Jammer was dat die hoge stukjes bij hem de helft van het optreden waren.quote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
Op zich was het zo slecht nog niet, op die hoge stukjes na dan. En hij kwam vrij gay over, dat helpt ook niet echt.
Maar dat klopt ook wel toch?quote:Op maandag 26 december 2005 11:38 schreef BVO het volgende:
En hij kwam vrij gay over, dat helpt ook niet echt.
Ja, maar dat is meestal niet iets waar de meeste meisjes voor vallenquote:
Nee, dat is waarquote:Op maandag 26 december 2005 11:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meestal niet iets waar de meeste meisjes voor vallen.
Nou bang was ik ook weer niet. Maar ik wilde niet uitgezet wordenquote:Op maandag 26 december 2005 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool Superhero, ook ik ben bij het mediapark geweest, dicht bij Hilversum Noord, vervolgens zijn we naar Hilversum Sportpark gegaan waar het wel dichtbij was. Die security, was je bang?
Goeiemorgen trouwens!
As usualquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:23 schreef -Vaduz- het volgende:
De spirit zit er weer flink in hier!
Nou, anders ik wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan zeg ik: weekend!
Ben ik wel aan toe.
Jawel juist. Ik verveel me te pletterquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hebt de afgelopen week ook geen vakantie gehad Sven?
Wanneer deden ze dat danquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kben benieuwd welke presentatie ze hebben gebruikt van Martijn en Chantal voor het einde van The Story So Far..
de 1e was melig
Die hebben ze al opgenomen in het uur tussen de workshop en uitslag tijdens de laatste normale workshop..stond erbij en keek erna..quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel juist. Ik verveel me te pletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |