dat was geen zweedse blondina die zwoel vraagt of je mee gaat naar de saunaquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik had gister ook wel een leuk meisje ontmoet
Dan mag je haar ook wel effe aanrakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
mja, dan wil ik haar niet alleen ontmoeten........
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een auto van een merk wat nog wel bestaat en waar nog onderdelen voor te krijgen zijn (voor zover nodig)
Hugster denk ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hugo en ik willen je wel komen beschermen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een auto van een merk wat nog wel bestaat en waar nog onderdelen voor te krijgen zijn (voor zover nodig)
mja, dan mag jij even mijn GTV aanrakenquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan mag je haar ook wel effe aanraken
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SSSSSSTTTTTT!!!!![]()
( eh, al een tijdje jaAlfa topic in themaforum vervoer is gewoon gaaf! )
Onderdelenvoorziening in handen van Caterpillar, het meest betrouwbare bedrijf op dat gebiedquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, Rover is zo betrouwbaar dat dat niet nodig is
Echniequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fugie het volgende:
zij is echt lelijk en kankerdik ouwe
DIt is een van de zeldzame momenten dat ik het met Alexxxx eens ben.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Een gouden ketting
Joyce
lelijke titen
pot
Hoezo hugo nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hugster denk ik niet
Maar jij bent welkom hoor
Ja okquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DIt is een van de zeldzame momenten dat ik het met Alexxxx eens ben.
Ik ben ooit eens verliefd geweest op een Joyce![]()
(basisschool tijd), nu is het echt een slet
![]()
mn schoonmoeder is lesbisch. ik hoef haar niet met haar vriendin bezig te zien, en heb ook geen behoefte met een trio aan haarquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Fugie het volgende:
he maar alexx, pot als in trio is nix mis mee hoor
Hugo "mag mij niet zo"quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoezo hugo nietWij FBG's zijn zes handen in één maagd
Jij rijdt in een auto met onderdelen die bij Honda zijn weggegooitquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:41 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Idd, Rover is zo betrouwbaar dat dat niet nodig is
als je met een breezerslet zoent, ben je een breezerslet. (of een pedo)quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja okdie ketting is fout maar t gaat om haar vriendin ffs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |