half fok is ook benieuwd naar de uitkomstquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:29 schreef Christine het volgende:
[..]
dat heeft half fok intussen gedaan
Hebben ze geen kroeg in de kerk? De wijn is er alvastquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:36 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor kerk en kroeg. 2x in de week naar de kerk, lang geleden.![]()
Waarom wachten tot de zomer denk ik dan...quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:59 schreef Tranceptor het volgende:
He bah, mijn ouders hebben dat All you need is love-kerstspecial gezeik aan staan. Als ik nou ergens geen behoefte aanheb is het kijken naar mensen van mijn leeftijd die romantisch staan te doen voor de camera. Wacht maar tot het zomerseizoen eraankomt, dan gaat alles weer kapot.
You will see...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom wachten tot de zomer denk ik dan...
Heb jij, of de ander, in het verleden liefde niet met lust verward waardoor het allemaal maar kortdurend is?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
You will see...
Ik vind het zo'n verspilling van geld, laat ze lekker geld inzamelen voor arme kindertjes in Congo in plaats van het geneuzel van de (in realiteit kortdurende) 'liefde'.
Nee, dan had ik nooit 3,5 jaar met iemand gehad denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij, of de ander, in het verleden liefde niet met lust verward waardoor het allemaal maar kortdurend is?
Ik doel dan specifiek op die kortdurende liefde waar jij naar verwijst, niet naar een relatie van 3,5 jaar. Is m.i. niet echt meer kort...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, dan had ik nooit 3,5 jaar met iemand gehad denk ik.![]()
Ik denk dat 90% van alle relaties die beginnen voor de 5 jaar stoppen, dus dat is kosten-baten bedenkend niet echt rendabel, zo'n financiele investering.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doel dan specifiek op die kortdurende liefde waar jij naar verwijst, niet naar een relatie van 3,5 jaar. Is m.i. niet echt meer kort...
Bij mijn meest recente lange relatie, inmiddels al weer meer dan een jaar over, hebben we beiden toch een leuk bedrag overgehouden aan de verkoop van ons huis...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% van alle relaties die beginnen voor de 5 jaar stoppen, dus dat is kosten-baten bedenkend niet echt rendabel, zo'n financiele investering.
Mijn levensmotto is:quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:25 schreef Christine het volgende:
Jij bent geen golddigger, Er?
Je moet die uitspraak in het perspectief zien van de vele honderden euro's die ze uitgeven om die geliefden bij elkaar te doen, terwijl ze waarschijnlijk niet zo lang samen zullen zijn zeker niet met zulke afstanden.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij mijn meest recente lange relatie, inmiddels al weer meer dan een jaar over, hebben we beiden toch een leuk bedrag overgehouden aan de verkoop van ons huis...![]()
Maar goed, dat is wel het laatste waar ik bij nadenk als ik een relatie begin wat het me financieel gaat kosten cq. opbrengen.
Geld geven is vooral afkopen van schuldgevoel. Het is überhaupt maar afwachten hoeveel geld daadwerkelijk op de eindbestemming aankomt en dan ook nog es effectief wordt besteed.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je moet die uitspraak in het perspectief zien van de vele honderden euro's die ze uitgeven om die geliefden bij elkaar te doen, terwijl ze waarschijnlijk niet zo lang samen zullen zijn zeker niet met zulke afstanden.
Dan is het dus verstandiger om de situatie in andere delen van de wereld een handje vooruit te helpen.![]()
Dat is wel een mooie jaquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn levensmotto is:
Ik verzamel geen geld, ik verzamel mooie momenten.
En nee, die heb ik niet zelf verzonnen. Ik heb 'm ooit es gehoord van Herman Brood en iedere keer als ik 'm hoor krijg ik een warm gevoel van binnen!
Dus, wil je nog een mooi moment beleven vanavond?quote:
Altijdquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus, wil je nog een mooi moment beleven vanavond?![]()
Je weet hoe oppervlakkig ik ben... Dus dat kan maar ée'n ding betekenen....quote:
Contactlenzen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet hoe oppervlakkig ik ben... Dus dat kan maar ée'n ding betekenen....![]()
Oppervlakkig is iets anders dan kippig hoor...quote:
Doe es een andere suggestie dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppervlakkig is iets anders dan kippig hoor...![]()
Kinky, je doet je onschuldig-schoolmeisje-die-nergens-wat-van-afweet act...quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Doe es een andere suggestie dan?
Grappig, je zou mijn onschuldig-schoolmeisje-die-nergens-wat-van-afweet-outfit die ik nu aan heb, moeten zien...quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kinky, je doet je onschuldig-schoolmeisje-die-nergens-wat-van-afweet act...![]()
Je beertjes pyjama?quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig, je zou mijn onschuldig-schoolmeisje-die-nergens-wat-van-afweet-outfit die ik nu aan heb, moeten zien...
quote:
Pstpixplstxquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Grappig, je zou mijn onschuldig-schoolmeisje-die-nergens-wat-van-afweet-outfit die ik nu aan heb, moeten zien...
Oeh, laat ik nou toevallig de sleutel hebben!quote:
Morgen ben je de eerste. Als ik vroeg kom zit je vast nog wel in je pyjamaquote:
Laat ik nou net de knip op de deur gedaan hebbenquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, laat ik nou toevallig de sleutel hebben!
Thanks voor de waarschuwing. Dat scheelt me weer een kwartier fietsen...quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat ik nou net de knip op de deur gedaan hebben
Hij kan er ook af hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks voor de waarschuwing. Dat scheelt me weer een kwartier fietsen...
Vast wel... Maar nu heb ik een goed excuus om de deur niet meer uit te hoeven. Bovendien zit ik hier in m'n campingoutfit...quote:
Je zit met een tent???quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel... Maar nu heb ik een goed excuus om de deur niet meer uit te hoeven. Bovendien zit ik hier in m'n campingoutfit...
quote:Litpho zei :
Heeft die importbraba jouw kaartje ook verkeerd getekend?.
Ik ook niet. Maar ik moet er nog wel uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga toch maar niet meer haarlem in
kom gezellig naar den haag danquote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga toch maar niet meer haarlem in
Haarlem is inderdaad leukerquote:
Kan ook lekker liggen . . .quote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef Mokster het volgende:
Wijn is fijn! Maar zit nu aan het water, anders moet ik hier op de bank blijven slapen.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:43 schreef GF het volgende:
![]()
Was wel gezellig vanavond![]()
Morgen eerst thuis cadeaus doen etc. Daarna met vriendin + ouders naar familie van hun. Benieuwd wat dat wordt
Daar heb ik nou weer geen ervaring mee . . .quote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef GF het volgende:
Zelfs een verkeersbord langs de weg kan lekker liggenUit ervaring
![]()
Stoned + dronken + vakantie = verkeersbordquote:Op zondag 25 december 2005 00:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar heb ik nou weer geen ervaring mee . . .![]()
Care to elaborate on that ??
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef GF het volgende:
[..]
Stoned + dronken + vakantie = verkeersbord![]()
Wakker worden erop is alleen kutquote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uit
quote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Mokster het volgende:
Die bank ziet er ineens heel erg aantrekkelijk uit
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bankquote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje de overtocht gewoon wagen. Niets beter dan mn eigen bedje!
Er zit wat in je mondhoek!quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nou lekkerder dan jij ??
Kan me haast niet voorstellen . . .![]()
Die woordkeus kon je niet suggestiever krijgen?quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef GF het volgende:
[..]
Anders kom je even langs wippen.. Heb ook een mooie bank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |