Neuhquote:
pimp hier met je sc?quote:
fettuh cabrio man!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:46 schreef Unimog het volgende:
[afbeelding]
En dat ben ik, met de snor!
Kut, met mn kloon in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:48 schreef ook_gek het volgende:
Randy Katana - Play It Loud whooohooo
dus ook_gek is een namaakfries!quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, met mn kloon in het verkeerde topic![]()
Dat moest natuurlijk het wat luister je nu topic oude stijl zijn, want ook_gek is mn postopkrikkloon
Lastig he, al die klonen. Ik vergeet ook altijd als ik met peurac post dat dit je SC is en niet een van de PIMP hier met je ... topicsquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kut, met mn kloon in het verkeerde topic![]()
Dat moest natuurlijk het wat luister je nu topic oude stijl zijn, want ook_gek is mn postopkrikkloon
ik ben de laatste tijd zo druk dat ik mijn ThaFreak account (met bijbehorende lease-italiaan) helemaal niet gebruiken kan.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lastig he, al die klonen. Ik vergeet ook altijd als ik met peurac post dat dit je SC is en niet een van de PIMP hier met je ... topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |