abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33418021
Vergeet vooral Omniworld niet .
Als we al die punten bij elkaar op zouden tellen, dan stonden we nu 10 punten los volgens mij .
pi_33418039
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

In principe niet nee, maar het thuispubliek heeft weinig te klagen. Het voetbal is niet altijd even goed maar er worden wel altijd punt(en) gepakt. Helaas niet aan de de toeschouwersaantallen terug te zien. En ondanks de mindere helden als Rajcomar, Dors en Cales kunnen we met de toppers gewoon meekomen. Sterker nog als we die onnodige verlies en gelijkspellen (dordrecht, telstar, veendam, eagles) gewoon hadden gewonnen stonden we "gewoon" rond plek 1 2 3.
Het thuispubliek heeft toch wel wat te klagen. Ik zie ook weinig tevreden gezichten op de tribune telkens. Dat het niet zo druk is komt ook door het slechte spel natuurlijk. Het is vaak gewoon niet om aan te zien en dan blijven veel mensen thuis. Dat is triest natuurlijk, maar zo werkt het overal en ook in Den Bosch.

De onnodige verliespartijen en gelijke spelen komen ook wel door het slechte spel, gebrek aan kwaliteit en met name gebrek aan inzet.

Er zijn wel wat acties geweest, maar als dan het spel zoals tegen Cambuur waardeloos is dan is dat ook niet echt een hele goede reclame.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33418177
Inzet vind ik wel meevallen hoor, spelers als verhaegh beekmans raymaekers davids aborah en powel (bij vlagen) tonen toch echt wel inzet. We hebben ook niet voor niets het meeste optredingen gemaakt van de GGD.

En op de tribune is de mentaliteit en inzet ook gebrekkig.
pi_33418232
Sommige spelers tonen inzet, teveel spelers echter niet. Daardoor laat je onnodig punten liggen. Ook al heb je een slechte dag, met inzet moet je altijd van Omniworld kunnen winnen bijvoorbeeld.

De sfeer op de tribune is bagger inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33418277
'Anthony Lurling mist nog steeds het geluk'

26/12/2005 12:00

Nee, heimwee wilde Anthony Lurling het niet noemen. Dat was het niet. Bovendien wil hij helemaal niet weg bij 1. FC Köln, de club waarvan hij bij zijn aankomst zei: 'Ik wil deze slapende reus wakker maken'. Qua voetbal is hij redelijk tevreden, en hij wil zielsgraag slagen in Duitsland. De club is eveneens gelukkig met de speler en zijn prestaties.

Maar toch, Lurling is niet gelukkig in Keulen. 'Ik heb me inmiddels in de basis gespeeld en speel wedstrijden voor 50.000 en 80.000 mensen. Maar ik geniet buiten het voetballen niet zoals ik zou moeten genieten.'

'Ik kan niet stilzitten, moet mensen om me heen hebben. Ik mis de dingen die ik in Nederland gewend ben', klonk zijn klaagzang. En dus rijdt hij op en neer tussen Keulen en Den Bosch. Het kost hem elke dag vijf uur.

Het is een nieuw, ietwat tragisch hoofdstuk in de loopbaan van de kleine middenvelder, die na zijn vertrek bij SC Heerenveen niet uit de verf kwam bij Feyenoord, waar hij bang was voor een volle Kuip, en ook al niet slaagde bij het tobbende NAC Breda, waar hij zelfs de eigen aanhang schoffeerde. Lurling is het geluk in het voetbal even kwijt
pi_33418327
Het wordt tijd dat hij een andere slapende reus komt wakker maken. In Rotterdam was hij niet gelukkig, in Breda niet en ook in Köln niet. Hij moet maar mooi weer in Den Bosch komen voetballen.
pi_33418730
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sommige spelers tonen inzet, teveel spelers echter niet. Daardoor laat je onnodig punten liggen. Ook al heb je een slechte dag, met inzet moet je altijd van Omniworld kunnen winnen bijvoorbeeld.

De sfeer op de tribune is bagger inderdaad.
Ik zeg het niet graag, maar dit keer ben ik het volledig met je eens
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33442597
Zou Lurling welkom zijn in Den Bosch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33442791
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Zou Lurling welkom zijn in Den Bosch?
Altijd. Zit iedere week op de tribune.

Verder vind ik Raijmakers de laatste weken goed: fel, aanvallend actief en hard.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 december 2005 @ 17:19:18 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_33444520
Laat ie maar snel naar den Bosch gaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33448392
Zou wel mooi zijn, en dan lucius nog.
pi_33461225
Lurling en Lucius zijn altijd welkom in Den Bosch.

Raymaeckers vind ik ook een geschikte. Hij doet het prima de laatste weken.
  donderdag 29 december 2005 @ 01:40:21 #38
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33493668
Uit het Twente topic;

"Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant. "

Niet echt betrouwbaar maar toch
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 29 december 2005 @ 01:43:50 #39
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33493773
Oud-international Cor Huijbregts overleden

28/12/2005 14:36

Voormalig international Cor Huijbregts is afgelopen zaterdag overleden in zijn woonplaats Den Bosch. De 85 jaar geworden Corrie was in de jaren veertig en vijftig een zeer gewaardeerde verdediger.
Huijbregts vergaarde vooral bekendheid als rechtsback van BVV in Den Bosch, waar hij in 1945 belandde na eerder bij Picus te hebben gespeeld. Met de Bossche Voetbal Vereniging, waar hij een sterke defensie vormde met collega-internationals Kees Krijgh (drie interlands) en Piet van der Sluijs (drie interlands), veroverde hij in 1948 het landskampioenschap.

Op 8 juni 1950 debuteerde Huijbregts in het Nederlands elftal, dat in Stockholm met 4-1 van Zweden verloor. Al moest hij spelen op de voor hem weinig bekende linksbackpositie, toch deed hij dat verdienstelijk. Nadien volgden nog twee interlands, waarvan hij alleen de laatste (in en tegen Zwitserland) op de voor hem vertrouwde rechtsbackpositie mocht voetballen.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33495822
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Uit het Twente topic;

"Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant. "

Niet echt betrouwbaar maar toch
Hoop doet leven.
pi_33499386
Net of ze - wanneer Powel komt - meer dan 1 eredivisiewaardige spits hebben .
pi_33499577
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:39 schreef Yeahinho het volgende:
Net of ze - wanneer Powel komt - meer dan 1 eredivisiewaardige spits hebben .
Ssssst.
  zondag 1 januari 2006 @ 13:23:05 #43
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33599751
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  zondag 1 januari 2006 @ 13:33:57 #44
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33599988
Alle Bosschenaren een gelukkig en voorspoedig 2006 toegewenst!
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 1 januari 2006 @ 19:28:29 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_33607636
Beste wensen den Bosch fans.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33622561
Gelukkig 2006.
  maandag 2 januari 2006 @ 13:11:15 #47
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_33622812
Beste wensen Bosschenaren!
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  maandag 2 januari 2006 @ 14:50:20 #48
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_33625906
quote:
Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Alle Bosschenaren een gelukkig en voorspoedig 2006 toegewenst!
Ow hier wel
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_33625972
In je smsje stond wat anders.
  maandag 2 januari 2006 @ 14:55:34 #50
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_33626069
Inderdaad.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')