Als de hanteerder niet met bijlen om kan gaan wel jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou meer zeer kan doen met een scheermesje dan met een bijl...
Als is het maar omdat je met die bijl in 1 klap nokkie bent

Dream onquote:

Dat kan maar 1 keerquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de hanteerder niet met bijlen om kan gaan wel ja
Voorhuidhakken is OK

Dude...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou meer zeer kan doen met een scheermesje dan met een bijl...
Als is het maar omdat je met die bijl in 1 klap nokkie bent

Zien jullie hem ook?quote:

quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neej, das Sandra, die leent mn bijl soms. Ik heb de foto gemaakt

Ow ik dacht zeker weer te moeilijkquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:55 schreef Fugie het volgende:
die fwnk snapt mijn hele opmerking niet
geweldig

de to do list voor als je in een dwaze bui een Jeep kooptquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet vast een streepje onder sjoewe

Gaan we galgje doen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti zet vast een streepje onder sjoewe

* Alfisti is BoJo nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de to do list voor als je in een dwaze bui een Jeep koopt

Een gast die in de SC post. Hij heeft net boven jou gepost hoe ie zichzelf insmeert met frituurolie en in het celofaan wikkeld en zich vervolgens aftrekt op de mattenset in z'n alfa.quote:

Daarom ook dwaze bui, Bo koopt het met z'n volle (quote:

quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:00 schreef M5 het volgende:
* is douchen, dan stappen.. en ook nog BOB

Wist ze niet waar je woonde?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waarom MutZ haar eten nog niet op heeft:
[afbeelding]

Toch jammer dat je het niet recht in mn gezicht durfde te zeggen, lekker laf zo vanachter de pcquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een gast die in de SC post. Hij heeft net boven jou gepost hoe ie zichzelf insmeert met frituurolie en in het celofaan wikkeld en zich vervolgens aftrekt op de mattenset in z'n alfa.

Ik vind het nu heel beanstigend wordenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het niet recht in mn gezicht durfde te zeggen, lekker laf zo vanachter de pc![]()

Misschien is Peu je buurman welquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vind het nu heel beanstigend worden

ja.. wat minder cola.. meer bacardi.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doe een beetje rustig met de cola dan maar eh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |