Je zit met een tent???quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel... Maar nu heb ik een goed excuus om de deur niet meer uit te hoeven. Bovendien zit ik hier in m'n campingoutfit...
quote:Litpho zei :
Heeft die importbraba jouw kaartje ook verkeerd getekend?.
Ik ook niet. Maar ik moet er nog wel uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga toch maar niet meer haarlem in
kom gezellig naar den haag danquote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga toch maar niet meer haarlem in
Haarlem is inderdaad leukerquote:
Kan ook lekker liggen . . .quote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef Mokster het volgende:
Wijn is fijn! Maar zit nu aan het water, anders moet ik hier op de bank blijven slapen.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:43 schreef GF het volgende:
![]()
Was wel gezellig vanavond![]()
Morgen eerst thuis cadeaus doen etc. Daarna met vriendin + ouders naar familie van hun. Benieuwd wat dat wordt
Daar heb ik nou weer geen ervaring mee . . .quote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
Zelfs een verkeersbord langs de weg kan lekker liggenUit ervaring
![]()
Stoned + dronken + vakantie = verkeersbordquote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb ik nou weer geen ervaring mee . . .![]()
Care to elaborate on that ??
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef GF het volgende:
[..]
Stoned + dronken + vakantie = verkeersbord![]()
Wakker worden erop is alleen kutquote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uit
quote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Mokster het volgende:
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uit
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bankquote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje de overtocht gewoon wagen. Niets beter dan mn eigen bedje!
Er zit wat in je mondhoek!quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou lekkerder dan jij ??
Kan me haast niet voorstellen . . .![]()
Die woordkeus kon je niet suggestiever krijgen?quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef GF het volgende:
[..]
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bank![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die woordkeus kon je niet suggestiever krijgen?.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou lekkerder dan jij ??
Kan me haast niet voorstellen . . .![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef GF het volgende:
[..]
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bank![]()
Doeiquote:
West Wingquote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Litpho het volgende:
Nog even een halve aflevering West Wing kijken en dan ook maar eens naar bed toe klinkt als een goed plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |