Mwa, maakt niet zoveel uit. Zo speciaal is oud & nieuw nou ook weer niet. (oke, Idols ook niet)quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oud & Nieuw in de Idols-studio vieren lijkt me nou niet echt heel erg leuk. Maar dat kan aan mij liggen.
oud&nieuw vind ik leuker dan kerst..... oud&nieuw duurt maar 1 dagquote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mwa, maakt niet zoveel uit. Zo speciaal is oud & nieuw nou ook weer niet. (oke, Idols ook niet)
Een dag duurt bij mij 24 uur, geen 12quote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oud&nieuw vind ik leuker dan kerst..... oud&nieuw duurt maar 1 dag(begint voor mij om 15:00 uur en eindigt rond 3:00 uur, bijna een dag dan)
oeps..... tjah is al laat, eigenlijk hoor ik allang te slapen, moet morgen werken. Ik denk dat ik zomaar me bed in kruipt..... nog 12 minuutjesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een dag duurt bij mij 24 uur, geen 12.
Ik heb het anders aardig druk met al jouw berichtenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is het rustig trouwen
[afbeelding]
Hehehe, inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het anders aardig druk met al jouw berichten!
Mijn vriend is Spaans, dus 24-12 (kerstavond) is bij hun eerste kerstdag. En dan hebben wij nederlanders nog eerste en tweede kerstdag (25-26) dus voor mij is het 3 dagenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
Hmmm....kerst duurt bij mij maar 2 dagen!
Ow jah?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het anders aardig druk met al jouw berichten!
Hahaha, nee, hoe meer posts hoe beter!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ow jah?Nou ik ben over 7 minuten weg goed?
Ze hebben allemaal inhoud..... toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hahaha, nee, hoe meer posts hoe beter!.
Nou ja, mits ze inhoud hebben he..
Leuk!!!!!!!!! Tandarts..... en daarom ga je straks ook naar bed?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja hoor, ik vind het prima..
Ik ga ook zo naar bed, morgen naar de tandarts..
welk spel?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog niet naar bed...
Eerst straks ff Charissa bijna het spel uit trappen!
Idols survival game!quote:
Idols survival game!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
welk spel?
hetzelfde als ik dus... je gaat naar bed omdat IK moe benquote:Op maandag 2 januari 2006 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, ik ga naar bed omdat i kmoe ben.. En ik moet nog leren, donderdag tentamen.
.
(for the record, ik leer dus in bed, de fijnste plek daarvoor..)
nee ik zit IN een Sportquote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zit jij ook onder een sport in plaats van op?.
nee nu niet, afgelopen zaterdag welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ben je dat dan niet?.
Maar goed, ik ga dus.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |