Op het GB zijn ze op zoek naar je badges van Standard en Den Bosch.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En geen trommel is nog beter,het gaat tijd worden dat ze een keer door dat vel heen meppen.
Hoeveel wil je er hebben???? Heb nog een tasje liggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:55 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Op het GB zijn ze op zoek naar je badges van Standard en Den Bosch.
Dus als je ze nog hebt......
Ik niet, maar op het gastenboek van m-side was er iemand die er naar vroeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:45 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er hebben???? Heb nog een tasje liggen![]()
Ik hoop van niet. Niet dat Verhaegh niet hogerop moet, want Paul bewijst wekelijks dat de GGD duidelijk een niveau te laag voor hem is. Maar ADO? Een degradatiekandidaat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Frans Adelaar gisteren op de tribune. Voor wie zou hij op de tribune hebben gezeten? Paul Verhaegh?
Verhaegh is inderdaad niet meer te houden. Ik denk dat ADO Den Haag best een kans maakt. ADO is niet echt een degradatiekandidaat. Ze hebben redelijke spelers en ADO is zeker een potentiële subtopper.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik hoop van niet. Niet dat Verhaegh niet hogerop moet, want Paul bewijst wekelijks dat de GGD duidelijk een niveau te laag voor hem is. Maar ADO? Een degradatiekandidaat?
Nee, Paul kan makkelijk met elke sub-topper uit de Eredivisie mee.
Schitterend. Altijd lachen met die vent. Meest weggestuurde trainer ooit ongeveer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Pattinama vandaag weer eens in Den Bosch. Is de nieuwe trainer van Feyenoord AV c1. Samen met Bennie wijnstekers.
Waren zeker slecht, maar ook veel rare beslissingen ten gunste van ons.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Het arbitrale trio was weer erg slecht trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |