quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja tief ff lekker op, geen ruimte voor van die bwaap apen
ik ook bijna zie ikquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
aan gaat kleden en voorbereiden op een enorme schranspartij
schrans zequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:19 schreef Mukie het volgende:
aan gaat kleden en voorbereiden op een enorme schranspartij
avond winkel?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:21 schreef Fugie het volgende:
ik moet gaan pokeren, maar er is geen drank en er is ook niets meer open![]()
ohquote:
Je moeder aan het bellen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog niet, belde een familie lid net
![]()
Opel had vroeger ook een Record optiequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:26 schreef ook_gek het volgende:
dit is leuk voor iedereen.
www.xstreamradio.nl is een progje waar mee je op genre kan ziek qua internet radio muziek.
Zeker de dance zenders in engeland zijn werkelijk meesterlijk![]()
En het leuke is dat er ook een record optie op zit. Kan je gewoon zonder problemen opnemn![]()
jij kijkt ook nooit tv he? die is er al een tijdje hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
LOL, net de nieuwe Rabobank reclame gezien over Zweden![]()
Joh, die waren al weggerot voor de eerste beurtquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opel had vroeger ook een Record optienu niet meer.
Ik kijk wel tv, geen reclame, dan zap ik altijd weg (met het risico een stukje van het programma/film/oid te missen wat ik eigenlijk kijk).quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:29 schreef M5 het volgende:
[..]
jij kijkt ook nooit tv he? die is er al een tijdje hoor.
en niet eens grappig.:{ wel lekker wijf
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moeder aan het bellen?eerst nog maar naar de snackbar ff dan
![]()
dat doe ik dus niet vaak, dan blijf ik altijd ergens hangen en mis ik wat ik eigenlijk wilde zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk wel tv, geen reclame, dan zap ik altijd weg (met het risico een stukje van het programma/film/oid te missen wat ik eigenlijk kijk).
die zo stom dronken was dat zelfs de politie haar niet mee wilde nemen ?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:31 schreef Fwnk het volgende:
Ik had gister ook wel een leuk meisje ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |