De prijs die ze vragen, kan fc nooit betalen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wil dolgraag weg uit Duitsland, je weet nooit.
quote:Vitesse versterkt zich met Verhaegh
Vitesse heeft zich per direct versterkt met Paul Verhaegh van FC Den Bosch. De 22-jarige Verhaegh kan als rechtsback en rechtermiddenvelder uit de voeten en tekent een contract tot 2010 bij de Arnhemmers. Maandagmiddag wordt hij medisch gekeurd.
Verhaegh zit doorgaans bij de selectie van Jong Oranje. Hij genoot zijn opleiding bij PSV. In het seizoen 2003/2004 speelde hij 33 wedstrijden voor AGOVV, waarna de verdediger naar FC Den Bosch vertrok. Met die club speelde Verhaegh vorig seizoen in de eredivisie.
Omroep Gelderland
Ondanks deze liefkozingen van jouw kant hoop ik dat Den Bosch volgend jaar weer in de Eredivisie speelt. Liever jullie dan Willem 2 of RBC! Die 8 punten verschil met schijtclub bij uitstek Excelsior gaan jullie met gemak overbruggen met onze Rojer. Nou moet alleen de clubleiding van vitesse dit nog ff beseffen en elli daadwerkelijk naar den bosch laten gaan.quote:
Allemaal heel netjes van je dat je hoopt dat we terugkeren (als het aan mij ligt iig niet volgend seizoen) maar daar veranderd mijn menig niet door zoals je begrijpt.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ondanks deze liefkozingen van jouw kant hoop ik dat Den Bosch volgend jaar weer in de Eredivisie speelt. Liever jullie dan Willem 2 of RBC! Die 8 punten verschil met schijtclub bij uitstek Excelsior gaan jullie met gemak overbruggen met onze Rojer. Nou moet alleen de clubleiding van vitesse dit nog ff beseffen en elli daadwerkelijk naar den bosch laten gaan.
Nu of over een half jaar.. Dat maakt in mijn ogen niet zo veel uit. Promoveren hoeven we toch niet. Het enige verschil is dat de transfersom nu hoger is.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:20 schreef DutchGooner het volgende:
Godverdomme,laten ze Verhaegh ook gaan
Gun die jongen het beste maar je laats toch niet je steunpilaar NU gaan? En dan nog wel naar zo'n schijtclub
vd Hoorn
Ik wil dat ook wel graag weten. We moeten als supporter gewoon openheid van zaken krijgen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh weg is een aderlating, maar die was onhoudbaar...
Poewel weg, ach, hij was gevaarlijk maar dat is op te vangen. Zou de FC er een miljoen samen voor ontvangen?
De onderhandelingskwaliteiten van de FC kennende zal het wel rond de 5 ton liggen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Verhaegh weg is een aderlating, maar die was onhoudbaar...
Poewel weg, ach, hij was gevaarlijk maar dat is op te vangen. Zou de FC er een miljoen samen voor ontvangen?
Zeg nooit nooit natuurlijk en ik zit er ook niet op te wachten maar ten opzichte van je publiek,althans,dat bietje wat er nog zit,ben je mijn inziens min of meer verplicht om je steunpilaren te houden tot het eind.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:41 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nu of over een half jaar.. Dat maakt in mijn ogen niet zo veel uit. Promoveren hoeven we toch niet. Het enige verschil is dat de transfersom nu hoger is.
Ik denk dat Rojer vertrouwen in de spits moet krijgen (waar hij een aantal jaar topscorer bij de vitesse-jeugd was) en dat het dan een goede GG-spits kan worden. Hij is technisch, sterk, sneller dan ulrich van gobbel (quote:Op zondag 22 januari 2006 18:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Allemaal heel netjes van je dat je hoopt dat we terugkeren (als het aan mij ligt iig niet volgend seizoen) maar daar veranderd mijn menig niet door zoals je begrijpt.
En ik zit eerlijk gezegd niet op Rojer te wachten,gevalletje Rampomar volgens mij
Er zal nog wel ergens een lijk uit de kast flikkerequote:Op zondag 22 januari 2006 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
Zouden we nu definitief uit de schulden zijn?
De toekomst zal het misschien uitwijzen.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:48 schreef Elvislives het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe hij het bij jullie zou doen in ieder geval.
Van mij zijn 2,hoogstens 3 huurlingen voldoende maar we zullen zien.quote:Misschien worden er volgend seizoen weer wat jeugdspelers van vitesse aan jullie verhuurd, jaap davids maakt een mooie progressie door schijnt het. Maar ik weet niet hoe jullie tegen het opleiden van spelers van andere clubs staan...Tom de Mul leiden wij nu voor ajax op bijvoorbeeld.....belachelijk.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:34 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ondanks deze liefkozingen van jouw kant hoop ik dat Den Bosch volgend jaar weer in de Eredivisie speelt. Liever jullie dan Willem 2 of RBC! Die 8 punten verschil met schijtclub bij uitstek Excelsior gaan jullie met gemak overbruggen met onze Rojer. Nou moet alleen de clubleiding van vitesse dit nog ff beseffen en elli daadwerkelijk naar den bosch laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |