Junk?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:23 schreef 2609 het volgende:
junk
Bij ons ligt lange vloei standaard in de schappen van de buurt superquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:21 schreef t0y het volgende:
Ga ik naar de Bas v/d Heijden (een soort D v/d B aftreksel) om ff wat rookwaar te halen. Het begon al met het feit dat ze geen lange vloei verkopen en om nou weer een kwartier te fietsen om bij de shop te geraken dat zag ik ook al niet zitten.
Ik draai soms shag met lange vloei en tip en dan loop ik heel stoer langs negers, is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het zal je lange vloei opmerking zijn.![]()
Met die negers? Ja, daar is vast wel iets mis mee. Hoezo?quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik draai soms shag met lange vloei en tip en dan loop ik heel stoer langs negers, is daar iets mis mee?
Ze verdient een nekschot.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:27 schreef pieter_pontiac het volgende:
ga terug en gooi een pak vla leeg over dat wijf.
Gewaagde uitspraak, hier op fok.quote:
Ik had hem nog niet opengemaakt, dan was dat zegeltje gebroken wat als resultaat zou hebben dat ik hem niet meer in kon ruilen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:57 schreef de_puta_madre het volgende:
Het werd je toch allemaal wat te veel?
Maikuuul, ik heb je nog nooit afgezeken, maar ga er alsjeblieft niet om vragenquote:
Sorryquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:01 schreef t0y het volgende:
[..]
Maikuuul, ik heb je nog nooit afgezeken, maar ga er alsjeblieft niet om vragen![]()
![]()
Als de gelegenheid zich voordoet, ja.quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:38 schreef 2609 het volgende:
gebruik je ook heroine?
Zeer herkenbaarquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef jiigg het volgende:
Jij mag nog blij zijn dat je vloe hebt ligge, al mijn vrienden wouden proberen te draaien nu zit ik zonder.![]()
junkquote:Op zaterdag 24 december 2005 19:45 schreef t0y het volgende:
[..]
Als de gelegenheid zich voordoet, ja.
Geen idee, ik ken het niet. Wat denk jij?quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:10 schreef Rasje het volgende:
Is zware Van Nelle voor oude dikke mannen? En zware Brandaris dan? Door wie wordt dat gerookt?
Kan je dat bewijzen? Dat van dat doodgaan?quote:Op zondag 25 december 2005 09:37 schreef Rasje het volgende:
Ik rook zelf dus zware Brandaris en Gauloisses sigaretten. Ik zie er niet bepaald als een dikke oude man uit. En wat dat kansloos betreft...dood gaan we allemaal.![]()
Wat je zegt ben je zelf, met de kont in de elf (don't ask... just... don't)quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef MrDrako het volgende:
Ts is gewoon zelf een nicotinehoer dus..
Vind je?quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef buzzer het volgende:
pffff fijn topique dit....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |