quote:Litpho zei :
Heeft die importbraba jouw kaartje ook verkeerd getekend?.
Ik ook niet. Maar ik moet er nog wel uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga toch maar niet meer haarlem in
kom gezellig naar den haag danquote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga toch maar niet meer haarlem in
Haarlem is inderdaad leukerquote:
Kan ook lekker liggen . . .quote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef Mokster het volgende:
Wijn is fijn! Maar zit nu aan het water, anders moet ik hier op de bank blijven slapen.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:43 schreef GF het volgende:
![]()
Was wel gezellig vanavond![]()
Morgen eerst thuis cadeaus doen etc. Daarna met vriendin + ouders naar familie van hun. Benieuwd wat dat wordt
Daar heb ik nou weer geen ervaring mee . . .quote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
Zelfs een verkeersbord langs de weg kan lekker liggenUit ervaring
![]()
Stoned + dronken + vakantie = verkeersbordquote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb ik nou weer geen ervaring mee . . .![]()
Care to elaborate on that ??
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef GF het volgende:
[..]
Stoned + dronken + vakantie = verkeersbord![]()
Wakker worden erop is alleen kutquote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uit
quote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Mokster het volgende:
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uit
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bankquote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje de overtocht gewoon wagen. Niets beter dan mn eigen bedje!
Er zit wat in je mondhoek!quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou lekkerder dan jij ??
Kan me haast niet voorstellen . . .![]()
Die woordkeus kon je niet suggestiever krijgen?quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef GF het volgende:
[..]
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bank![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die woordkeus kon je niet suggestiever krijgen?.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou lekkerder dan jij ??
Kan me haast niet voorstellen . . .![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef GF het volgende:
[..]
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bank![]()
Doeiquote:
West Wingquote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Litpho het volgende:
Nog even een halve aflevering West Wing kijken en dan ook maar eens naar bed toe klinkt als een goed plan.
Volgens mij wel meer dan één, maar West Wing is daar blijkbaar eentje van. Ik ben bijna door het vijfde seizoen heen, en heb nog een compleet zesde seizoen liggen op DVD. Die kerstdagen mogen geen probleem zijn zoquote:Op zondag 25 december 2005 01:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
West Wing![]()
Hebben we dezelfde liefde?![]()
Ik ben jaloersquote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij wel meer dan één, maar West Wing is daar blijkbaar eentje van. Ik ben bijna door het vijfde seizoen heen, en heb nog een compleet zesde seizoen liggen op DVD. Die kerstdagen mogen geen probleem zijn zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |