Yepquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
Volgens mij Serie 2 Aflevering 3.
Ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet, ik moet wachten tot die binnen is.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:56 schreef somegirl het volgende:
ik mis t zooooo
maar heb ook weer geen zin om het te gaan downloaden.....
ik wacht wel weer..... zucht....
Knap hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb gisteravond nog even Seizoen 1, Aflv. Exodus 1 gekeken. En waarschijnlijk was het al genoemd, maar Jack noemt in het gesprek met Ana-Lucia dat hij op stoel 23(letter) zit en Ana-Lucia zit op stoel 42(letter).
23 en 42 komen alletwee voor in die beruchte cijfers, dus ik heb eindelijk ook iets ontdekt wat betreft die cijfers![]()
Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:43 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb gisteravond nog even Seizoen 1, Aflv. Exodus 1 gekeken. En waarschijnlijk was het al genoemd, maar Jack noemt in het gesprek met Ana-Lucia dat hij op stoel 23(letter) zit en Ana-Lucia zit op stoel 42(letter).
23 en 42 komen alletwee voor in die beruchte cijfers, dus ik heb eindelijk ook iets ontdekt wat betreft die cijfers![]()
Ik ga liever niet naar die site, dan ben ik geneigd overal door te klikken en dan lees ik allerlei spoilers etc over seizoen 2quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:11 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:11 schreef BaggettMan het volgende:
[..]
Op de website van oceanic flight 815 staat ergens een plattegrond van het vliegtuig met de stoelnummers, daar kan je nog meer ontdekken.
Hij stond ook eens in de veronica gids, stonden ook spoilers bij die ik per ongeluk weer moest lezenquote:Op donderdag 12 januari 2006 12:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik ga liever niet naar die site, dan ben ik geneigd overal door te klikken en dan lees ik allerlei spoilers etc over seizoen 2![]()
Ja, dat is echt het 'gevaar' eraanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef mikezwet het volgende:
[..]
[..]
Hij stond ook eens in de veronica gids, stonden ook spoilers bij die ik per ongeluk weer moest lezen
Viel mij ook op ja. Bij Charlie en Michael is het ook niet echt langer geworden. Bij Sayid dan weer wel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:58 schreef mikezwet het volgende:
Ik zit net de eerste aflevering weer te kijken, echt leuk. Jack heeft trouwens nog even kort haar als nuMijn kale koppie is na 40 dagen wel begroeit hoor, lock
![]()
Nieuwste aflevering? Welke bedoel je dan? De laatste paar afleveringen zat Sawyer namelijk op dat vlot en daarna wrd ie gevangen genomen door 'The Others'.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:56 schreef Proper_fucked het volgende:
In nieuwste aflevering knipt kate de haren van sawyer.. Verder vind ik dat soort dingen nooit echt belangrijk, stoor me er niet aan iig..
episode10, gister uitgekomen in amerika.. maar daar gaan we het hier dus verder niet over hebbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nieuwste aflevering? Welke bedoel je dan? De laatste paar afleveringen zat Sawyer namelijk op dat vlot en daarna wrd ie gevangen genomen door 'The Others'.
Fijn dus, lekkere spoiler.. LET OP: DIT IS DE NL TOPIC OVER LOST!quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
episode10, gister uitgekomen in amerika.. maar daar gaan we het hier dus verder niet over hebben![]()
dikke spoiler ook ja...quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Fijn dus, lekkere spoiler.. LET OP: DIT IS DE NL TOPIC OVER LOST!Als jullie iets te melden over USA LOST, ga dan naar desbetreffend topic. Dank u.
Ja, misschien reageer ik wat overdreven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry als ik te boos over kwam, bedoelde het niet zo. Wel gewoon een waarschuwing..![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Laniboekje op 13-01-2006 12:29:57 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |