ze pas met het schrijven bij aflevering 13 ofzo.

En er zijn twee hoofdrolspelers opgepakt wegens dronkenschap, ik weet niet hoe dat is afgelopen maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer uitstel tot gevolg heeft...
pi_33395116
TVP. Lost roeleert
Mon 'en!
  zondag 25 december 2005 @ 16:10:12 #35
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33396482
quote:
Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef Molluck het volgende:

En er zijn twee hoofdrolspelers opgepakt wegens dronkenschap, ik weet niet hoe dat is afgelopen maar ik kan me voorstellen dat dat ook weer uitstel tot gevolg heeft...
Weet je hier ook meer van?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 25 december 2005 @ 16:27:46 #36
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_33396735
quote:
Op zondag 25 december 2005 16:10 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Weet je hier ook meer van?
Het is wel een mogelijke spoiler hoor...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 25 december 2005 @ 16:28:40 #37
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_33396747
hmm. dan wil ik et niet weten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_33398418
Hoe is die (mooie) moeder van Walt eigenlijk overleden?
pi_33398821
het is wel ruk dat we nog maar 1 aflevering krijgen te zien en dan weer maanden moeten wachten, was met seizoen 1 ook trouwens...erg vervelend....
what you see, is what you get!
pi_33399937
Ik ben seizoen 1 weer aan het kijken, en nu vallen mij meer dingen op die je eerst maar gewoon aannam. Zoals daar is: De waarzegger van Claire. Ze moest persée haar kind zelf opvoeden, maar op het laatst stuurt hij haar dus op reis met flight 815. Die moest ze nemen, hij had de tickets geregeld. Omdat hij alles van haar wist, zelfs dat ze zwanger was zal hij ook wel weten dat ze een jongen verwachtte. Zou hij haar naar die 'Others' sturen? Die wilden een jongen.. zou hij er iets mee te maken kunnen hebben? Ik vind het nou allemaal zo intrigerend, want wat zou zijn voordeel daar nou van zijn dat zij die vlucht nam? Hij belde haar zelfs 's nachts.
Want nu blijkt dat er dus ook iemand anders nog niet al te lang in een bunker ofzo zit, zou die waarzegger daar iets van weten? Heeft het verband of zouden ze deze verhaallijn gewoon laten liggen? Of slaat mijn fantasie op hol?

En Kate haar kluis had ook nummer 815. Vind het erg leuk om het allemaal weer terug te zien. Genoeg om over na te denken tijdens de winterstop.
Screw them.
We're going home.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')