Ik ook niet, maar peu mag ik minderquote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je met een breezerslet zoent, ben je een breezerslet. (of een pedo)
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar peu mag ik minder
En jij bent verliefd geweest op een Joycequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij rijdt in een auto met onderdelen die bij Honda zijn weggegooit![]()
![]()
Ik kwam gister weer een bekend zipje tegenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwah, ijsmeis mag m geloof ik wel.. maar dat zal ze wel faken omdat ze PUB mod is of zo.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze ius een breezerslet, dus ranzog
veel plezier met je SOA
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb trouwens WEL een kloon, maar niet op FokZe is wel op een paar andere fora lid.
Mijn kloon peurac is het product van een moeilijke periode in mn leven nu wil ik van 'm af, maar hij blijft me achtervolgenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:46 schreef Fugie het volgende:
alexx, go get em tiger
eh sjoewe, mag jij je eigen kloon niet
kut.... Nou ja, het is de moeite waard daar even een fake accountje aan te makenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te loggen
was wel een HELE moeilijke periode danquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kloon peurac is het product van een moeilijke periode in mn leven nu wil ik van 'm af, maar hij blijft me achtervolgen
Gooi em door de passwordshredder ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mijn kloon peurac is het product van een moeilijke periode in mn leven nu wil ik van 'm af, maar hij blijft me achtervolgen
laat hem aborterenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
was wel een HELE moeilijke periode dan
Ik heb al een ban voor 'm aangevraagdquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
laat hem aborterenhet is toch één grote leugen
Het is kerstavond, ik wil lief zijnquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik denk dat je bijl van alex ff moet lenen
Wees subtiel, gebruik een scheermesje ofzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is kerstavond, ik wil lief zijn
kappers auto? Je bent volgens mij in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij bent verliefd geweest op een Joyce
Plus dat je ook nog eens in een kappersauto rijdt![]()
Niet te grappig proberen te doen nieuwtje, suicidale humor doe je maar met je vriendjes op tweakersquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wees subtiel, gebruik een scheermesje ofzo
ik weet niet dat lijkt me toch minder lief dan een bijl in iemand schedel hakken. Maar misschien komt dat omdat ik een bepaald intelect heb waarover jij nooit zal beschikken.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wees subtiel, gebruik een scheermesje ofzo
AAAAAAH MAKE HIM GO AWAY!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kappers auto? Je bent volgens mij in de war met iemand andersen die verliefdheid was zo'n 9 jaar geleden
Geheel terecht lijkt mequote:
Ik denk dat ik jou meer zeer kan doen met een scheermesje dan met een bijl...quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet niet dat lijkt me toch minder lief dan een bijl in iemand schedel hakken. Maar misschien komt dat omdat ik een bepaald intelect heb waarover jij nooit zal beschikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |