quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:21 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Dit is volgens mij met stip de langstlopende SC ooit hier
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon gecombineerde vrolijk pasen en vrolijk kerstfeest kaarten sturen met pasen... moet het zeker goed gaan
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
naja dan is ze in ieder geval niet te laat
![]()
En bovenal... jij ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik mis de streams
![]()
............en alle andere dingen uit het huis,...............maar,![]()
gelukkig zijn jullie er nog wel
![]()
![]()
Ja we zijn er nogquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik mis de streams
![]()
............en alle andere dingen uit het huis,...............maar,![]()
gelukkig zijn jullie er nog wel
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gewoon gecombineerde vrolijk pasen en vrolijk kerstfeest kaarten sturen met pasen... moet het zeker goed gaan
Ja lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
Gezellig zo zeg... met zijn 3-enWillen jullie een lekker
met
van mij hebben dames?
Ja lekker , met een glaasje erbij, dat staat zo chicquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef Foreverblue het volgende:
Gezellig zo zeg... met zijn 3-enWillen jullie een lekker
met
van mij hebben dames?
Whahaha....quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dat is een goed idee, ga ik komend jaar doen, vind het wel lachen
![]()
.......ik heb nog nooit met pasen kaarten gestuurd, maar als ik dan mijn kerstkaart stuur en er op zet, ook nog leuke pasen, zit ik vast goed
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja lekkerbeetje melk en suiker graag
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja lekker , met een glaasje erbij, dat staat zo chic![]()
Okee... was ff flink zoeken... maar asjeblieftquote:
quote:
PH is in het vliegverkeer Nederland... verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
[..]
PH52
![]()
Kun je mij uitleggen wat PH52 eigenlijk inhoudt, zijn het je initialen en je huisnummer of zo?
Hai SuperMOMquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalBEW
![]()
Kan ik hier nog afkicken? Ik vond de finale leuk, spannend en verrassendMaar erg lullig hoe Roel langs een zijdeur eruit werd gebonsjoerd......
Maar oke, dit heb ik nu verwerkt dus kom ik gezellig met jullie afkicken!!
Wees welkom... ga maar zitten in de kring met mede lotgenoten die aan het afkicken zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalBEW
![]()
Kan ik hier nog afkicken? Ik vond de finale leuk, spannend en verrassendMaar erg lullig hoe Roel langs een zijdeur eruit werd gebonsjoerd......
Hallo SuperMOM en PH52quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:55 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo allemaalBEW
![]()
Plane Holland?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PH is in het vliegverkeer Nederland... verder weet ik het niet.
Eet smakelijk WPquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo SuperMOM en PH52![]()
en doei
lieve mensen, ik ga even koken
have fun toppertjes![]()
en misschien tot later, en anders hele fijne en leuke
kerstdagen![]()
![]()
gewenst
![]()
Jij ook fijne kerstdagen pareltje... niet te veel eten van al dat lekkere voedsel... moet je er allemaal weer aftrainen danquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hallo SuperMOM en PH52![]()
en doei
lieve mensen, ik ga even koken
have fun toppertjes![]()
en misschien tot later, en anders hele fijne en leuke
kerstdagen![]()
![]()
gewenst
![]()
Hai Sannequote:
Bidden? Jeetje bidden is voor watjes, watje!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Dag lieve mensen!![]()
![]()
![]()
Ik ga bij ChantalC aanzitten! Ik zal maar bidden voor het eten, want ze heeft zelf gekookt! Ben benieuwd naar de cadeautjes!!![]()
Ja gaat stuk beter, muis nu met links op de desktop, scheelt enorm. Maar doe het wel een stuuk rustiger aan dan vroeger en let op mijn pauzes.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Sanne![]()
Hoe is het trouwens mert de RSI, wordt het al wat minder?
Helaas vaak een hardnekkige kwaal![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Dag lieve mensen!![]()
![]()
![]()
Ik ga bij ChantalC aanzitten! Ik zal maar bidden voor het eten, want ze heeft zelf gekookt! Ben benieuwd naar de cadeautjes!!![]()
Ik eet zoveel FB dat je me dinsdag gewoon kan rollenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij ook fijne kerstdagen pareltje... niet te veel eten van al dat lekkere voedsel... moet je er allemaal weer aftrainen dan![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef cuall het volgende:
[..]
PH52
![]()
Kun je mij uitleggen wat PH52 eigenlijk inhoudt, zijn het je initialen en je huisnummer of zo?
Als alle muntjes die vast zitten in 1 keer vallen, denk je nog dat je de jackpot gewonnen hebt!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bidden? Jeetje bidden is voor watjes, watje!
![]()
Gelukkig, ja goed blijven opletten hoor, het is maar zo terugquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja gaat stuk beter, muis nu met links op de desktop, scheelt enorm. Maar doe het wel een stuuk rustiger aan dan vroeger en let op mijn pauzes.
Oh PH, wat een aandoenlijk verhaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, dat is als volgt : P.H. zijn de initialen van mijn broer, en toen ik op de lagere school zat en er kwam een vliegtuigje over, inderdaad, PH dan zie ik steeds; "Kijk, daar gaat mijn broer". Nou had ik de pech dat mijn broer op dezelfde school had gezeten en nogal "goed" lag bij de meiden. Er zaten nog wat jongens uit die hogere klas bij mij op school en iedere keer dat ik daar over begon kreeg ik op m'n sodo. 52 is mijn geboortejaar.
Mijn broer is in 1991 aan leukemie overleden, nadat de beenmergtransplantatie die hij had ondergaan ( met mijn beenmerg) weliswaar was gelukt, maar door een virusinfectie is hij alsnog overleden. Hij zou morgen 25 december 62 geworden zijn. Ik heb destijds voor PH52 gekozen om zijn naam bij mij te houden zal ik maar zeggen.
Is goed hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:06 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga tv kijken... tot later weer allemaal
Die ondertitel kan echt niet hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:14 schreef Sanne het volgende:
Hier hetzelfde, op het werk heb ik het meeste last, daar staat er natuurlijk ook nog eens druk op wat je doet en zit ik met een bomvol bureau veel dingen van papier over te typen. En zelfs de beste standaard van de wereld brengt mij niet van die nekpijn af.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:05 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, dat is als volgt : P.H. zijn de initialen van mijn broer, en toen ik op de lagere school zat en er kwam een vliegtuigje over, inderdaad, PH dan zie ik steeds; "Kijk, daar gaat mijn broer". Nou had ik de pech dat mijn broer op dezelfde school had gezeten en nogal "goed" lag bij de meiden. Er zaten nog wat jongens uit die hogere klas bij mij op school en iedere keer dat ik daar over begon kreeg ik op m'n sodo. 52 is mijn geboortejaar.
Mijn broer is in 1991 aan leukemie overleden, nadat de beenmergtransplantatie die hij had ondergaan ( met mijn beenmerg) weliswaar was gelukt, maar door een virusinfectie is hij alsnog overleden. Hij zou morgen 25 december 62 geworden zijn. Ik heb destijds voor PH52 gekozen om zijn naam bij mij te houden zal ik maar zeggen.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ondertitel kan echt niet hoor
Je bent toch geen Josti fan he
Odie, fijne kerstdagen, niet teveel eten, lekker uitrusten ennuh.....wel terugkomen hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef odie22 het volgende:
Ik ga kerstavond vieren , iedereen hele fijne kerstdagen![]()
![]()
![]()
Prima.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
<Knip>
Ik ga je voortaan alleen PH noemen hoor![]()
en nog 's <knip>
Wel grappig om achter de leeftijden van de mensen hier op het forum te komen.![]()
Hai PC eendquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die ondertitel kan echt niet hoor
Je bent toch geen Josti fan he
Oh ik hoop dat ook nog eens een keertje te belevenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
sorry.
maar ben zo blij dat voor het eerst mijn favoriet heeft gewonnen.![]()
Hmmmm dan zet ik mijn princips maar 1x overboordquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
sorry.
maar ben zo blij dat voor het eerst mijn favoriet heeft gewonnen.![]()
Hèhè, gelukkig. Is er tenminste één ding goedgekomen. Pas een beetje op voor d'r bezem, voor je het weet heb je een veeg te pakken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:00 schreef demins het volgende:
Dag lieve mensen!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PC eend![]()
Ik ben toch zo blij met je filmpjes, ze vonden ze hier thuis allemaal erg leuk en knap gemaakt
![]()
Ik kan je vertellen, dat mijn BB-kater dit keer helemaal geen kater is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat ook nog eens een keertje te beleven![]()
Hoi hoi, ben ik weer even.....quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel grappig om achter de leeftijden van de mensen hier op het forum te komen.![]()
BONG4002quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:33 schreef BONG4002 het volgende:
BEW again!![]()
Nou ik ben ook klaar voor de kerst
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leuk te horen, vooral omdat je het over meervoud hebt
Die zijn ook heel leuk en heb ze gistern allemaal laten zien, Ramses won hetquote:Die laatste onstond een soort hype omheen, terwijl er minstens 2 waren die, al zeg ik het zelf, ook wel leuk waren.
Niet per sé, maar de combi van tekst en beeld kloppen gewoon perfectquote:Ik denk dat het ook iets met de muziek keuze te maken heeft en dat rap minder in de smaak valt ofzo
Leuk. Ze denken hier thuis dat ik met 15-jarigen zit te fokken, weten die veel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi, ben ik weer even.....
Ook ik ben uit '57 en volgens mij zijn we echt bijna even oud, hoeveelste januari ben jij jarig.![]()
Hai A-en-Mquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi, ben ik weer even.....
Ook ik ben uit '57 en volgens mij zijn we echt bijna even oud, hoeveelste januari ben jij jarig.![]()
Ja ik kom er steeds meer achter dat er nog veel meer leeftijdsgenoten rondlopen op het forum.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk. Ze denken hier thuis dat ik met 15-jarigen zit te fokken, weten die veel.![]()
Snotneusquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai A-en-M![]()
Oh wat leuk, was een goed jaar '57Ik ben 3 januari jarig, jij dan?
Hoi PH 3x15 jaar klopt denk ik beterquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Leuk. Ze denken hier thuis dat ik met 15-jarigen zit te fokken, weten die veel.![]()
Ohhhhhhhh, het Lieske van het forumquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
Ik ben en jonkie hier met mijn 35 jaar![]()
Ik de 29e. Toevallig, allemaal januari !quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
SnotneusIk ben 2 januari jarig.
Leuk he om zo achter de leeftijd te komen.![]()
Ha oudjequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
SnotneusIk ben 2 januari jarig.
Leuk he om zo achter de leeftijd te komen.![]()
ik ben jonger PC Eend met 21 Jaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
Nou dan zal ik niet achter blijven om je huisgenoten van het tegendeel te overtuigen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef M-en-A het volgende:
Hoi hoi iedereen![]()
Ook ik ben er weer eventjes. Moet toch even bijlezen wat er allemaal gebeurd is in het huis.![]()
Dan ben jij dus de Lieske, en niet PCeendquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben jonger PC Eend met 21 Jaar![]()
Zeg kuiken, ik zit me rot te zoeken naar die linkjes van je fimpjes, maar ik zie ze niet meer, en ik lees zoveel lovende woorden, is het veel moeite om nog ff hier . . . .quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef PC eend het volgende:
He Joost, gefeliciteerd met je overwinningquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ben jonger PC Eend met 21 Jaar![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou dan zal ik niet achter blijven om je huisgenoten van het tegendeel te overtuigen.
Ik heb afgelopen oktober Abraham voorbij zien komen.![]()
En jaaaa....... ook ik weet nu waar hij de mosterd haalt.![]()
Ja, alleen doe ik niet bonk - stap - bonk - stap, maar gewoon nog stap - stap.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef M-en-A het volgende:
Ik heb even terug zitten lezen.... maar met de nu bekendgemaakte leeftijden is PH dus hier de Rob![]()
![]()
Ik ben ook op drie januari jarigquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai A-en-M![]()
Oh wat leuk, was een goed jaar '57Ik ben 3 januari jarig, jij dan?
Niet zo lang als Lies. 2/3 minuten ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de Lieske, en niet PCeend![]()
![]()
Hoe lang doe je over tandenpoetsen?
Noem me geen Joostquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef M-en-A het volgende:
[..]
He Joost, gefeliciteerd met je overwinning![]()
JOSTIFLIP![]()
Wat een mazzelquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de Lieske, en niet PCeend![]()
![]()
Hoe lang doe je over tandenpoetsen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, alleen doe ik niet bonk - stap - bonk - stap, maar gewoon nog stap - stap.
Ik denk dat onze ouders allemaal last hadden van voorjaarskriebelsquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik de 29e. Toevallig, allemaal januari !![]()
Filmpje #2quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg kuiken, ik zit me rot te zoeken naar die linkjes van je fimpjes, maar ik zie ze niet meer, en ik lees zoveel lovende woorden, is het veel moeite om nog ff hier . . . .![]()
Filmpje #2quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg kuiken, ik zit me rot te zoeken naar die linkjes van je fimpjes, maar ik zie ze niet meer, en ik lees zoveel lovende woorden, is het veel moeite om nog ff hier . . . .![]()
Is het leeftijd opbiecht-tijd?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Nou dan zal ik niet achter blijven om je huisgenoten van het tegendeel te overtuigen.
Ik heb afgelopen oktober Abraham voorbij zien komen.![]()
En jaaaa....... ook ik weet nu waar hij de mosterd haalt.![]()
Gelukkig, dat is redelijk normaalquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Niet zo lang als Lies. 2/3 minuten ofzo![]()
Drukke maand zeg....... en welk bouwjaar???quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:59 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik denk dat onze ouders allemaal last hadden van voorjaarskriebels![]()
Als iedereen het aan het melden is ben ik ook de beroerdste niet om mijn leeftijd op te biechtenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is het leeftijd opbiecht-tijd?
Ik ben 36.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef PC eend het volgende:
Om het afkicken wat te verzachten, hier nog een stukje Josti Paragnosti.
Komt uit de begin periode toen zelfs rikkert er nog in zat, op zich wel een grappig stukje waarin Roel tussen 2 stoelen gelegd word en Rikkert op hem gaat staan, daarna doen ze ditzelfde nog even kort met Dido.
Volgens mij nooit in de uitzending geweest.
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Josti_paragnosti2.wmv
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef PC eend het volgende:
Om het afkicken wat te verzachten, hier nog een stukje Josti Paragnosti.
Komt uit de begin periode toen zelfs rikkert er nog in zat, op zich wel een grappig stukje waarin Roel tussen 2 stoelen gelegd word en Rikkert op hem gaat staan, daarna doen ze ditzelfde nog even kort met Dido.
Volgens mij nooit in de uitzending geweest.
BEWquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:26 schreef M-en-A het volgende:
Stream-alert
Stream-alert
![]()
[afbeelding]
(uit de oude doos: Josti Paragnosti (cap uit filmpje PC eend) )
het kijken meer dan waard![]()
Vooruit dan maar, als we toch allemaal bezig zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als iedereen het aan het melden is ben ik ook de beroerdste niet om mijn leeftijd op te biechten![]()
En jij dus ook niet.Welkom bij de club van leeftijdnoemers
![]()
Ja PH, het loont de moeite om alle topics toch wat af te schuimenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
![]()
Respect Eend
![]()
![]()
Josti Paragnosti. Ik word nu ook helemaal stijf - Joost tegen Roel.
Meesterlijke compilaties. Ik vond de Candy-store ook hartstikke goed, maar ik ben dan ook liefhebber van 50Cent.
Wat een tijd is daar in gaan zitten.
Een beetje jammer ook, stel dat ik je nu in een schimpenspel zou tegenkomen zou ik toch mijn grote mond dicht(er) houden, uit respect.
Als senior-lid heet ik u van harte welkom, gezien uw leeftijd is u bijna de jongste, dan mag u de koffie inschenken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als we toch allemaal bezig zijnDeze MOM is in september 39 geworden
euhmm
![]()
Welkom in het leeftijdnoemers-topic!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, als we toch allemaal bezig zijnDeze MOM is in september 39 geworden
euhmm
![]()
Welkom in het leeftijdnoemers-topic!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als senior-lid heet ik u van harte welkom, gezien uw leeftijd is u bijna de jongste, dan mag u de koffie inschenken.![]()
dat was een welkomstwoord, die moet je altijd netjes afhandelen. Is éénmalig, niks aan dehand.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:51 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
SuperMOM, hij gaat U tegen je zeggen
![]()
Kon me ook al niet voorstellen dat je dat ging volhoudenquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
dat was een welkomstwoord, die moet je altijd netjes afhandelen. Is éénmalig, niks aan dehand.
Ja ga ik zo ook lekker doen, dus met jouquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef PH52 het volgende:
Ik vond het hartstikke gezllig vanavond, maar ik sluit met deze 1099 post voor vandaag de laptop.
Lekker janken bij All you need is love.
Groetjes![]()
Veel kijkplezierquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef PH52 het volgende:
Ik vond het hartstikke gezllig vanavond, maar ik sluit met deze 1099 post voor vandaag de laptop.
Lekker janken bij All you need is love.
Groetjes![]()
Jij ook veel plezier en tot...???quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ga ik zo ook lekker doen, dus met jou![]()
![]()
mensen tot later, misschien vanavond, anders zeker morgen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:15 schreef M-en-A het volgende:
je hoeft er niet zo droevige oogjes bij te trekken hoor. 1961 schijnt een goed jaar te zijn![]()
Zo te zien ben ik nog de benjamin hierquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef M-en-A het volgende:
hahaha lijkt er wel op, iedereen werd vanmiddag openhartig.![]()
Je moet toch wat als de streams stil staan![]()
vertel vertelquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo tezien ben ik nog de benjamin hier![]()
Nee hoor, ik zit een droog wit wijntje te drinken maar daar is geen smilie vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:19 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey Kissa nog lekker aan de koffie
Ik zit aan de Smirnofquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit een droog wit wijntje te drinken maar daar is geen smilie van![]()
Hoi hoi beertje, hebben we dan weer een nieuw Lieskequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo te zien ben ik nog de benjamin hier![]()
Hoi A-en-Mquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi beertje, hebben we dan weer een nieuw Lieske![]()
Hoi Kissa![]()
WBquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi beertje, hebben we dan weer een nieuw Lieske![]()
Hoi Kissa![]()
Nee, maar jaar is alweer bijna om he... dat gaat hardquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
WB![]()
En waarom blozen bij 1974... ben je het hele jaar jarig dan![]()
Hoi Kissaquote:
Voel me gelukkig geen Lieskequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, dan hebben we een nieuwe Lieske![]()
Nou ja, god... eh... ik weet het eigelijk nietquote:
quote:
ja veeeel te hard, maar nog niet snel genoeg want......quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, maar jaar is alweer bijna om he... dat gaat hard
Gelukkig niet, anders had je hier niet zoveel vriendjes en vriendinnekes gemaaktquote:
Pieppiep pieperdepiep wapperwapperquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nou ja, god... eh... ik weet het eigelijk niet![]()
Zo heb ik er ook 1 gemaakt:quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja veeeel te hard, maar nog niet snel genoeg want......
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
En byeeeee Cuall en PH![]()
Ben ondertussen aan het vechten met mijn surprise!Waarom heb ik toch voorgesteld om dit jaar "leuk" lootjes te trekken en dan wel suprises maken he?!?!
![]()
en beter nog: waarom doe ik dit op de laatste avond?
SuperMomquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
![]()
En byeeeee Cuall en PH![]()
Ben ondertussen aan het vechten met mijn surprise!Waarom heb ik toch voorgesteld om dit jaar "leuk" lootjes te trekken en dan wel suprises maken he?!?!
![]()
en beter nog: waarom doe ik dit op de laatste avond?
Pak het ing... je hebt het nodig... ben je gelijk van je studieschuld af...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pieppiep pieperdepiep wapperwapper![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef LekkerSimpel het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
.....
??-?? (1965) LekkerSimpel
.....
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.![]()
En zo gaan we met de billen bloot![]()
![]()
Hoi hoi Sannequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef Sanne het volgende:
Josti Paragnost!!!
Wat een heerlijk filmpje PCeend.
Dat word een koppie koffie, en daarna brunche met mijn schoonouders.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Iedereen al klaar voor het kerstontbijt morgen?
Denk t ook niquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders had je hier niet zoveel vriendjes en vriendinnekes gemaakt![]()
Moet ik ff bellen voor een pilletjuh om je paracetamolspiegel weer op peil te brengen???quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pieppiep pieperdepiep wapperwapper![]()
Ja dat vond ik echt misselijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pak het ing... je hebt het nodig... ben je gelijk van je studieschuld af...![]()
Als je maar ni die mannetjes in witte jasjes meestuurdquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Moet ik ff bellen voor een pilletjuh om je paracetamolspiegel weer op peil te brengen???![]()
Dat word een koppie koffie, en daarna brunche met mijn ouders en mijn vrouwtje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:36 schreef Foreverblue het volgende:
Iedereen al klaar voor het kerstontbijt morgen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar ni die mannetjes in witte jasjes meestuurd![]()
Daar had ik t ook ni over lieverd.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
'k had het niet over het inseminatiekoffertje hoor
![]()
Komt mooi uit. Om die tijd start de brunch morgenquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:43 schreef kissa het volgende:
LekkerSimpel![]()
Ik ontbijt nooit. Pas om een uur of 12 heb ik trek![]()
Deze.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je maar ni die mannetjes in witte jasjes meestuurd![]()
* stuurt Sanne wat kerstkransjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef Sanne het volgende:
Zijn er nog kerstkransjes? Die heb ik niet in huis.
Ik heb wel het recept voor jequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef Sanne het volgende:
Ik en koken?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb wel het recept voor je![]()
Ingrediënten:
250 gram Zeeuwse bloem
165 gram roomboter
125 gram basterdsuiker
1 ei
10 gram Citroenrasp
3 gram Bakpoeder
Extra:
1 ei voor het bestrijken.
suiker
geschaafde amandelen
Bereiding:
Verwarm de oven voor op 190°
Vermeng de boter, suiker, citroenrasp en het ei. Voeg de bloem en het bakpoeder toe. Kneed dit tot een soepele bal. Laat het deeg opstijven in de koelkast. Na het opstijven het deeg nog even kneden en vervolgens uitrollen op 4 mm dikte. Steek de koekjes uit met een stervormige steker Als u een gaatje in het midden wilt, kunt u dat met een appelboor doen.Bestrijk de koekjes met een los geklopt ei. Bestrooi ze met geschaafde amandelen en wat suiker. Vet een bakplaat in met boter.Bak ze in ongeveer 15 a 20 minuten mooi bruin
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
* stuurt Sanne wat kerstkransjes
Heb jij geluk dat ik de hele avond in de keuken heb gestaanquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat ik de hele avond in de keuken heb gestaan![]()
[afbeelding]
AJB![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
moedertje
![]()
Ik gok zo dat het komt door BB dat je het op de laatste avond doet![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
He he dank je! Ik dacht al, waar bleef mijn tijd, maar nu weet ik het weer
(en zo heb ik een excuus morgen als mijn surprise niet zo mooi uitpakt
sorry, moest gewoon BB volgen, ach snappen jullie niet, jullie zitten niet op Fok!
)
![]()
Pakt de suprise zich zelf uit dan???quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
(en zo heb ik een excuus morgen als mijn surprise niet zo mooi uitpakt![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Ben ik weer![]()
Leuke verjaarskalender hebben we al![]()
Wb Cuall lieverdquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Ben ik weer![]()
Klopt en beertje is ons nieuwe Lieskequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef cuall het volgende:
Ben ik weer![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pak het ing... je hebt het nodig... ben je gelijk van je studieschuld af...![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt en beertje is ons nieuwe Lieske
De finale bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:05 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ik zit al de topics (die ik half half gemist had) even door te lexen (spitten) en ik heb ik mijn kwaadheid/frustatie niet zulke aardige dingen geroepen zie ik....Sjeetje wat kan een tv programma toch rare dingen in je losmaken
![]()
Manlief wilde naar Orange County kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
welkom terug.
En heb je het een beetje droog kunnen houden bij AYNIL
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Manlief wilde naar Orange County kijken, maar was ook leuk hoor
![]()
Ik kan nog niet té veel eisen stellen, na 3 maanden afwezigheid, hij moet ook afkicken dat hij maar alles mag kijken wat hij wil![]()
Ik ook niet, krijg echt geen hap door mijn keelquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:43 schreef kissa het volgende:
LekkerSimpel![]()
Ik ontbijt nooit. Pas om een uur of 12 heb ik trek![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:46 schreef Sanne het volgende:
Ik ook niet de laatste jaren, maar cuall wilde het gaan kijken zei ze.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb wel het recept voor je![]()
Ingrediënten:
250 gram Zeeuwse bloem
Lovebeartjequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Klopt en beertje is ons nieuwe Lieske
Zeeuwse bloemquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Zeeuwse bloem, wat is dat nou weer voor een bloem, echt voor het eerst dat ik het hoor
![]()
Heb t ooit 1x gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ook niet de laatste jaren, maar cuall wilde het gaan kijken zei ze.![]()
Bij gebrek aan BB streams heb ik het op de achtergrond hier even aangezet, maar ook niet echt veel van gezien![]()
Ik kan er soms lekker van zwijmelen, ook al is het zó voorspelbaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik ook niet de laatste jaren, maar cuall wilde het gaan kijken zei ze.![]()
Bij gebrek aan BB streams heb ik het op de achtergrond hier even aangezet, maar ook niet echt veel van gezien![]()
Vorig jaar hebben we van de bezorgservice gebruik gemaakt, pizza, spare ribsquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
Wat eten jullie met kerst? Ik heb uit de kont tegen de krib gegooid en wij eten morgen stamppot boerenkool met worst (mijn lief) en een balletje gahakt (ik) en veeeeeel lekkere jus![]()
Ik lach me dood als we volgend jaar Joost op die plek zien staan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan er soms lekker van zwijmelen, ook al is het zó voorspelbaar![]()
Ik hoorde op het nieuws dat Robert ten Brink er mee wil stoppen, dus zal wel de laatste keer zijn.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
Wat eten jullie met kerst? Ik heb uit de kont tegen de krib gegooid en wij eten morgen stamppot boerenkool met worst (mijn lief) en een balletje gahakt (ik) en veeeeeel lekkere jus![]()
Ik zie Joost eerder een spelshow presenterenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik lach me dood als we volgend jaar Joost op die plek zien staan.
Oh wat weet jij dat goed zegquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zeeuwse bloem
Is een patentbloem die komt uit een streek met een "zeeklimaat", de tarwekorrel heeft minder zetmeel, is vochtiger en heeft minder bindkracht. Het meel is vooral geschikt voor koekjes.![]()
Zo begint het altijd hè, dat je het ooit 1 x ziet. Zo begon BB5 ook. Ik zag het ooit 1 x en kijk nou wat er van geworden is.....quote:
dat zou ik hartstikke leuk vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik ook, of zoiets als praatjes makers.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik zie Joost eerder een spelshow presenteren
Ik heb net geconcludeerd dat het in de eerste instantie de schuld is van dizzy-lizzy, door haar ben ik BB gaan kijken, daardoor zocht ik op internet een forum en kwam ik op fok terug terecht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo begint het altijd hè, dat je het ooit 1 x ziet. Zo begon BB5 ook. Ik zag het ooit 1 x en kijk nou wat er van geworden is.....![]()
Een depri BB5-fokker, die de streams mist met alles er op en er aan![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL WEER STREAMS!!!!![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo begint het altijd hè, dat je het ooit 1 x ziet. Zo begon BB5 ook. Ik zag het ooit 1 x en kijk nou wat er van geworden is.....![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het bij gebrek aan streams ook maar ff van internet geplukt hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh wat weet jij dat goed zeg![]()
Ik heb een hekel aan koken, dus koekjes ga ik al helmaal niet aan beginnen.
Ik kom niet verder dan 3 pannen op het gas en dan moet het niet té ingewikkeld zijn![]()
......en dan nog gaat het vaak mis![]()
Volgens mijn man laat ik water nog aanbranden dus, daar ligt ergens mijn nivo van koken![]()
Was heel lang geleden voor t eerst en echt nooit meer gezienquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb net geconcludeerd dat het in de eerste instantie de schuld is van dizzy-lizzy, door haar ben ik BB gaan kijken, daardoor zocht ik op internet een forum en kwam ik op fok terug terecht.
Dus zonder mijn vriendin had ik een echt leven gehad de laatste maanden![]()
Ik weet niet wat het gaat worden, ik heb wel allerlei dingen moeten kopen, maar wat hij er precies van gaat makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
Als je nog ni ingelogt ben heb je 12 pagina'squote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Arliator het volgende:
Even wat anders, ligt het aan mij, of veranderen de paginanummers?
Volgens mij toen ik net inlogde, zat ik op paginanummer 9, maar nu zijn er minder pagina's.
Ik heb dat al eerder opgemerkt, maar ik dacht dat het aan mij lag.
Of ligt het toch echt aan mij?![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
Avondjes, kom ff kijken wat mijn kereltje nou weer uitvreet hier
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Die snap ik niet? Dat is normaal, of word ik weer in meling genomen, zoals zo vaak mij hier is gebeurt? Roep het ook over mezelf af hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je nog ni ingelogt ben heb je 12 pagina's
En ingelog heb je tot en met6 pagina's![]()
Heyquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
goedenavond deze avond! Mijn mail ontvangen?
Dinsdag ga ik aan de slag voor je
Hoi Dizzy-lizzyquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
Als je nog niet ingelogd bent dan krijg je pagina's van 25 berichten maximaal.... dus 9 x 25 = 225 berichten maximaal. Zodra je ingelogd bent worden het pagina's van 50 berichten, dus zit je nu op pagina 5 schat ik zo inquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Arliator het volgende:
Even wat anders, ligt het aan mij, of veranderen de paginanummers?
Volgens mij toen ik net inlogde, zat ik op paginanummer 9, maar nu zijn er minder pagina's.
Ik heb dat al eerder opgemerkt, maar ik dacht dat het aan mij lag.
Of ligt het toch echt aan mij?![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb net geconcludeerd dat het in de eerste instantie de schuld is van dizzy-lizzy, door haar ben ik BB gaan kijken, daardoor zocht ik op internet een forum en kwam ik op fok terug terecht.
Dus zonder mijn vriendin had ik een echt leven gehad de laatste maanden![]()
Heej supermomquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JepBen 3 maanden lief geweest maar in de finale heb ik me laten gaan geloof ik!
![]()
![]()
Hier zijn het kant en klaar maaltijden van de appie heijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef kissa het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
nee is echt zo als je niet ingelogt bent krijg je de topic nummers tot en met 12 pagina'squote:Op zaterdag 24 december 2005 23:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die snap ik niet? Dat is normaal, of word ik weer in meling genomen, zoals zo vaak mij hier is gebeurt? Roep het ook over mezelf af hoor![]()
Daar neem je toch een vrouw voor?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
typisch mannen
altijd de vrouwen de schuld geven
Ach hij is me dankbaar dat hij 13 nieuwe mensen kent hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:29 schreef cuall het volgende:
[..]
typisch mannen
altijd de vrouwen de schuld geven
Ja heb ik ontvangen. Heb je nog een beetje uit kunnen slapen na die nachtquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
goedenavond deze avond! Mijn mail ontvangen?
Dinsdag ga ik aan de slag voor je
Oke, dank je wel, ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je nog niet ingelogd bent dan krijg je pagina's van 25 berichten maximaal.... dus 9 x 25 = 225 berichten maximaal. Zodra je ingelogd bent worden het pagina's van 50 berichten, dus zit je nu op pagina 5 schat ik zo in![]()
Het schijnt dat je via je profiel de pagina-lengte aan kunt passen.
Ja hij was ineens niet meer saai en bankhangendquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat hoorde ik nou, heb jij je kereltje een normaal leven ontnomen door BB5![]()
Tssss als je er eenmaal aan begint....quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het was mij ook al opgevallen, maar heb het nooit gevraagd hoe het zat, maar volgens mij klopt je redenatie niet hoor beertje, want ik ben steeds ingelogd en dan zie ik het ookquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als je nog ni ingelogt ben heb je 12 pagina's
En ingelog heb je tot en met6 pagina's![]()
Ben ik even blij, mijn vriendin dacht al dat ik ze zag vliegen, zij logt nooit uit, daarom heeft zij er nooit last vanquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
nee is echt zo als je niet ingelogt bent krijg je de topic nummers tot en met 12 pagina's
Ben je wel ingelogt krij je ze tot en met 7
zei net 6 maar is7
zo je ni in de maling willen nemen![]()
Wat heet uitslapen, ik kwam er pas aan het einde van de middag uitquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja heb ik ontvangen. Heb je nog een beetje uit kunnen slapen na die nacht![]()
![]()
Vergeet het 9 minuten tandenpoetsen niet om deze tijdquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:31 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Tssss als je er eenmaal aan begint....Geen redden meer aan en het gezellige gebabbel op de achtergrond, het geluid van "het badje", het gebikkel, de douche en het zingen en fluiten missen......en niet meer kunnen functioneren zonder streams....
![]()
Zie altijd alleen de pagina's tot en met12 lopen als ik ni ingelogd benquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Het was mij ook al opgevallen, maar heb het nooit gevraagd hoe het zat, maar volgens mij klopt je redenatie niet hoor beertje, want ik ben steeds ingelogd en dan zie ik het ook![]()
Hoe is het met je? Knap je een beetje op?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hier zijn het kant en klaar maaltijden van de appie heijn
Vriendlief zijn kookkunsten zijn nog minder dan die van cuall en de magnetron en de oven is het enige waar hij mee overweg kan.
Ik was vanaf het begin helemaal leip van BB en zo ben ik op Fok gekomen, eerste jaar alleen maar gelurkt, maar toen ik eenmaal mee ging doen was de beer losquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:20 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wij zaten tuurlijk weer in de streamverslagen, en ik moet zeggen dat het heeeeel moeilijk was om netjes te blijven daar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JepBen 3 maanden lief geweest maar in de finale heb ik me laten gaan geloof ik!
![]()
![]()
13? ik kan me er maar 2 herinneren. (korsakov syndroom heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach hij is me dankbaar dat hij 13 nieuwe mensen kent hoor![]()
*instemmend knikt*quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:26 schreef kissa het volgende:
Ik ben zes jaar gelee doordat ik de streams van BB1 wilde volgen op inet geraakt en nu ben ik niet alleen aan BB verslaafd maar vooral aan internet![]()
Ligt ni aan jou hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben ik even blij, mijn vriendin dacht al dat ik ze zag vliegen, zij logt nooit uit, daarom heeft zij er nooit last van
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja hij was ineens niet meer saai en bankhangend![]()
De beer los ben altijd los hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was vanaf het begin helemaal leip van BB en zo ben ik op Fok gekomen, eerste jaar alleen maar gelurkt, maar toen ik eenmaal mee ging doen was de beer los![]()
Verder doe ik niks op Fok, de leeftijd is duidelijk véél lager en daar voel ik me niet thuis![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:27 schreef Arliator het volgende:
[..]
Die snap ik niet? Dat is normaal, of word ik weer in meling genomen, zoals zo vaak mij hier is gebeurt? Roep het ook over mezelf af hoor![]()
Was het maar goed dat je niet meer hoefde te werken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:33 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wat heet uitslapen, ik kwam er pas aan het einde van de middag uit
ik vang de klappen wel voor je op hoor, hij zal het jou niet kwalijk nemen, en anders dump ik hem wel weer op de bank.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
Pssst niet doorvertellen dat ik daar even om moet lachen. Ik heb zijn inzet met een goed woordje nog nodig, hij gaat dinsdag nog voor me aan de slag![]()
Ik had gehoopt het gisteren te horen, maar nog niks. Dus nu maar hopen op komende week.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:38 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Was het maar goed dat je niet meer hoefde te werken.![]()
Hoor je nou dinsdag of je promo gemaakt hebt, of heb je daar al iets over gehoord
Wat ben jij HARDquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik vang de klappen wel voor je op hoor, hij zal het jou niet kwalijk nemen, en anders dump ik hem wel weer op de bank.![]()
Och joh, in het vuur van de strijd, zeg ik ook wel dingen waarvan ik achteraf denk, oeps, niet zo netjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:05 schreef SuperMOM het volgende:
Trouwens, ik zit al de topics (die ik half half gemist had) even door te lexen (spitten) en ik heb ik mijn kwaadheid/frustatie niet zulke aardige dingen geroepen zie ik....Sjeetje wat kan een tv programma toch rare dingen in je losmaken
![]()
\quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:29 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heej supermomJosti flip....... Plop
Helaas geef ik daar vaak genoeg aanleiding toe. Ik heb Sjet een lange tijd als man aangezien, terwijl er mij al meerdere malen was verteld dat ze echt een vrouwtje isquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi hoiEn HOi Dizzy Lizzy
![]()
MAar klopt dus hoor, ze nemen je niet (altijd) in de maling, ik kan het weten, ik stelde deze vraag ook een tijdje geleden (ben je dus niet ingelogd)
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
\
OKe ik kan er toch niets meer aan veranderen dus laat ik maar de wijste zijn () en even roepen:
JOSTFLIP!!!!
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hier zijn het kant en klaar maaltijden van de appie heijn
Vriendlief zijn kookkunsten zijn nog minder dan die van cuall en de magnetron en de oven is het enige waar hij mee overweg kan.
Doe meequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
\
OKe ik kan er toch niets meer aan veranderen dus laat ik maar de wijste zijn () en even roepen:
JOSTFLIP!!!!
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ach hij is me dankbaar dat hij 13 nieuwe mensen kent hoor![]()
Het leukste is die bus prepareren, leeg bikken dus. En dan mis ik de streams niet, dat gesmak en gekraakquote:
Zo ging het dit jaar bij ons ook. Voor het eerst BB op internet volgen. Kom je een linkje tegen van Fok, dus daar even kijken. In het begin wat meelurken en op een gegeven moment met trillende vingertjes het eerste berichtje in de streamverslagen zetten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was vanaf het begin helemaal leip van BB en zo ben ik op Fok gekomen, eerste jaar alleen maar gelurkt, maar toen ik eenmaal mee ging doen was de beer los![]()
Verder doe ik niks op Fok, de leeftijd is duidelijk véél lager en daar voel ik me niet thuis![]()
Cuall Oliver?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
oh dus het kan nog erger, ben ik blij om, voel me gelijk al een chef kok
![]()
Ik zal voor je duimen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:41 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik had gehoopt het gisteren te horen, maar nog niks. Dus nu maar hopen op komende week.
Ik ben tijdens deze BB hard voor mezelf geweest. Nachten lang uitgezetenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze doet zich graag hard voor in de anonimiteit van het internet![]()
Ik weet niet of je het toen gelezen hebt, maar doe het maar eens in de super, hardstikke leuk, de jostiflip midden in de super!!quote:
En hard voor mij, nachtenlang moest ik alleen naar bed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben tijdens deze BB hard voor mezelf geweest. Nachten lang uitgezeten![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi hoiEn HOi Dizzy Lizzy
![]()
MAar klopt dus hoor, ze nemen je niet (altijd) in de maling, ik kan het weten, ik stelde deze vraag ook een tijdje geleden (ben je dus niet ingelogd)
Ja gek is dat toch he? Heb ik dus ook, alhoewel ik heel voorzichtig in andere topics ook wel post (heeeeel voorzichtigquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zo ging het dit jaar bij ons ook. Voor het eerst BB op internet volgen. Kom je een linkje tegen van Fok, dus daar even kijken. In het begin wat meelurken en op een gegeven moment met trillende vingertjes het eerste berichtje in de streamverslagen zetten.![]()
En zie wat er van komtEn inderdaad op het BB gedeelte,
Heb wel even wat rondgekeken op andere forums, maar dat trekt inderdaad niet.
![]()
Heee zit je nou mee te lezen????quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze doet zich graag hard voor in de anonimiteit van het internet![]()
dank je, maar als dit niet lukt, komt er wel iets anders op mijn weg. Altijd positief blijvenquote:
Lijkt me leuke reacties opleverenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het toen gelezen hebt, maar doe het maar eens in de super, hardstikke leuk, de jostiflip midden in de super!!
SuperMom en ik hebben er al ervaring mee!![]()
Jep!quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het toen gelezen hebt, maar doe het maar eens in de super, hardstikke leuk, de jostiflip midden in de super!!
Het BB syndroom? Dan zie je dingen die er niet zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
ik log nooit uit, al dat geklooi met wachtwoorden
![]()
Hhoe kan het dan dat ik het soms ook zie.........
ik zie iets wat niet hoort, HELLUP.....
Fatamorganaquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:49 schreef cuall het volgende:
[..]
ik log nooit uit, al dat geklooi met wachtwoorden
![]()
Hhoe kan het dan dat ik het soms ook zie.........
ik zie iets wat niet hoort, HELLUP.....
Heb ik gelezen, was echt lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op SC nummer 965, volgens mijn vriendin, kan je de eerste melding zien van het gebruik van de jostiflip in de super. SuperMom heeft het daarna nog eens dunnetjes overgedaan met haar manquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me leuke reacties opleveren![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helaas, alles wordt gelogd door mijn prog, dus alle schadelijke teksten t.a.v mij zijn gelogdquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heee zit je nou mee te lezen????![]()
(Wist gelijk alle mogelijk schadelijke teksten in de berichtjes)
Tuurlijk, zo proberen wij ook te redeneren. Pak het positieve en het negatieve lijkt dan vaak een stuk minder negatief.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
dank je, maar als dit niet lukt, komt er wel iets anders op mijn weg. Altijd positief blijven![]()
![]()
Ik duim ook voor je hoor, en met die instelling gaat het vast lukkenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
dank je, maar als dit niet lukt, komt er wel iets anders op mijn weg. Altijd positief blijven![]()
![]()
nee nooit geweestquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:56 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kom je weleens op BORGIRC? Dat was een lange tijd dizzy-lizzy haar nick. Fatamorgana
Stukje levenswijsheid van deze jongeling (vergeleken bij sommige hier) het zo makkelijk om de negatieve dingen op te merken, des te moeilijker is het om de positieve dingen op te merken, ik probeer altijd op de positieve dingen te letten, en de negatieve te negerenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo proberen wij ook te redeneren. Pak het positieve en het negatieve lijkt dan vaak een stuk minder negatief.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Het BB syndroom? Dan zie je dingen die er niet zijn![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik duim ook voor je hoor, en met die instelling gaat het vast lukken![]()
Ja ik had dat gelezen, heb toen echt in een deuk gelegenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Op SC nummer 965, volgens mijn vriendin, kan je de eerste melding zien van het gebruik van de jostiflip in de super. SuperMom heeft het daarna nog eens dunnetjes overgedaan met haar man![]()
Alleen een schortje? Ga je zeker veel verkopenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga ik ook boekjes verkopen met alleen een schortje voor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |