Het thuispubliek heeft toch wel wat te klagen. Ik zie ook weinig tevreden gezichten op de tribune telkens. Dat het niet zo druk is komt ook door het slechte spel natuurlijk. Het is vaak gewoon niet om aan te zien en dan blijven veel mensen thuis. Dat is triest natuurlijk, maar zo werkt het overal en ook in Den Bosch.quote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In principe niet nee, maar het thuispubliek heeft weinig te klagen. Het voetbal is niet altijd even goed maar er worden wel altijd punt(en) gepakt. Helaas niet aan de de toeschouwersaantallen terug te zien. En ondanks de mindere helden als Rajcomar, Dors en Cales kunnen we met de toppers gewoon meekomen. Sterker nog als we die onnodige verlies en gelijkspellen (dordrecht, telstar, veendam, eagles) gewoon hadden gewonnen stonden we "gewoon" rond plek 1 2 3.
Ik zeg het niet graag, maar dit keer ben ik het volledig met je eensquote:Op maandag 26 december 2005 17:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sommige spelers tonen inzet, teveel spelers echter niet. Daardoor laat je onnodig punten liggen. Ook al heb je een slechte dag, met inzet moet je altijd van Omniworld kunnen winnen bijvoorbeeld.
De sfeer op de tribune is bagger inderdaad.
Altijd. Zit iedere week op de tribune.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef methodmich het volgende:
Zou Lurling welkom zijn in Den Bosch?
Hoop doet leven.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Uit het Twente topic;
"Volgens de laatste berichten wil Sparta Bouaouzan absoluut niet laten gaan en heeft Twente ook nog geen contact opgenomen met de vleugelspits. De Tukkers hebben trouwens ook interesse in scherpschutter Berry Powel van FC Den Bosch, zo staat op het forum van fctwente.net.nl te lezen. Dit lijkt me een betere optie, omdat Twente in Blaise N'Kufo in feite slechts één eredivisiewaardige centrumspits heeft. Afonso komt namelijk nog te kort. Een rechterspits heeft de club in feite helemaal niet nodig, omdat Patrick Gerritsen zich momenteel goed ontwikkelt en Touma, als hij straks weer in vorm komt tenminste, in normale doen natuurlijk ook zeer goed bruikbaar is aan de rechterkant. "
Niet echt betrouwbaar maar toch
Ssssst.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:39 schreef Yeahinho het volgende:
Net of ze - wanneer Powel komt - meer dan 1 eredivisiewaardige spits hebben.
Ow hier welquote:Op zondag 1 januari 2006 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Alle Bosschenaren een gelukkig en voorspoedig 2006 toegewenst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |