abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34294866
Vorm begint ook steeds meer in vorm te komen. Pakte er een paar goed uit.
pi_34304980
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En geen trommel is nog beter,het gaat tijd worden dat ze een keer door dat vel heen meppen.
Op het GB zijn ze op zoek naar je badges van Standard en Den Bosch.
Dus als je ze nog hebt......
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zaterdag 21 januari 2006 @ 12:45:43 #228
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_34306267
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Op het GB zijn ze op zoek naar je badges van Standard en Den Bosch.
Dus als je ze nog hebt......
Hoeveel wil je er hebben???? Heb nog een tasje liggen
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_34306773
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:45 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Hoeveel wil je er hebben???? Heb nog een tasje liggen
Ik niet, maar op het gastenboek van m-side was er iemand die er naar vroeg.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_34306844
Verhaegh was ook weer top. Vorm vond ik goed spelen. Eigenlijk deden de meesten het wel aardig, op de spelers waar ik me al week in, week uit aan erger na: Cales, Dors, Buikema, Rimkus en Rampomar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34306978
Buikema is dus niet de dragende kracht waar op gehoopt werd.
That's all folks!
pi_34307140
Nee, hij voegt niets toe en is ook niet echt een dragende kracht. Een van de zwakkere spelers van het elftal, maar dat had ik eigenlijk vooraf al zo ingeschat.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_34307734
Frans Adelaar gisteren op de tribune. Voor wie zou hij op de tribune hebben gezeten? Paul Verhaegh?
pi_34308794
Pattinama vandaag weer eens in Den Bosch. Is de nieuwe trainer van Feyenoord AV c1. Samen met Bennie wijnstekers.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:02:18 #235
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_34312544
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frans Adelaar gisteren op de tribune. Voor wie zou hij op de tribune hebben gezeten? Paul Verhaegh?
Ik hoop van niet. Niet dat Verhaegh niet hogerop moet, want Paul bewijst wekelijks dat de GGD duidelijk een niveau te laag voor hem is. Maar ADO? Een degradatiekandidaat?
Nee, Paul kan makkelijk met elke sub-topper uit de Eredivisie mee.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_34312577
Het arbitrale trio was weer erg slecht trouwens.
pi_34313201
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef fanneke het volgende:

[..]

Ik hoop van niet. Niet dat Verhaegh niet hogerop moet, want Paul bewijst wekelijks dat de GGD duidelijk een niveau te laag voor hem is. Maar ADO? Een degradatiekandidaat?
Nee, Paul kan makkelijk met elke sub-topper uit de Eredivisie mee.
Verhaegh is inderdaad niet meer te houden. Ik denk dat ADO Den Haag best een kans maakt. ADO is niet echt een degradatiekandidaat. Ze hebben redelijke spelers en ADO is zeker een potentiële subtopper.
pi_34314733
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pattinama vandaag weer eens in Den Bosch. Is de nieuwe trainer van Feyenoord AV c1. Samen met Bennie wijnstekers.
Schitterend. Altijd lachen met die vent. Meest weggestuurde trainer ooit ongeveer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34316467
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Het arbitrale trio was weer erg slecht trouwens.
Waren zeker slecht, maar ook veel rare beslissingen ten gunste van ons.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_34316638
Ik hoop ook dat Verhaegh een mooie eredivisieclub zal uitkiezen aan het eind van het seizoen .

Daarnaast vraag ik me af waar onze Prince volgend jaar te zien zal zijn. Hij wilde een stap lager (Utrecht > Den Bosch) doen, om daarna ergens in de eredivisie aan de bak te komen. Nou, hij moet blij zijn als ie ergens in de 1e divisie aan spelen toe gaat komen volgend seizoen .
pi_34316895
Prince kan volgend seizoen lekker terug naar Fortuna Sittard.
pi_34317856
Als dit elftal nog wat meer de beuk erin kan gooien dan kunnen we nog ver komen. We hebben een team met een aantal technisch vaardige spelers als Verhaegh en Aborah waarvoor mensen naar het stadion komen. Dit aangevuld met wat meer strijd zorgt er voor dat de supporters op de banken gaan. (zoals gisteren bij vlagen gebeurde). Dat willen we zien, dat hoort bij Den Bosch. En dan gaan we ver komen.
pi_34321153
Powel naar Millwall
pi_34321299
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Powel naar Millwall
Gerucht of echt?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34321610
Derksen hč, dus een gerucht.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_34322174
Dag Berry .

Dat Millwall maar een grote zak met geld naar Den Bosch mag brengen .
pi_34322608
Morgen ff een grote strik kopen om hem in te pakken.
Wie schupt 'm de boot op?
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  zondag 22 januari 2006 @ 01:00:11 #249
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_34332291
Wat een geweldige dag dit

Oprotten met die lamzak en dan uitgerekend naar de grootste schijtclub vann de Lower Division.

Dat je daar maar compleet mag floppen

Opgeruimd staat netjes
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_34332878
Hij wordt gehaald voor de doelpunten, zal me benieuwen of ze daar ook zoveel penalty's meekrijgen.
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')